Материалдар / психология
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

психология

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларына жүргізілетін М.Р. Гинзбург әдістемесі. И.Ю. Пахомова мен Р.В. Овчарова кейінен өңдеп дайындады. Мектеп оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдісі болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2023
517
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдістеме: 1 сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу әдістемесі

Әдістемені 1988 жылы М.Р. Гинзбург жасады. Эксперементальдық материалдар мен бағалау жүйесін 1993 жылы И.Ю. Пахомова мен Р.В. Овчарова дайындады.

Мақсаты: 1 сынып оқушыларының оқу түрткісін зерттеу

Өткізу формасы: жеке

Құрал жабдықтары: әңгіме, тірек материалдары

Нұсқау: «Мен саған әңгіме оқимын»

Үстелге психолог баланың алдына №1 суретті қояды (Сыртқы түрткі)

1 «Бала (қыз) мектеп туралы әңгімелесіп тұр. Бірінші бала «анам мәжбүрлегендіктен мен мектепке барамын. Егер анам болмаса, мен мектепке бармас едім» - деді.

2 Екінші бала (қыз) «Сабақ орындау маған ұнайтындықтан, мен мектепке барамын. Егер мектеп болмаса да, мен бәрі-бір оқыр едім» - деді.

Үстелге психолог баланың алдына №2 суретті қояды (оқу түрткісі)

3 Үшінші бала (қыз) «Мектепке ойнайтын балалар көп және онда көңілді болғандықтан мен мектепке барамын»

Үстелге психолог баланың алдына №3 суретті қояды (ойын түрткісі)

4 Төртінші бала (қыз) «Үлкен болғым келгендіктен мен мектепке барамын. Мен мектептеөзімді үлкен сезінемін, ал мектепке дейін мен кішкентай болғанмын» -деді.

Үстелге психолог баланың алдына №4 суретті қояды (Позициялық түрткі)

5 Бесінші бала (қыз) «Оқу қажет болғандықтан, мен мектепке барамын. Оқусыз ештеңе істей алмайсың, ал оқысаң қандай маман болғың келсе де бола аласын» -деді.

Үстелге психолог баланың алдына №5 суретті қояды (Әлеуметтік түрткі)

6 Алтыншы бала (қыз) «мектепке бестік алғандықтан, мен мектепке барамын» - деді.

Үстелге психолог баланың алдына №6 суретті қояды (Баға)

Оқып болған соң психолог келесі сұрақтарды қояды:

Сенің ойынша кім дұрыс айтады? Неге?

Олардың қайсысымен сен бірге ойнар едің? неге?

Олардың қасысымен сен оқуға барар едің? Неге?

Балалар бірізділікпен үш таңдау жасайды. Егер бала жауабында мазмұны айқын болмаса, бала әңгіменің мазмұнына өз таңдауын жасағанына сенімді болу үшін «Бұл бала не деп айтты?» деген бақылаушы сұрақ қояды.

Нәтижелерді өңдеу және талдау:

Жауаптарды (белгілі - бір таңдауды) зерттеуші кестеге енгізеді және бағалайды.

Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау








Сыртқы түрткі – 0 ұпай

Оқу түрткі – 5 ұпай

Ойын мотиві – 1 ұпай

Позициялық түрткі – 3 ұпай

Әлеуметтік түрткі – 4 ұпай

Баға – 2 ұпай







Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау










Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау










Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау









Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау









Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Бақылаушы таңдау









Таңдаулар

Түрткілер №

1

2

3

4

5

6

І таңдау







ІІ таңдау







ІІІ таңдау







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!