Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 сынып оқушыларына жүргізілетін М.Р. Гинзбург әдістемесі. И.Ю. Пахомова мен Р.В. Овчарова кейінен өңдеп дайындады. Мектеп оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдісі болып табылады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Әдістеме: 1 сынып оқушыларының оқу
түрткісін зерттеу әдістемесі
Әдістемені 1988 жылы М.Р.
Гинзбург жасады. Эксперементальдық материалдар мен бағалау жүйесін
1993 жылы И.Ю. Пахомова мен Р.В. Овчарова
дайындады.
Мақсаты:1 сынып оқушыларының оқу
түрткісін зерттеу
Өткізу формасы:
жеке
Құрал жабдықтары: әңгіме,
тірек материалдары
Нұсқау:«Мен саған әңгіме
оқимын»
Үстелге психолог баланың
алдына №1 суретті қояды (Сыртқы түрткі)
№1 «Бала (қыз) мектеп туралы
әңгімелесіп тұр. Бірінші бала «анам мәжбүрлегендіктен мен мектепке
барамын. Егер анам болмаса, мен мектепке бармас едім» -
деді.
№2 Екінші бала (қыз) «Сабақ
орындау маған ұнайтындықтан, мен мектепке барамын. Егер мектеп
болмаса да, мен бәрі-бір оқыр едім» -
деді.
Үстелге психолог баланың
алдына №2 суретті қояды (оқу түрткісі)
№3 Үшінші бала (қыз) «Мектепке
ойнайтын балалар көп және онда көңілді болғандықтан мен мектепке
барамын»
Үстелге психолог баланың
алдына №3 суретті қояды (ойын түрткісі)
№4 Төртінші бала (қыз) «Үлкен
болғым келгендіктен мен мектепке барамын. Мен мектептеөзімді үлкен
сезінемін, ал мектепке дейін мен кішкентай болғанмын»
-деді.
Үстелге психолог баланың
алдына №4 суретті қояды (Позициялық
түрткі)
№5 Бесінші бала (қыз) «Оқу
қажет болғандықтан, мен мектепке барамын. Оқусыз ештеңе істей
алмайсың, ал оқысаң қандай маман болғың келсе де бола аласын»
-деді.
Үстелге психолог баланың
алдына №5 суретті қояды (Әлеуметтік
түрткі)
№6 Алтыншы бала (қыз) «мектепке
бестік алғандықтан, мен мектепке барамын» -
деді.
Үстелге психолог баланың
алдына №6 суретті қояды (Баға)
Оқып болған соң психолог
келесі сұрақтарды қояды:
Сенің ойынша кім дұрыс айтады?
Неге?
Олардың қайсысымен сен бірге
ойнар едің? неге?
Олардың қасысымен сен оқуға
барар едің? Неге?
Балалар бірізділікпен үш
таңдау жасайды. Егер бала жауабында мазмұны айқын болмаса, бала
әңгіменің мазмұнына өз таңдауын жасағанына сенімді болу үшін «Бұл
бала не деп айтты?» деген бақылаушы сұрақ
қояды.
Нәтижелерді өңдеу және
талдау:
Жауаптарды (белгілі - бір
таңдауды) зерттеуші кестеге енгізеді және
бағалайды.
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
♦ Сыртқы түрткі – 0
ұпай
♦ Оқу түрткі – 5
ұпай
♦ Ойын мотиві – 1
ұпай
♦ Позициялық түрткі – 3
ұпай
♦ Әлеуметтік түрткі – 4
ұпай
♦ Баға – 2
ұпай
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Бақылаушы
таңдау
Таңдаулар
Түрткілер
№
1
2
3
4
5
6
І
таңдау
ІІ
таңдау
ІІІ
таңдау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз