Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2024 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241/2-топ " " 2024ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Progress check.Test
2.Сабақ түрі:Жалпылау және жүйелеу сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру (10-мин) |
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) |
Үйге тапсырма Reported speech төл және төлеу сөз ережелерін және жаңа сөздерді жаттап келу болатын...
|
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер Direct and indirect speech ережелерімен танысып,барлық өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау мақсатында ережелерді жаттады,деңгейлік тапсырмалар орындады. |
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (25-мин) |
Жаңа тақырып:Progress check.Test Questions About Their Activities
7. 'I wish I
had a time machine,' said the woman. 'I would be the most powerful
person on
earth.' |
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
|
Қорытынды бағалау: (3- 5мин) |
Студенттер сабақ барысында барлық өтілген тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп,сұрақтарға жауап берді.Кейбір студенттер өте жақсы деңгейде сұрақтарды мұқият тыңдай алды және транцкрипциясы да өте мәнерлі болды.Әр студент баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
|
Рефлексия (3 -5мин)
|
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек. |
|
|
Бағалау (3-5мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау ,журнал |
|
|
Үйге тапсырма (3-мин) |
Homework: Өтілген тақырыптар бойынша барлық ережелерді жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Progress check
Progress check
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2024 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
АКЖ 241/2-топ " " 2024ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы: Progress check.Test
2.Сабақ түрі:Жалпылау және жүйелеу сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы, Action ағылшын тілі сөздігі,слайдтар...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін түсіндіру
Тәрбие жайлы қысқаша мағлұмат беру (10-мин) |
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (5 мин) |
Үйге тапсырма Reported speech төл және төлеу сөз ережелерін және жаңа сөздерді жаттап келу болатын...
|
|
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Қорытындылай келе, студенттер Direct and indirect speech ережелерімен танысып,барлық өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау мақсатында ережелерді жаттады,деңгейлік тапсырмалар орындады. |
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (25-мин) |
Жаңа тақырып:Progress check.Test Questions About Their Activities
7. 'I wish I
had a time machine,' said the woman. 'I would be the most powerful
person on
earth.' |
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
|
Қорытынды бағалау: (3- 5мин) |
Студенттер сабақ барысында барлық өтілген тақырыптар бойынша өз білімдерін жүйелеп,сұрақтарға жауап берді.Кейбір студенттер өте жақсы деңгейде сұрақтарды мұқият тыңдай алды және транцкрипциясы да өте мәнерлі болды.Әр студент баллдық шкала арқылы бағаланды. |
|
|
Рефлексия (3 -5мин)
|
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек. |
|
|
Бағалау (3-5мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау ,журнал |
|
|
Үйге тапсырма (3-мин) |
Homework: Өтілген тақырыптар бойынша барлық ережелерді жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз














