Күні:
27.10.2016
|
Пәні: Ағылшын
тілі
|
Сынып:
6
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Project
work. Famous
travellers of the
world
|
Сабақтың
мақсаты
|
Әйгілі саяхатшылар туралы видео ролик
жасау
|
Оқытудың
нәтижелері
|
Есте сақтау қабілеттерін анықтау.
|
Негізгі
дерек-көздер
|
Жемістердің суреті,
плакат, маркер, бағалау парақшасы, стикер.
|
Модульдің
кіріктірілуі
|
Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау
және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік
технологияларды оқыту
|
Сабақ бөлімінің
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар,
көрнекіліктер
|
Кіріспе
|
2
минут
|
Топқа
бөлу
|
Жеміс атауларымен 6
оқушыдан 3 тоқа бөлу. «Shoqan»,
«Christopher»,
«James».
|
|
Жемістердің
суреті
|
2
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
|
Атақты
саяхатшылардың атымен топқа бөлу арқылы оқушылыр атын есте жақсы
сақтайды.
|
|
Жеміс
суреттері
|
5
минут
|
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Уақыт шеңбері» әдісімен үй
тапсырмасын бекіту.
Жазбаша жазып келген
тапсырмаларын оқытып, бағалату.
|
Берілген сұрақтарға жауап беру
арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі.
Жазбаша жазып келген
жаттығу жұмыстарын бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы
бағалайды.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Жеміс-жидек
түрлерімен формативті бағалау
|
Бағалау
прақшасыжеміс-жидек түрлері
|
Жаңа сабақтың
таныстырылымы
|
5
минут
10
минут
|
Білу. «Суреттеу» стратегиясы
бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.
Интербелсенді тақтадан
суреттер көрсетіп, сұрақтар қою.
Project work:
Интербелсенді тақтадан видео
ролик корсету.
Интербелсенді тақтадан
суреттерді көріп, сұрақтарға жауап береді
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Жеміс-жидек
түрлерімен формативті бағалау
|
Бағалау
прақшасыжеміс-жидек түрлері
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
7
минут
5минут
|
Қолдану. Оқулықтағы
жаттығуларды топпен орындату.
Талдау.
Сәйкестендіру кестесін толтырту.
|
Берілген жаттығуларды стикерге
орындап, дәлелдеп, жеміс ағашына іледі.
Адасқан сөздерді
ретімен сәйкестендіреді.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Жеміс-жидек
түрлерімен формативті бағалау
|
Бағалау
прақшасыжеміс-жидек түрлері
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
|
5
минут
|
Жинақтау. «Ыстық орындық»
әдісмен жаңа сабақты қорытындылау.
.
|
Әр топтан бр оқушы шығып,
ыстық орындыққа отырып, срақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты
қорытындылайды.
.
|
Сыныптасын критериалды
бағалау.
Жеміс-жидек
түрлерімен формативті бағалау
|
Бағалау
прақшасыжеміс-жидек түрлері
|
2
минут
|
Не ұғындым? Не
ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп, кері
байланыс орнату
|
Берілген сұрақтарға
жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына
жаыстырады.
|
|
Рефлексия парағы,
стикерлер
|
1
минут
|
Үйге тапсырма
беру.
|
Күнделікке жазып
алады.
|
|
Күнделік
|