Материалдар / Project work. Famous travellers of the world
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Project work. Famous travellers of the world

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау 16


Күні: 27.10.2016

Пәні: Ағылшын тілі

Сынып: 6

Сабақтың тақырыбы

Project work. Famous travellers of the world

Сабақтың мақсаты

Әйгілі саяхатшылар туралы видео ролик жасау

Оқытудың нәтижелері

Есте сақтау қабілеттерін анықтау.

Негізгі дерек-көздер

Жемістердің суреті, плакат, маркер, бағалау парақшасы, стикер.

Модульдің кіріктірілуі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту

Сабақтың барысы


Сабақ бөлімінің кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар, көрнекіліктер

Кіріспе

2 минут

Топқа бөлу




Жеміс атауларымен 6 оқушыдан 3 тоқа бөлу. «Shoqan», «Christopher», «James».


Жемістердің суреті


2 минут


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


Атақты саяхатшылардың атымен топқа бөлу арқылы оқушылыр атын есте жақсы сақтайды.


Жеміс суреттері

5 минут

Үй тапсырмасын тексеру.

«Уақыт шеңбері» әдісімен үй тапсырмасын бекіту.

Жазбаша жазып келген тапсырмаларын оқытып, бағалату.

Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

Жазбаша жазып келген жаттығу жұмыстарын бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы бағалайды.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау

Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері

Жаңа сабақтың таныстырылымы

5 минут





10 минут

Білу. «Суреттеу» стратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу.

Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіп, сұрақтар қою.
Project work:

Интербелсенді тақтадан видео ролик корсету.

Интербелсенді тақтадан суреттерді көріп, сұрақтарға жауап береді



Сыныптасын критериалды бағалау.

Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау

Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері

Жаңа сабақты қолдану

7 минут




5минут

Қолдану. Оқулықтағы жаттығуларды топпен орындату.



Талдау. Сәйкестендіру кестесін толтырту.

Берілген жаттығуларды стикерге орындап, дәлелдеп, жеміс ағашына іледі.

Адасқан сөздерді ретімен сәйкестендіреді.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау

Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері

Жаңа сабақты қорытындылау



5 минут

Жинақтау. «Ыстық орындық» әдісмен жаңа сабақты қорытындылау.

.

Әр топтан бр оқушы шығып, ыстық орындыққа отырып, срақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.

.

Сыныптасын критериалды бағалау.

Жеміс-жидек түрлерімен формативті бағалау

Бағалау прақшасыжеміс-жидек түрлері

2 минут

Не ұғындым? Не ұғынғым келеді? Не ұсынамын? Деген сұрақтарға жауап бергізіп, кері байланыс орнату

Берілген сұрақтарға жауаптарын стикерге жазып, рефлексия парағына жаыстырады.


Рефлексия парағы, стикерлер

1 минут

Үйге тапсырма беру.


Күнделікке жазып алады.


Күнделік




Тексерілді:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!