Онлайн сабақтың
жоспары (синхронды
оқыту)
|
Сынып: 7
|
Оқу
мақсаты: 7.1.7.5 психикалық денсаулықты
сақтау қағидаларын сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты: (саралап оқытуды
ойластыру):
-
Барлық оқушылар: Психикалық
денсаулық ұғымына анықтама бере
алады.
-
Оқушылардың көбі: Күйзелістің
салдары мен оның алдын алу шараларын ұсына
алады.
-
Кейбір оқушылар: Ұлы
адамдардың күн тәртібімен салыстырмалы түрде өзінің күн тәртібін
ұсынады
|
Сабақтың нәтижесі
(материалдық артефакт –
дәлелдемелер):
|
Білім
индикаторлары:
|
Дағды
индикаторлары:
|
Ақпараттық мәтіндер, тапсырма
парағы, бейнематериалдар, оқулық,
PowerPoint презентациясы.
|
Жақсы психикалық денсаулықты
сақтау принциптерін білу
|
|
Уақыты (минут)
|
Мен не істеймін және не
айтамын
|
Оқушылар не істейді және не
айтады
|
Оқыту
құралдары
|
1-кезең. Ұйымдастыру-ынталандыру:
|
1-2
мин
|
Оқушыларды
түгендеу
Талқылауға арналған
сұрақ:
Ежелгі Қытай
дәрігерлері барлық ауарулар "сезімнің артық болуынан" деп
есептеген.Осы сөздің мағынасын қалай түсінесің? Бұны дәлелдейтін
бірнеше мысал
келтіріңіз.
Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатына сай сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін
оқушылармен бірге анықтау. Терминологиямен
танысу.
|
2-ші сабағы
болғандықтан оқушылар Teams қосымшасында қолды көтеру батырмасын
басу арқылы түгенделеді.
1 минут ойланып, өз ойларын
ортаға тастайды
Сабақтың тақырыбын анықтап,
дәптерлеріне жазып алады және сабақтың мақсаттарын
құрастырады.
|
PowerPoint презентациясы 1-3
слайд
|
2-кезең. Теориялық-практикалық:
|
3-6
мин
7-9
мин
9-13
мин
13-18
мин
|
Мұғалімнің қысқаша
түсіндірмесі.
Психикалық денсаулық пен
күйзелістің салдары туралы қысқаша анықтама
береді
1.Тапсырма: Психикалық
денсаулық ұғымына анықтама береді. Жеке жұмыс оқушылар Жұмыс
парағында биологиялық диктант
орындайды.
2. Тапсырма: Қанат бүгін
дәрігердің қабылдауына келді. Дәрігер мен әңгіме барысында соңғы
уақытта дұрыс ұйықтай алмай жүргендігін, күн ұзағына басының
ауыратындығын, жаңадан орналасқан жұмысына үйренісе алмай
жүргендігі анықталды. Маман ретінде сіз қандай диагноз қоясыз?
Қойган диагнозыңыздың дұрыстығына қандай белгілер көмек болды?
Науқасқа қандай кеңес
бересіз?
3. Тапсырма Жеке
жұмыс.
Ұлы адамдардың күн тәртібін
зерттей отырып, өздерінің тиімді күн тәртібін
құрастырады.
|
Мұғалімді мұқият тыңдайды,
қажет ақпараттарды дәптерге жазып
алады.
1.Тапсырманы орындап, беседаға
скрин жұмыстарын жібереді
2. Тапсырмаға толыққанды жауап
береді.
Тапсырмада сәйкес күн тәртібін
ұсынады,онлайн форматта
толтырады
|
PowerPoint
презентациясы 3-9
Жұмыс
парағы
Жұмыс
парағы
PowerPoint
презентациясы 11
|
3-кезең.
Рефлексиялық-қорытындылау:
|
19-20
мин
|
Кері
байланыс
-
Маған бәрі
түсінікті.......
-
Түсінбеген сұрағым
бар......
-
Әлі де толықтыруды қажет
етемін...
Сабақтың мақсатына
оралу
Үйге тапсырма
беру
|
Оқушылар өз ойларымен
бөліседі
|
PowerPoint презентациясы
|
Өткізілген сабаққа талдауым
(сабақ жоспарында нені өзгертуге болатыны туралы
түсініктеме)
|
Уақыт белдеуін қатаң түрде
сақтап отыру;
|
|