Материалдар / Психикалық процестердің жағдайын бақылау мониторингінің қорытынды шаблоны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Психикалық процестердің жағдайын бақылау мониторингінің қорытынды шаблоны

Материал туралы қысқаша түсінік
Психикалық процестердің жағдайын бақылау мониторингінің қорытынды шаблоны. Диагностика Н.Н. Павлова мен Л. Т. Руденконың әдістемесі және қосымша әдістемелік құралдар бойынша, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлерін (тікелей білім беру, ойын, коммуникативті, шығармашылық)бақылау арқылы жүргізілуі тиісті. Диагностика жүргізіп, соның нәтижелерімен шаблонды толтыруға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Тамыз 2024
153
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Психикалық процестердің жағдайын бақылау мониторингі

(бөбекжайдың педагог-психологы жүргізді)

Диагностика жылына екі рет: оқу жылының басында қыркүйек, қазан айларында және оқу жылының соңында сәуір, мамыр айларында жүргізіледі. Бұл мониторингтің мақсаты-бөбекжай тәрбиеленушілердің тұлғалық өзгеруіне психологиялық-педагогикалық және педагогикалық технологиялардың әсерін талдау, мекеме оқушыларының психикалық даму динамикасын анықтау, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалар тобын анықтау. Осы іс-шараның нәтижелері бойынша түзету-дамыту сабақтары өткізілетін тәрбиеленушілер анықталады.

Мониторингке іс-шара кезінде 2,5-3 жасқа толған балалар, яғни кіші топтың, орта топтың және ересек және мектепалды топтың тәрбиеленушілері қатысты. Барлығы 439 бала тексерілді, атап айтқанда ** кіші топқа, * * –орта топқа, * * – жоғары топқа, * * - мектепалды топқа баратын тәрбиеленушілер.

Диагностика Н.Н. Павлова мен Л. Т. Руденконың әдістемесі және қосымша әдістемелік құралдар бойынша, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлерін (тікелей білім беру, ойын, коммуникативті, шығармашылық)бақылау арқылы жүргізілді.

Диагностика нәтижелері бөбекжай тәрбиеленушілердің жеке карталарына, сондай-ақ топ бойынша жиынтық кестеге енгізіледі.

Карталарды толтырғаннан кейін педагог-психолог алынған нәтижелерді өңдеді, оларды сандық құрамға ауыстырды, бала мен топ бойынша орташа балды шығарды, сондай-ақ осы жас санатында нақты психикалық процестің даму пайызы есептелді.

Бағалау критерийлері әріптермен анықталды (Ж – жоғары деңгей, О.ж – орта деңгейден жоғары, О – орта деңгей, О.т – орта деңгейден төмен, Т. – төмен деңгей).













Психикалық процестердің дамуын бақылау мониторингінің нәтижелері

Кіші топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)

Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Ортаңғы топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

39%

52%

9%

Ойлау

31%

69%

-

Зейін

22%

61%

17%

Жады (есте сақтау)

52%

41%

7%

Қиялдау

13%

66%

21%

Сөйлеу

38%

62%

-

Ересектермен қарым қатынас

34%

76%

-

Құрдастарымен қарым-қатынас

22%

78%

-

Топтағы мәртебе (статус)

18%

80%

2%



Ортаңғы топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

36%

64%

-

Ойлау

52%

40%

8%

Зейін

28%

64%

8%

Жады (есте сақтау)

52%

48%

-

Қиялдау

28%

64%

8%

Сөйлеу

36%

50%

4%

Ересектермен қарым қатынас

30%

66%

4%

Құрдастарымен қарым-қатынас

36%

58%

6%

Топтағы мәртебе (статус)

41%

57%

2%





Ортаңғы топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Ересек топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Ересек топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Ересек топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%







Ересек топ



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%





Мектепалды даярлық тобы



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%





Мектепалды даярлық тобы



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Мектепалды даярлық тобы



Психикалық процестер

Қыркүйек-қазан 2021ж.(оқу жылының басы)


Ж

О

Т

Қабылдау

%

%

%

Ойлау

%

%

%

Зейін

%

%

%

Жады (есте сақтау)

%

%

%

Қиялдау

%

%

%

Сөйлеу

%

%

%

Өзін-өзі бағалауы

%

%

%

Ересектермен қарым қатынас

%

%

%

Құрдастарымен қарым-қатынас

%

%

%

Топтағы мәртебе (статус)

%

%

%



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!