Психикалық процестердің жағдайын бақылау
мониторингі
(бөбекжайдың педагог-психологы
жүргізді)
Диагностика жылына екі рет:
оқу жылының басында қыркүйек, қазан айларында және оқу жылының
соңында сәуір, мамыр айларында жүргізіледі. Бұл мониторингтің
мақсаты-бөбекжай тәрбиеленушілердің тұлғалық өзгеруіне
психологиялық-педагогикалық және педагогикалық технологиялардың
әсерін талдау, мекеме оқушыларының психикалық даму динамикасын
анықтау, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалар тобын анықтау. Осы
іс-шараның нәтижелері бойынша түзету-дамыту сабақтары өткізілетін
тәрбиеленушілер анықталады.
Мониторингке іс-шара кезінде
2,5-3 жасқа толған балалар, яғни кіші топтың, орта топтың және
ересек және мектепалды топтың тәрбиеленушілері қатысты. Барлығы 439
бала тексерілді, атап айтқанда ** кіші топқа, * * –орта топқа, * *
– жоғары топқа, * * - мектепалды топқа баратын
тәрбиеленушілер.
Диагностика Н.Н. Павлова мен
Л. Т. Руденконың әдістемесі және қосымша әдістемелік құралдар
бойынша, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлерін (тікелей білім беру,
ойын, коммуникативті, шығармашылық)бақылау арқылы
жүргізілді.
Диагностика нәтижелері
бөбекжай тәрбиеленушілердің жеке карталарына, сондай-ақ топ бойынша
жиынтық кестеге енгізіледі.
Карталарды толтырғаннан кейін
педагог-психолог алынған нәтижелерді өңдеді, оларды сандық құрамға
ауыстырды, бала мен топ бойынша орташа балды шығарды, сондай-ақ осы
жас санатында нақты психикалық процестің даму пайызы
есептелді.
Бағалау критерийлері
әріптермен анықталды (Ж – жоғары деңгей, О.ж – орта деңгейден
жоғары, О – орта деңгей, О.т – орта деңгейден төмен, Т. – төмен
деңгей).
Психикалық процестердің
дамуын бақылау мониторингінің
нәтижелері
Кіші
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан
2021ж.(оқу жылының басы)
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Ортаңғы
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан
2021ж.(оқу жылының басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
39%
|
52%
|
9%
|
Ойлау
|
31%
|
69%
|
-
|
Зейін
|
22%
|
61%
|
17%
|
Жады (есте
сақтау)
|
52%
|
41%
|
7%
|
Қиялдау
|
13%
|
66%
|
21%
|
Сөйлеу
|
38%
|
62%
|
-
|
Ересектермен қарым қатынас
|
34%
|
76%
|
-
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
22%
|
78%
|
-
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
18%
|
80%
|
2%
|
Ортаңғы
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
36%
|
64%
|
-
|
Ойлау
|
52%
|
40%
|
8%
|
Зейін
|
28%
|
64%
|
8%
|
Жады (есте
сақтау)
|
52%
|
48%
|
-
|
Қиялдау
|
28%
|
64%
|
8%
|
Сөйлеу
|
36%
|
50%
|
4%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
30%
|
66%
|
4%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
36%
|
58%
|
6%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
41%
|
57%
|
2%
|
Ортаңғы
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Ересек
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Ересек
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Ересек
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Ересек
топ
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Мектепалды даярлық
тобы
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Мектепалды даярлық
тобы
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|
Мектепалды даярлық
тобы
Психикалық
процестер
|
Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының
басы)
|
|
Ж
|
О
|
Т
|
Қабылдау
|
%
|
%
|
%
|
Ойлау
|
%
|
%
|
%
|
Зейін
|
%
|
%
|
%
|
Жады (есте
сақтау)
|
%
|
%
|
%
|
Қиялдау
|
%
|
%
|
%
|
Сөйлеу
|
%
|
%
|
%
|
Өзін-өзі
бағалауы
|
%
|
%
|
%
|
Ересектермен қарым қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Құрдастарымен қарым-қатынас
|
%
|
%
|
%
|
Топтағы мәртебе (статус)
|
%
|
%
|
%
|