Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут | Топқа бөлу
| Жеміс атауларымен 6 оқушыдан 3 тоқа бөлу. «Shoqan», «Christopher», «James». |
| Жемістердің суреті |
|
2 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
| Атақты саяхатшылардың атымен топқа бөлу арқылы оқушылыр атын есте жақсы сақтайды. |
| Жеміс суреттері |
| 5 минут | Үй тапсырмасын тексеру.«Уақыт шеңбері» әдісімен үй тапсырмасын бекіту.Жазбаша жазып келген тапсырмаларын оқытып, бағалату. | Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі.Жазбаша жазып келген жаттығу жұмыстарын бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы бағалайды. | Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау | Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері |
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 5 минут
10 минут | Білу. «Суреттеу» стратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіп, сұрақтар қою.Project work:Интербелсенді тақтадан видео ролик корсету.Интербелсенді тақтадан суреттерді көріп, сұрақтарға жауап береді
| Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау | Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері |
Жаңа сабақты қолдану | 7 минут
5минут | Қолдану. Оқулықтағы жаттығуларды топпен орындату.
Талдау. Сәйкестендіру кестесін толтырту. | Берілген жаттығуларды стикерге орындап, дәлелдеп, жеміс ағашына іледі.Адасқан сөздерді ретімен сәйкестендіреді. | Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау | Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері |
Жаңа сабақты қорытындылау
| 5 минут | Жинақтау. «Ыстық орындық» әдісмен жаңа сабақты қорытындылау.. | Әр топтан бр оқушы шығып, ыстық орындыққа отырып, срақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.. | Сыныптасын критериалды бағалау.Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау | Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері |
| 2 минут | Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп, кері байланыс орнату | Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады. |
| Рефлексия парағы, стикерлер |
| 1 минут | Үйге тапсырма беру.
| Күнделікке жазып алады. |
| Күнделік |