М
ектептегі оқуға дайындық
деңгейін анықтау тесті
(Керн-Йерасек тесті)
Күні: ________________
-
Адамның суретін салу
Нұсқау: Ер адам суретін сал.
-
Сөздер көшірмелері
Нұсқау: Сол жақта жазылған сөздерді сол күйінде көшіріп жаз.

-
Нүктелер көшірмесі
Нұсқау: Жоғары жақта салынған нүктелерді сол күйінде көшіріп жаз.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АНЫҚТАМА
МЕРЗІМІ: 06.09.2021ж.
СЫНЫБЫ: 1 «А»
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Бажылдақова А. Ж
ӘДІСТЕМЕ: Йирасек-Керн тесті
МАҚСАТЫ: баланың майда нәзік қимыл әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін анықтау.
Жалпы оқушы саны: 9 Қатысқаны: 9
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
«Ер адам суреті» |
«Әріптерді көшіріп салу» |
«Бір топ нүктелерді көшіріп салу» |
Жалпы балл |
|
1. |
Айдарбекқызы Кәусар |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
2. |
Долқынбек Таңнұр |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
3. |
Далабай Алдияр |
2 |
3 |
3 |
8 |
|
4. |
Исабекова Дария |
3 |
2 |
1 |
6 |
|
5. |
Ирмухан Айзере |
2 |
2 |
1 |
5 |
|
6. |
Ирмухан Кәусар |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
7. |
Қапабекқызы Жадыра |
2 |
2 |
2 |
6 |
|
8. |
Махаббат Жания |
1 |
1 |
1 |
3 |
|
9. |
Саттар Умар |
2 |
2 |
1 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Өте төмен |
0 |
0 % |
|
|
|
|
Төмен |
2 |
22 % |
|
|
|
|
Орта |
3 |
33 % |
|
|
|
|
Жоғары |
4 |
45 % |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-5 балл – психомоторлық даму деңгейі дамыған, мектепке дайын 6-7 балл – орта деңгей, «ашылып келе жатқан»; 8-9 балл – орта деңгейден төмен, әлі де біраз дайындықты қажет етеді; 10 балдан жоғары – психомоторлық жағынан дамымаған деңгейі төмен. |
|||||
Қорытынды: баланың майда нәзік қимыл әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін анықталды. Жоғары 2 оқушы - 45%, орта 3 оқушы – 33%, төмен 2 оқушы 22% - ды құрады.
Ұсыныс: Далабай Алдияға көбірек назарға алынып, жұмыс жасалыну керек.
Педагог-психолог Ермек Ә.Т.
АНЫҚТАМА
МЕРЗІМІ: 06.09.2021ж.
СЫНЫБЫ: 1 «Б»
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Асылбаев З.
ӘДІСТЕМЕ: Йирасек-Керн тесті
МАҚСАТЫ: баланың майда нәзік қимыл әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін анықтау.
Жалпы оқушы саны: 6. Қатысқаны: 6.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
«Ер адам суреті» |
«Әріптерді көшіріп салу» |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз М (Керн-Йерасек
тесті) Күні: ________________ Адамның суретін
салу
Нұсқау: Ер адам суретін
сал.
Сөздер
көшірмелері
Нұсқау: Сол жақта жазылған сөздерді
сол күйінде көшіріп жаз. Нүктелер
көшірмесі
Нұсқау: Жоғары жақта салынған
нүктелерді сол күйінде көшіріп жаз.
АНЫҚТАМА МЕРЗІМІ: 06.09.2021ж. СЫНЫБЫ: 1 «А» СЫНЫП
ЖЕТЕКШІСІ: Бажылдақова А.
Ж ӘДІСТЕМЕ: Йирасек-Керн
тесті МАҚСАТЫ: баланың майда нәзік қимыл
әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін
анықтау. Жалпы оқушы
саны: 9 Қатысқаны: 9 №
Оқушының аты-жөні «Ер адам
суреті» «Әріптерді көшіріп
салу» «Бір топ нүктелерді көшіріп
салу» Жалпы
балл 1. Айдарбекқызы
Кәусар 2 2 2 6 2. Долқынбек
Таңнұр 2 2 2 6 3. Далабай
Алдияр 2 3 3 8 4. Исабекова
Дария 3 2 1 6 5. Ирмухан
Айзере 2 2 1 5 6. Ирмухан
Кәусар 1 1 1 3 7. Қапабекқызы
Жадыра 2 2 2 6 8. Махаббат
Жания 1 1 1 3 9. Саттар
Умар 2 2 1 5 Өте
төмен 0 0
% Төмен 2 22 % Орта 3 33 % Жоғары 4 45 %
2-5
балл – психомоторлық даму деңгейі
дамыған, мектепке дайын
6-7
балл – орта деңгей, «ашылып келе
жатқан»;
8-9
балл – орта деңгейден төмен, әлі де
біраз дайындықты қажет
етеді; 10 балдан
жоғары – психомоторлық жағынан
дамымаған деңгейі төмен. Қорытынды: баланың майда нәзік қимыл
әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін анықталды. Жоғары 2
оқушы - 45%, орта 3 оқушы – 33%, төмен 2 оқушы 22% - ды
құрады. Ұсыныс: Далабай Алдияға көбірек
назарға алынып, жұмыс жасалыну керек.
Педагог-психолог Ермек
Ә.Т. АНЫҚТАМА МЕРЗІМІ: 06.09.2021ж. СЫНЫБЫ: 1
«Б» СЫНЫП
ЖЕТЕКШІСІ: Асылбаев
З. ӘДІСТЕМЕ: Йирасек-Керн
тесті МАҚСАТЫ: баланың майда нәзік қимыл
әрекеттерінің қалыптасқанын және үйлесімділігін
анықтау. Жалпы оқушы
саны: 6.
Қатысқаны: 6. №
Оқушының аты-жөні «Ер адам
суреті» «Әріптерді көшіріп
салу» | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













