Материалдар / Project work. Famous travellers of the world
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Project work. Famous travellers of the world

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
574
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау 16

Күні: 27.10.2016Пәні: Ағылшын тіліСынып: 6
Сабақтың тақырыбыProject work. Famous travellers of the world
Сабақтың мақсатыӘйгілі саяхатшылар туралы видео ролик жасау
Оқытудың нәтижелеріЕсте сақтау қабілеттерін анықтау.
Негізгі дерек-көздерЖемістердің суреті, плакат, маркер, бағалау парақшасы, стикер.
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту
Сабақтың барысы

Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекіліктер
Кіріспе2 минутТопқа бөлу





Жеміс атауларымен 6 оқушыдан 3 тоқа бөлу. «Shoqan», «Christopher», «James».

Жемістердің суреті




2 минут


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Атақты саяхатшылардың атымен топқа бөлу арқылы оқушылыр атын есте жақсы сақтайды.

Жеміс суреттері


5 минутҮй тапсырмасын тексеру.«Уақыт шеңбері» әдісімен үй тапсырмасын бекіту.Жазбаша жазып келген тапсырмаларын оқытып, бағалату.Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі.Жазбаша жазып келген жаттығу жұмыстарын бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы бағалайды.Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалауБағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақтың таныстырылымы5 минут





10 минут
Білу. «Суреттеу» стратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіп, сұрақтар қою.Project work:Интербелсенді тақтадан видео ролик корсету.Интербелсенді тақтадан суреттерді көріп, сұрақтарға жауап береді



Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалауБағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақты қолдану7 минут





5минут
Қолдану. Оқулықтағы жаттығуларды топпен орындату.



Талдау. Сәйкестендіру кестесін толтырту.
Берілген жаттығуларды стикерге орындап, дәлелдеп, жеміс ағашына іледі.Адасқан сөздерді ретімен сәйкестендіреді.Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалауБағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері
Жаңа сабақты қорытындылау

5 минутЖинақтау. «Ыстық орындық» әдісмен жаңа сабақты қорытындылау..Әр топтан бр оқушы шығып, ыстық орындыққа отырып, срақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды..Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалауБағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері


2 минутНе ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп, кері байланыс орнатуБерілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады.

Рефлексия парағы, стикерлер


1 минутҮйге тапсырма беру.

Күнделікке жазып алады.

Күнделік


Тексерілді:







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!