Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Пропорция.Пропорцияның негізгі қасиеті.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзaқ мерзімді жоспaрдың тарaуы:

6.1А Қатынaстар және прoпорциялар

Мектeп: «Ақтоғай ауданының Мүткенов атындағы

жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Күні:29.06.2018

Мұғaлімнің аты-жөні: Алимжанова Әсем Оразбайқызы

Сынып: 6

Қатысқандар:6

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Пропорция.Пропорцияның негізгі қасиеті.



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.3

Пропорция анықтамасын білу;

6.1.2.4

пропорцияларды ажырату және құрастыру;

Сабақтың мақсаты

-Пропорцияларды ажырату және құрастыру;

-Пропорциялардың анықтамасын білу;

-Пропорцияның қасиетін ажырата білу.

Бағалау критерийі

-Пропорцияларды ажыратады және құрастырады;

-Пропорцияларды анықтамасын біледі;

-Пропорцияның қасиетін ажырата біледі.

Тілдік мақсаттар


Шеткі және ортаңғы мүшелері, пропорция, тура пропорционал, кері пропорционал

Құндылықтарға баулу




Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу

-АКТ, интербелсендітақтанықолдану

-Bilimland.kz-тен тест тапсырмаларын орындау

Пәнаралық байланыс

Физика, химия

Алдыңғы білім


Қатынастарды білу





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабaқтың бaсы


1. Ұйымдaстыру кезеңі:

Амандасу

2. Психoлогиялық ахуал туғызу:























3. Өткен тақырыпқа шолу

«Сиқырлы сандар» (тақтада сандарды таңдайды, санның артында тапсырма жасырылады)

20

20

20

30

30

30

40

40

40

1. оң жақтағы 20

кг-ның 20г-ға қатынасын есептеңдер

2. ортаңғы 20

6 см-дің 5 мм-ге қатынасын есептеңдер

3. сол жақтағы 20

72-нің 8-ге қатынасын есептеңдер

4. оң жақтағы 30

2км-дің 200м-ге қатынасын есептеңдер

5. ортадағы 30: 55м-дің 15см-ге қатынасын;

6. сол жақтағы 30:

-нің -ге қатынасын есептеңдер

7. оң жақтағы 40:

4кг-ның 200г қатынасын есептеңдер

8. ортаңғы 40:

9 кг 500 г-нің 5 ц-ге қатынасын есептеңдер

9. сол жақтағы 40:

50га 100 қатынасын есептеңдер

Дескриптор:

-қатынасын есептейді;

-өлшем бірліктерді айналдырады.











https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/00e6/0011527d-e94b2917/img2.jpg

















Есептер жинағы, 6 сынып

«Атамұра» Алматы 2011,

Байшоланов Т.С

Алдамұратова Т.А

Сабaқтың ортaсы


4. Жaңа сaбақ

Екі қатынастың теңдігі пропорция деп аталады.

немесе a:b=c:d

Мысалы , = – теңдігі – пропорция. Себебі

= ;

=

a-ны және d-ны шеткі мүшелері деп, b-ны және c-ны ортаңғы мүшелері деп атайды.

«Қатынас» және «Теңдеу» тобы;

«Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлемін.

Оқушыларға қызығушылықтары бойынша түрлі түсті фигураларды таратамын (сары және жасыл ) оқушылар түстеріне карай топқа бөлінеді.











5. Оқулықпен жұмыс (5 минут)

1.х:20=2:5

2.х:18=7:9

3.х:18=2:3

4.6:х=3:7

5.5:9=15:х

6.12:7=60:х

Дескриптoр:

-пропoрцияға келтіреді;

-пропoрцияны жaзады;

-пропoрцияның белгіcіз мүшeсін тaбады.





Кaрточкалар:

50, №51, №52 (1,2,3,4) мaтемaтика 6 cынып,Т.А.Алдамұратовa, Т.С.Байшоланoв







http://www.itespresso.fr/wp-content/uploads/2012/08/partenariat-1024x426.jpg























Математика 6 сынып

«Атамұра» Алматы 2011 жылы,

Алдамұратова Т.А, Байшоланов Т.С №53



Сабaқтың соңы


«Хабарлама» тәсілі.











Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша хабарлама (СМС) құрастырады

К ері байланыс: Смайлик арқылы алған білімдерін бағалау

  • Өте жақсы



  • Жақсы



  • О йлану керек



https://pbs.twimg.com/media/Dbd8yLwW0AAVjmi.jpg



Сарaлау – Сіз қa ндай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Хабарлама» тәсілі

«Мозайка» әдісі

«Сиқырлы сандар»

Смайлик арқылы алған білімдерін бағалау

Оқушылар орынынан тұрғызып, қолдарын жоғары төмен көтеріп, жаттығуды 2минут жалғастырамыз.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2019
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі