Материалдар / Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
543
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №18 Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.








Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.


Қазақша Русский English

Қатынас отношение Ratio

Пропорция Пропорция Proportion

Тура пропорционалдық вариация Variation

Кері пропорционалдық Обратная вариация Inverse variation Өрнек Выражение Term

Шеткі мүшелері крайний Extreme

Ортаңғы мүшелері Среднее число Means Алтын қима Золотое сечение Golden ratio

Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы


Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»



Негізгі бөлім

ІІІ.Жаңа сабақ: Кесте толтыру.


a : b

Пропорция = =c 18 : 6 = 0,5 : 0,3 1/50 : 0,04

: d =24 : 8 = =5 : 3 = =1 : 2


DrawObject1 DrawObject2

























































































Шеткі мүшелері







Ортаңғымүш елері





Шеткі мүшелерінің көбейтіндісі





Ортаңғымүш елерінің көбейтіндісі





2. Пропорция құр, жауабын тап:

  1. топ: 120 м матадан 24 көйлек тігіледі, осындай 18 көйлек қанша м матадан тігіледі?

12: 24 = х:18

х = (12 · 18):24 = 90

  1. топ: 28 кг картоптан 4,2 кг крахмал алынады, 35 кг картоптан қанша кг крахмал алынады.

28:4,2 = 35: х

х = (4,2 · 35): 28 = 5,25

№ 1598

1) 6:11 = х:55 х = (6 · 55) : 11 = 30

2) 3:8 = 45:х х = (45· 8) : 3 = 120

3) 8:х = 104:117 х = (8 · 117):104 = 9

4) х:15 = 24:90 х = (24 · 15) :90 = 4

5) х: 19,5 = 2:3 х = (19,5 · 2):3= 13

6) 37,8:х = 7:15 х = (37,8 · 15): 7 = 81



3. Дәлдестіру кестесі: 1-топқа:

2 0,1 0,3 0,2 20 56

4:с =40 +

3:х= 10 +

7:х =3,5 +

х:5 = 4 +

а:7 = 8 +

10:х =50 +

Сәйкестендіру кестесі: 2-топқа:

а :9= 2:18 25

5:11= а:55 10

2:а = 4:20 1

а:5 = 2:5 9

6:а =2:3 2

Соңы


Сабақты бекіту Рефлексия

Қызыл - өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін жандар Жасыл – ақ көңіл, табиғатты сүйетін жандар\

Сары – ниеті таза, пейілі кең жомарт жандар

Көк – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін жандар Үйге тапсырма: №134 , №136, бет



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!