«
«Келісілді» __________
«_______»____________2025ж.
№
__________
«_______»____________2025ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2025-2026 оқу жылы
ТҮСІНІК ХАТ
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 30.04.2025 № 98 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 бұйрығы (ҚР Білім және ғылым министрінің 31.03.2022 № 121 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығы
Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету
жөніндегі 2023 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы
Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары, Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрінің 21.12.2022 жылғы №506 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 31.03.2025 № 54 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Орта білім беру ұйымдарында мектепішілік есепке алуды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы Қазақстан республикасы Оқу-ағарту министрінің 03.03.2023 жылғы №61 бұйрығы
Психологиялық қызметтің мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
|
І. Диагностика |
|||||||
|
1 |
«Балалардың мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау (В. И. Чирков, О. Л. Соколова, О. В. Сорокина) «Баланың мектепке бейімделуін сараптамалық бағалау» бағалау (В. И. Чирков, О. Л. Соколова, О. В. Сорокина) |
Психодиагностика |
1- 4 сынып жетекшілері ата-аналары |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
2 |
«Адамдар бейнеленген ағаш» тесті (Д.Лампеннің әдістемесі, Л.П. Пономаренконың бейімдеуі бойынша) |
2-4 сынып оқушылары |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
3 |
Д. Олвеустің "Буллинг" сауалнамасы |
5-11 сынып оқушылары |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
4 |
«Өркен» əзірлеген зорлық- зомбылық- ты анықтау бойынша экспресс – сауалнама : «Саған қалай қарайды?» |
1-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
5 |
Балалардағы суицид қаупінің болжамды кестесі (А.Н.Волкова) |
1-4 сынып оқушылары |
Зерттеу кестесі |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
6 |
«Суицид тəуекелі картасы» əдістемесі (жасөспі рімдерге арналған Л. Б. Шнейдер модификациясы) |
5-11 сынып оқушылары |
Зерттеу кестесі |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
7 |
Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
|
10-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
8 |
Е.А.Климов «Дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы» әдістемесі |
9- сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
9 |
Мазасыз дықтың экспресс- əдістемесі (Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған модификациясы) |
5-6 сынып оқушылары
|
Ақпан |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
10 |
Өмірге төзімділік тесті (Д. Леонтьевтің бейімдеуіндегі С. Мадди тесті) |
7-11 сынып оқушылары |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
11 |
«Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
5-9 сынып оқушылары |
Наурыз |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
12 |
Аутодеструктивті мінез- құлық тəуекел тобын анықтаған кезде тереңдетілген диагностика қолданылады: А) Отбасы суреті" проективті əдісте месі Б) «Жаңбыр астындағы адам» проекти вті əдістемесі В) «Болмаған жануар» проективті əдістемесі /Бектің үмітсіздік шкаласы |
1-4 сынып 5-9 сынып 10-11 сынып |
Кезінде |
Әдістемелер |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
13 |
Девиантты мінез- құлық бойынша тəуекел тобын анықтаған кезде қосымша диагностикалар қолданылады: А) Аяқталмаған сөйлемдер əдістемесі
б) Жасөспірідерге арналған білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастар- дың» сауалнамасы (Г.Кожухаь) В) Білім беру ортасының психология- лық қауіпсіздігіне əсер ететін жағым-сыз факторларды анықтау (И. А.Баева) Г) Өшпенділік диагностикасы (Кук –Медлей шкаласы бойынша) Д) Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы |
3-11 сыныптар 5-9 сынп оқушылары 5-9 сынп оқушылары 10-11 сынып оқушылары |
Кезінде |
Әдістемелер |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
14 |
Оқушылардың әлеуметтік ортасын, қарым-қатынас сферасын зерттеу: «Социометрия» әдістемесі Дж. Морено (сұраныс бойынша) |
5-9 сынып оқушылары |
Кезінде |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
15 |
Сұраныс негізінде ата-аналарға арналған диагностикалық жұмыстар |
Ата-ана |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
16 |
Сұраныс негізінде педагогтерге арналған диагностикалық жұмыстар |
|
Педагогтер |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
ІІ. Түзету- дамыту жұмысы |
|||||||
|
1 |
Жеке оқушымен түзету- дамыту сабағы |
Түзету - дамыту жұмысы |
|
Кезінде |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
|
2 |
Топтық түзету- дамыту сабағы |
|
Кезінде |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
|
|
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
|||||||
|
1 |
Оқушының мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуі бойынша психологиялық ағартушылық жұмыстары |
Ағартушылық |
1,5,10 сынып оқушылары, ата-аналары, мұғалімдер |
Қыркүйек, қазан |
Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
2 |
Балалардың суицидтік және аутодеструктивті мінез-құлықының алдын-алу, психологиялық ағартушылық жұмыстары (2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулы) |
5-11 сынып оқушылары ата-аналары, мұғалімдер |
Тоқсанына бір рет/ әр сыныпқа |
Психолог сағаты семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
3 |
Зорлық-зомбылықтың, буллингтің, кибербуллингтің және балаларға қатігездікпен қараудың алдын –алу, психологиялық ағартушылық жұмыстары (2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулы) |
|
1-11 сынып оқушылары, ата-аналары, мұғалімдер, оқушылары |
Тоқсанына бір рет/ әр сыныпқа
|
Психолог сағаты Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог Емхана, ЖБО мамандарымен бірлескен жұмыс |
Анықтама |
|
4 |
|
5-11 сынып оқушылары ата-аналары
|
Тоқсанына бір рет |
Психолог сағаты Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Кәсіби бағыт-бағдар берудегі ағартушылық жұмыстары |
9 - сынып ата-аналары, мұғалімдер, оқушылар |
Кезінде |
Психолог сағаты, семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
6 |
Эмоционалдық құлдыраудың алдын алу жұмыстары |
Мектеп қызметкерлері |
Кезінде |
Психолог сағаты, семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
IV. Консультация беру |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша «Педагогикалық назардлы қажет ететін оқушы тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау |
5-11 сынып |
Жыл бойы |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
2 |
Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
3 |
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру |
|
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||||||
|
1 |
ППҚҚ бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу |
|
1-11 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Келісім парағы |
Педагог-психолог Сынып жетекшілер |
Келісім парағын жинақтау |
|
2 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет отырысын үйлестіру |
|
ПҚ мүшелері |
Тоқсанына бір рет |
Отырыс |
ДТО Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
3 |
Семинарлар, конференциялар, кәсіби байқауларға қатысу |
|
|
|
|
Педагог-психолог |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||
|
1 |
Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу,алдын алу, түзету –дамыту жұмыстарының қорытындысы |
|
Пед кеңес |
Жартыжылдықта |
|
Педагог психолог |
Анықтама |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
ППҚҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
|
Тоқсандық, жарты жылдық |
|
Педагог-психолог |
Қорытынды есеп |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Психолог Жылдық жоспары
Психолог Жылдық жоспары
«
«Келісілді» __________
«_______»____________2025ж.
№
__________
«_______»____________2025ж.
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ

ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2025-2026 оқу жылы
ТҮСІНІК ХАТ
Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 30.04.2025 № 98 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі N 338 бұйрығы (ҚР Білім және ғылым министрінің 31.03.2022 № 121 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығы
Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету
жөніндегі 2023 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы
Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары, Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрінің 21.12.2022 жылғы №506 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 31.03.2025 № 54 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)
Орта білім беру ұйымдарында мектепішілік есепке алуды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы Қазақстан республикасы Оқу-ағарту министрінің 03.03.2023 жылғы №61 бұйрығы
Психологиялық қызметтің мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады;
7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
|
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу туралы белгі |
|
І. Диагностика |
|||||||
|
1 |
«Балалардың мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау (В. И. Чирков, О. Л. Соколова, О. В. Сорокина) «Баланың мектепке бейімделуін сараптамалық бағалау» бағалау (В. И. Чирков, О. Л. Соколова, О. В. Сорокина) |
Психодиагностика |
1- 4 сынып жетекшілері ата-аналары |
Қыркүйек |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
2 |
«Адамдар бейнеленген ағаш» тесті (Д.Лампеннің әдістемесі, Л.П. Пономаренконың бейімдеуі бойынша) |
2-4 сынып оқушылары |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
3 |
Д. Олвеустің "Буллинг" сауалнамасы |
5-11 сынып оқушылары |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
4 |
«Өркен» əзірлеген зорлық- зомбылық- ты анықтау бойынша экспресс – сауалнама : «Саған қалай қарайды?» |
1-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
5 |
Балалардағы суицид қаупінің болжамды кестесі (А.Н.Волкова) |
1-4 сынып оқушылары |
Зерттеу кестесі |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
6 |
«Суицид тəуекелі картасы» əдістемесі (жасөспі рімдерге арналған Л. Б. Шнейдер модификациясы) |
5-11 сынып оқушылары |
Зерттеу кестесі |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
7 |
Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі |
|
10-11 сынып оқушылары |
Қазан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
8 |
Е.А.Климов «Дифференциалды-диагностикалық сауалнамасы» әдістемесі |
9- сынып оқушылары |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
9 |
Мазасыз дықтың экспресс- əдістемесі (Филлипс тестінің О.Хмельницкая жасаған модификациясы) |
5-6 сынып оқушылары
|
Ақпан |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
10 |
Өмірге төзімділік тесті (Д. Леонтьевтің бейімдеуіндегі С. Мадди тесті) |
7-11 сынып оқушылары |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
||
|
11 |
«Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина) |
5-9 сынып оқушылары |
Наурыз |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
12 |
Аутодеструктивті мінез- құлық тəуекел тобын анықтаған кезде тереңдетілген диагностика қолданылады: А) Отбасы суреті" проективті əдісте месі Б) «Жаңбыр астындағы адам» проекти вті əдістемесі В) «Болмаған жануар» проективті əдістемесі /Бектің үмітсіздік шкаласы |
1-4 сынып 5-9 сынып 10-11 сынып |
Кезінде |
Әдістемелер |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
13 |
Девиантты мінез- құлық бойынша тəуекел тобын анықтаған кезде қосымша диагностикалар қолданылады: А) Аяқталмаған сөйлемдер əдістемесі
б) Жасөспірідерге арналған білім беру ортасындағы тұлғааралық қатынастар- дың» сауалнамасы (Г.Кожухаь) В) Білім беру ортасының психология- лық қауіпсіздігіне əсер ететін жағым-сыз факторларды анықтау (И. А.Баева) Г) Өшпенділік диагностикасы (Кук –Медлей шкаласы бойынша) Д) Розенбергтің өзін-өзі бағалау шкаласы |
3-11 сыныптар 5-9 сынп оқушылары 5-9 сынп оқушылары 10-11 сынып оқушылары |
Кезінде |
Әдістемелер |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
14 |
Оқушылардың әлеуметтік ортасын, қарым-қатынас сферасын зерттеу: «Социометрия» әдістемесі Дж. Морено (сұраныс бойынша) |
5-9 сынып оқушылары |
Кезінде |
Тест |
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
15 |
Сұраныс негізінде ата-аналарға арналған диагностикалық жұмыстар |
Ата-ана |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
|
16 |
Сұраныс негізінде педагогтерге арналған диагностикалық жұмыстар |
|
Педагогтер |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Хаттама |
|
ІІ. Түзету- дамыту жұмысы |
|||||||
|
1 |
Жеке оқушымен түзету- дамыту сабағы |
Түзету - дамыту жұмысы |
|
Кезінде |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Түзету -дамыту парағы |
|
2 |
Топтық түзету- дамыту сабағы |
|
Кезінде |
Тренинг |
Педагог –психолог |
Түзету- дамыту парағы |
|
|
III. Профилактика және психологиялық ағарту |
|||||||
|
1 |
Оқушының мектепке әлеуметтік-психологиялық бейімделуі бойынша психологиялық ағартушылық жұмыстары |
Ағартушылық |
1,5,10 сынып оқушылары, ата-аналары, мұғалімдер |
Қыркүйек, қазан |
Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
2 |
Балалардың суицидтік және аутодеструктивті мінез-құлықының алдын-алу, психологиялық ағартушылық жұмыстары (2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулы) |
5-11 сынып оқушылары ата-аналары, мұғалімдер |
Тоқсанына бір рет/ әр сыныпқа |
Психолог сағаты семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б. |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
3 |
Зорлық-зомбылықтың, буллингтің, кибербуллингтің және балаларға қатігездікпен қараудың алдын –алу, психологиялық ағартушылық жұмыстары (2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулы) |
|
1-11 сынып оқушылары, ата-аналары, мұғалімдер, оқушылары |
Тоқсанына бір рет/ әр сыныпқа
|
Психолог сағаты Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог Емхана, ЖБО мамандарымен бірлескен жұмыс |
Анықтама |
|
4 |
|
5-11 сынып оқушылары ата-аналары
|
Тоқсанына бір рет |
Психолог сағаты Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Кәсіби бағыт-бағдар берудегі ағартушылық жұмыстары |
9 - сынып ата-аналары, мұғалімдер, оқушылар |
Кезінде |
Психолог сағаты, семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
6 |
Эмоционалдық құлдыраудың алдын алу жұмыстары |
Мектеп қызметкерлері |
Кезінде |
Психолог сағаты, семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар |
Педагог –психолог |
Анықтама |
|
|
IV. Консультация беру |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Жасөспірімнің психикалық саулығын бағалау шкаласы бойынша «Педагогикалық назардлы қажет ететін оқушы тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау |
5-11 сынып |
Жыл бойы |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
2 |
Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру |
Мұғалім, ата-ана, оқушы |
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
3 |
Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру |
|
Кезінде |
|
Педагог –психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
|
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс |
|||||||
|
1 |
ППҚҚ бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу |
|
1-11 сынып ата-аналары |
Қыркүйек |
Келісім парағы |
Педагог-психолог Сынып жетекшілер |
Келісім парағын жинақтау |
|
2 |
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет отырысын үйлестіру |
|
ПҚ мүшелері |
Тоқсанына бір рет |
Отырыс |
ДТО Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
3 |
Семинарлар, конференциялар, кәсіби байқауларға қатысу |
|
|
|
|
Педагог-психолог |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||
|
1 |
Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу,алдын алу, түзету –дамыту жұмыстарының қорытындысы |
|
Пед кеңес |
Жартыжылдықта |
|
Педагог психолог |
Анықтама |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
ППҚҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер |
|
|
Тоқсандық, жарты жылдық |
|
Педагог-психолог |
Қорытынды есеп |
шағым қалдыра аласыз













