психологиядан 2025-2026 жылына арналған жылдық план

Тақырып бойынша 11 материал табылды

психологиядан 2025-2026 жылына арналған жылдық план

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға арналған психология мәніне арналған 2025-2026 жылғы жаңа план
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

____________атындағы жалпы

білім беретін мектептің директоры

__________ ____________

«_______» ____________2025 ж.

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ



2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ



2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ



2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫ



Сайрам ауданының білім бөлімі

-----жалпы білім беретін мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

педагог-психологының

2025-2026 оқу жылына

арналған жылдық жоспары



























ТҮСІНІК ХАТ


Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы (ҚР Оқу-ағарту министрінің 27.08.2022 № 382 бұйрығы толықтырулар және өзгерістерімен)

Педагог лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі 338 бұйрығы

Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы Қазастан Республикасының оқу-ағарту министрініңБілім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы 29.04.2025 ж. №92 бұйрығы,

Балаларды зорлық-зомбылықтан қорғау, суицидтің алдын алу және олардың құқықтары мен саламаттығын қамтамасыз ету жөніндегі 2023 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 31 тамыздағы №748 қаулысы,

Баланы жәбірлеудің (буллингтің) профилактикасы қағидалары, Қазақстан Республикасының оқу-ағарту министрінің 21.12.2022 жылғы №506 бұйрығы,

Орта білім беру ұйымдарында мектепішілік есепке алуды жүргізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы Қазақстан республикасы Оқу-ағарту министрінің 03.03.2023 жылғы №61 бұйрығы,










Мақсаты


Оқушылардың психологиялық саулығын қамтамасыз ету, жеке тұлғаның үйлесімді дамуына, әлеуметтенуіне, оқу-тәрбиелік үдерісте табысты болуына жағдай жасау.


Міндеттері


Диагностикалық жұмыс

• Оқушылардың жас ерекшеліктеріне, жеке тұлғалық даму деңгейіне, психологиялық әл-ауқатына әсер ететін жеке ерекшеліктеріне психодиагностика жүргізу;

• Қиындықтары бар оқушыларды (бейімделуі төмен, үлгерімі нашар, эмоциялық күйзелістері бар) анықтау.

Түзету-дамыту жұмысы

• Эмоциялық-ерік саласын, қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған топтық және жеке сабақтар өткізу.

• Өзін-өзі бағалауды, сенімділікті арттыруға және тұлғалық әлеуетін ашуға жағдай жасау.

Профилактика және психологиялық ағарту

• Девиантты және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша тренингтер ұйымдастыру.

• Ата-аналар мен педагогтарға психологиялық мәдениетті арттыруға бағытталған семинарлар мен дәрістер өткізу

Консультация беру

• Оқушыларға оқу мотивациясы, тұлғааралық қатынас, эмоциялық қиындықтар бойынша жеке кеңес беру.

• Ата-аналар мен мұғалімдерге тәрбиелеу мен оқытудағы психологиялық мәселелерді шешуге көмектесу.

Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

• Жылдық жоспар, есеп, хаттама, анықтама сияқты құжаттамаларды жүйелі жүргізу.

• Кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында семинарларға, әдістемелік бірлестік жұмыстарына қатысу.


Іс-шаралар

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Орындалу нысаны

Жауапты

Орындалу туралы белгі


І. Диагностика

1

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау:«Дембо-Рубенштейн» əдістемесі

Психодиагностика

1-4 сынып оқушылары

Қазан

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

2

«Бестерек» жобасы мен «Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» бағдарламасы бойынша жұмыстар.

Кабинеттік талдау, жиынтық кестесін құру

Психодиагностика

5-11 сынып оқушылары

қыркүйек

Жиынтық кесте

Педагог –психолог

Хаттама

3

«Бестерек» жобасы бойынша оқушының психологиялық ахуалын анықтау.

Далалық зерттеу: Сауалнама

Психодиагностика

5-11 сынып оқушылары

қыркүйек

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

4

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында: «Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина)

Психодиагностика

5-9 сынып оқушылары

Қазан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

5

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі

Психодиагностика

10-11 сынып оқушылары

Қазан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

6

Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында :

Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (педагогтер үшін), авторлары В.И. Чирков, О.Л. Соколова, О.В. Сорокина.

Психодиагностика

1-4 сыныптардың сынып жетекшілер

Қараша

Сараптамалық бағалау схемасы

Педагог –психолог

Анықтама

7

Мектепке бейімделудің эмоционалдық компонентін зерттеу мақсатында :

Балалардың мектепке əлеуметтік-психологиялық бейімделуін сараптамалық бағалау схемасы (ата-аналар үшін), авторлары В.И. Чирков, О. Л.Соколова, О. В.Сорокина

Психодиагностика

1-4 сыныптардың ата-аналары

Қараша

Сараптамалық бағалау схемасы

Педагог –психолог

Анықтама

8

Аутодеструктивті мінез-құлыққа бейім тәуекел тобындағы оқушыларға арналған:

«Болмаған жануар» жобалау əдістемесі

Психодиагностика


1-4 сынып оқушылары

Қараша

Проективті әдістеме

Педагог –психолог

Анықтама

9

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

«Бейімделу кезеңінде бесінші сынып оқушыларының мазасыздығын анықтау» экспресс-əдістемесі, авторы О.Н. Хмельницкая

Психодиагностика

5 сынып оқушылары

Қараша

Экспресс

әдістеме

Педагог –психолог

Анықтама

10

Аутодеструктивті мінез-құлыққа бейім тәуекел тобындағы оқушыларға арналған:

Үмітсіздік шкаласы, Авторы: А.Т. Бек

Психодиагностика

8-9 сынып оқушылары



Қараша

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

11

Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында :

«Кішкентай адамдармен ағаш» проективті əдістемесі, авторы Д. Лампен, бейімдеген Л.П. Пономаренко"


Психодиагностика

1-4 сынып оқушылары

Желтоқсан

Проективті әдістеме

Педагог –психолог

Анықтама

12

Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : «Саған қалай қарайды» экспресс- сауалнамасы» «ӨРКЕН» БƏАҰҒПИ ғылыми қызметкерлерінің авторлық ұжымы

Психодиагностика

2-11 оқушылары

Желтоқсан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

13

Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатныда : Дэн Олвеустің «Буллинг» сауалнамасы

Психодиагностика

5-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

14

Девиантты мінез-құлыққа бейім тәуекел тобындағы оқушылар:

Өшпенділік шкаласын диагностикалау, У. Кук, Д. Медли

Психодиагностика

10-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

15

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Сезім мен көңіл-күй сауалнамасы (A. Angold, E.J. Costello, S.C. Messer, A. Pickles, F. Winder & D. Silver)

Психодиагностика

5-6 сынып оқушылары

Қаңтар

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

16

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

«Тұлғаның психикалық жағдайын өзін-өзі бағалауы» Г. Айзенк әдістемесі

Психодиагностика

7-11 сынып оқушылары

Қаңтар

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

17

Девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Жасөспірімдердің əл-ауқатының шкаласы, авторы Кэрол Рифф

Психодиагностика

5-9 сынып оқушылары

Ақпан

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

18

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Өміршеңдікті диагностикалау əдістемесі, авторы С. Мадди, бейімдеген Д. Леонтьев

Психодиагностика

10-11сынып оқушылары

Ақпан

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

19

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Спилбергер – Ханиннің мазасыздық шкаласы (STAI) Ч. Спилбергер, Ю. Л. Ханин,

Психодиагностика

5-11 сынып

Наурыз

Тест

Педагог –психолог

Анықтама

20

Оқу жетістігіне әсер ететін психологиялық факторларды анықтау (ББЖМ)

Психодиагностика

4,9 сынып

наурыз

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

21

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

«Жалғыздық» сауалнамасы (С. Г. Корчагина)

Психодиагностика

5-9 сынып

Сәуір

Сауалнама (қайта скрининг)

Педагог –психолог

Анықтама

22

Аутодеструктивті мінез-құлқы бар оқушыларды анықтау мақсатында:

Д. Рассел мен М. Фергюсонның Жалғыздықтың субъективті сезім деңгейін диагностикалау əдістемесі

Психодиагностика

10-11 сынып

Сәуір

Сауалнама (қайта скрининг)

Педагог –психолог

Анықтама

23

Қызығушылық картасы

( А.Е.Голомшток әдістемесі бойынша )


Психодиагностика

9 сынып

Сәуір

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама

24

«ҰБТ алдындағы көңіл күй мен уайым»

Психодиагностика

11 сынып

Мамыр

Сауалнама

Педагог –психолог

Анықтама


ІІ. Түзету- дамыту жұмысы

1

Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін дамыту және белсенділігін арттыру

Түзету-дамыту

1-4 сынып оқушылары

Қыркүйек

Кіші топтық жұмыстар, нейропсихологиялық жаттығулар

Педагог –психолог

Хаттама

2

Ерекше оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары: таныстыру және нұсқаулық

Түзету-дамыту

1-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Сұхбат және танысу

Педагог –психолог

Хаттама

3

Бастауыш сынып оқушыларының ішкі агрессия, кінә және өзін зақымдау мінез-құлқын түзету

Түзету-дамыту

1-4 сынып оқушылары

Қазан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

4

1. Эмоциялық тұрақсыздықты төмендету және қауіпсіздік ресурсын белсендіру

2. Өмірге құндылықтық бағдар қалыптастыру

3. Ішкі кернеуді бейтараптандыру және аутоагрессияның қауіпсіз арнасы

Түзету-дамыту

5-11 cынып оқушылары

Қазан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

5

1. Ішкі тұрақсыздық пен тежелуді жеңілдету

2. Қауіп сигналы ретінде қабылданған мазасыздықты қайта құрылымдау

3. Субъективті қауіп сезімін тану және психологиялық резистенттілік қалыптастыру

Түзету-дамыту

5-11 сынып оқушылары

(сары топ)

Қазан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

6

Бейімделу дағдысын дамыту және ішкі ресурс; Қарым-қатынас арқылы бейімделуді қолдау

Түзету-дамыту

1-11 сынып оқушылары

Қараша

Жеке және топтық түсіндерме жұмыстары

Педагог –психолог

Хаттама

7

«Жан дүниеміз жарқын болсын!» тақырыбында психологиялық апталық

Түзету-дамыту

1-11 сынып оқушылары


Қараша

психологиялық апталық

ДТІЖО әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі мед бике, педагог-психолог

Есеп, әлеуметтік желіге жариялау, сілтеме.

8

Агрессиямен сипатталатын мінез-құлықты қайта құрылымдау және әлеуметтік-эмоциялық өзара әрекеттестікті дамыту

Түзету-дамыту

1-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

9

Буллинг құрбандарымен жүргізілетін психоэмоциялық қалпына келтіру және шекараларды нығайту жұмысы

Түзету- дамыту

1-11 сынып оқушылары (тіркелген жағдайда)

Желтоқсан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

10

Қауіпсіз эмоционалдық экспрессия тәсілдерін дағдыландыру

Түзету- дамыту

1-11 сынып оқушылары

Қаңтар

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

11

Өзін-өзі бағалауды қалпына келтіру және қолдаушы ішкі диалогты дамыту

Түзету- дамыту

1-11 сынып оқушылары

Қаңтар

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

12

Бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін дамыту және агрессивті мінез-құлықты түзету

Түзету- дамыту

1-4 сынып оқушылары

Ақпан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

13

Жасөспірім оқушылардың репродуктивті девиантты мінез-құлқын түзету және жыныстық жауаптылықты қалыптастыру

Түзету- дамыту

5-11 сынып оқушылары

Ақпан

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

14

Оқушылардың оқу жетістігін төмендететін психологиялық факторларды жою, танымдық және тұлғалық дамуын қолдау (ББЖМ)

Түзету- дамыту

4, 9 сынып оқушылары

Наурыз

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

15

Бастауыш сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін төмендету және эмоционалдық тұрақтылықты дамытуға бағытталған психокоррекциялық жұмыс

Түзету- дамыту

1-4 сынып оқушылары

Сәуір

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

16

Жоғарғы сынып оқушыларының жалпыланған мазасыздық күйін төмендету және когнитивті-эмоциялық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру

Түзету- дамыту

5-11 сынып оқушылары

Сәуір

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама

17

ҰБТ қарсаңында оқушылардың сенімділігін арттыру

Түзету- дамыту

11 сынып оқушылары

Мамыр

Жеке және топтық қолдау үрдісі

Педагог –психолог

Хаттама


III. Профилактика және психологиялық ағарту

1

Психикалық саулық – баланың толыққанды дамуының негізі, гейткипер сақшылар

Ағартушылық

Педагогтар мен мектеп қызметкерлері

Тамыз

Семинар, конференция, дәрістер, семинар-практикумдар, кездесулер т.б.

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

2

Ерте жүктіліктің алдын алу

Ақпарат

9-11 сынып оқушылары

Тоқсанына 1 рет

дөңгелек үстелдер, дебаттар, әңгімелесулер

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

3

«Ата-ана мен мектеп – бала үшін біргеміз» ата-аналарды ақпараттандыру

5-11 сынып оқушыларының ата-аналарына зорлық-зомбылық пен аутодеструтивті мінез-құлықтың алдын алу мақсатында ата-аналар жиналысын өткізу.

Ағартушылық

ата-аналар

қыркүйек

Оқыту семинары

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

4

EQ: Сезімді түсіну – өзіңді танудың алғашқы қадамы

Ағартушылық

1-11 сынып

оқушылары

Қыркүйек

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

5

«Қыз инабаттылығымен әдемі-әдептілігімен сәнді»

Ағартушылық

8-11 сынып

Қыркүйек

Қыздар жиналысы

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

хаттама

6

«Салауатты ой – салауатты өмір» психикалық денсаулық туралы оқушыларды ақпараттандыру

Ағартушылық

7-11 сынып

Қазан

Дәріс

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

хаттама

7

Тимбилдинг: Бір толқында - ортақ ырғақ, ортақ мақсат, ортақ жауапкершілік

Ағартушылық

1-11 сынып

оқушылары

Қазан,

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

8

Өз-өзіңмен қайта кездес: шаршаудың шынайы себебін түсіну

Алдын алу, ағартушылық

Педагог

мұғалімдер

Қазан

Воркшоп-квест ойын

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

9

Бала денсаулығы – ата-ананың күнделікті таңдауы

Алдын алу, ағартушылық

1-11 сынып ата-аналары

Қазан

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

10

«Мен есейгенде… кім боламын?» -кәсіби бағдар мен болашақ мамандықты саналы таңдау


Ағартушылық

7-11 сынып оқушылар

Қараша

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

11

«Жасөспірім психикасының ерекшеліктері»

Ағарту

мектеп педагогтары

қараша

Жиналыс

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

12

«Мамандықтар әлеміне саяхат» (дәрігер, ұстаз, ІТ-маман, кәсіпкер т.б.)

Ағарту

9-11 сынып оқушылары

қараша

әртүрлі мамандық иелерімен кездесу ұйымдастыру

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

13

«Баланың денсаулығы – біздің жауапкершілігімізде» репродуктивті денсаулық туралы ақпараттандыру

ағарту

ата-аналар

Қараша –желтоқсан

Дәріс

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

14

Қауіпсіз орта – ортақ жауапкершілік” қауіпсіз психологиялық орта қалыптастыру, буллингтің алдын алу мәдениетін дамыту.


Алдын алу, ағартушылық

1-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

Воркшоп-квест ойын

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

15

«Зорлық-зомбылық пен буллингсіз қоғамға қадам»

Ағарту

1-11 сынып оқушылары

Желтоқсан

акциясы

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Хаттама

16

Ментальды позитив: саналы ой, сапалы өмір

Ағартушылық

1-11 сынып

оқушылары

Қаңтар

Воркшоп

тренинг

Педагог –психологППҚҚ мамандары

Хаттама

17

Балаға қысымсыз орта құру: бірлескен жауапкершілік

Алдын алу, ағартушылық

1-11 сынып ата-аналары және мұғалімдер


Қаңтар

Воркшоп

тренинг

Педагог –психологППҚҚ мамандары

Хаттама

18

Менің денем – менің жеке кеңістігім

Алдын алу, ағартушылық

1-6 сынып

оқушылар

Ақпан


Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Анықтама

19

Денсаулық және жауапкершілік - дұрыс таңдау

Алдын алу, ағартушылық

9-11 сынып оқушылары

Ақпан

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Анықтама

20

Кәмелетке толмаған балаларды кибербуллинг пен киберқылмыстан қорғау жұмыстарын ұйымдастыру

Алдын алу, ағартушылық

Мектеп мұғалімдері

Ақпан

Ақпарат

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары


21

«Әлеуметтік желідегі ойындар...»


Алдын алу, ағартушылық

8-10 сынып оқушылары

Ақпан

Дәріс

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары


22

«СЕНІМ LIFE» жобасы аясында «Егер мен психолог болсам...» тақырыбында кәсіпке бейімдеу, қызығушылығын арттыру

Алдын алу, ағартушылық

5-11 сынып оқушылар

Наурыз

әр түрлі форматта

Педагог –психолог

ППҚҚ мамандары

Анықтама, хаттама

23

Қауіпсіз орта – сенімді қадам

Ағартушылық

1-11 сынып оқушылары

Наурыз

Воркшоп

тренинг

Педагог –психолог, ППҚҚ мамандары

Анықтама

24

Жеткіншектердің өзін-өзі сақтау дағдыларын қалыптастыруға арналған психологиялық сабақтар жүргізу

Алдын алу, ағартушылық

6-9 сынып оқушылары

Наурыз

Тренингтік сағат

Педагог –психолог


25

Стресс-менеджмент: күйзеліске берілмей, өзіңді басқар






Алдын алу, ағартушылық

1-11 сынып оқушылары

Сәуір

Воркшоп

тренинг

Педагог – психолог

ППҚҚ мамандары


Анықтама

26

«Жүректен жүрекке» акциясы

Алдын алу, ағартушылық

1-11 сынып оқушылары, ата-аналар, педагогтар

Сәуір

Акция

Педагог – психолог

ППҚҚ мамандары

Анықтама

27

Баланы тәрбиелеу модельдері: ата-ана стилі мен оның бала дамуына әсері

Ағартушылық

1-11 сынып ата-аналары

Мамыр

Воркшоп

тренинг

Педагог – психолог

ППҚҚ мамандары

Анықтама


IV. Консультация беру

1

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдерін психологиялық сүйемелдеу

Кеңес беру

ЕББҚ оқушылардың ата-аналары мен пән мұғалімдері

Жыл көлемінде қажетіне қарай


Педагог –психолог


Кеңес беру журналына тіркеу

2

«Психологиялық-педагогикалық қолдау» тобына жататын оқушылардың арнайы мамандарға қаралуын, қажеттілігіне қарай ем алуын қамтамасыз ету.

Кеңес беру

ата-аналар мен пән мұғалімдері

Жыл көлемінде қажетіне қарай


Педагог –психолог

Сынып жетекшісі

Кеңес беру журналына тіркеу

3

Аутодеструктивті мінез-құлықты анықтау тестері бойынша «Психологиялық-педагогикалық қолдау тобына» алынатын оқушымен жеке сұхбат жүргізіп, ата-анасын хабардар ете отырып, арнайы маманға жолдау

Кеңес беру

5-11 сынып

Жыл бойы


Педагог –психолог


Кеңес беру журналына тіркеу

4

Диагностикалық жұмыстың қорытындысы бойынша кеңес беру

Кеңес беру

Мұғалім, ата-ана, оқушы

Кезінде


Педагог –психолог

Кеңес беру журналына тіркеу

5

Сұраныс (сынып жетекшісі, пән мұғалімі, оқушы, ата-ана) негізінде жеке және топтық кеңес беру

Кеңес беру


Кезінде


Педагог –психолог


Кеңес беру журналына тіркеу


V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

1

Психологиялық-педагогикалық қолдау қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына, өткізілетін психологиялық түзету-дамыту сабақтарына ата-аналар рұқсатын алу


1-11 сынып ата-аналары

Қыркүйек

Келісім парағы

Педагог-психолог

Сынып жетекшілер

Келісім парағын жинақтау

2

Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі отырысын үйлестіру


ПҚ мүшелері

Тоқсанына бір рет

Отырыс

ППҚҚ мамандары

Хаттама

3

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушылардың тізімін жасақтау (ПМПК қорытындысы бойынша)


ПҚ мүшелері

Жыл бойы

кесте

Педагог-психолог, ППҚҚ мамандары

Тізім жинақтау

4

Қадағалауды қажет ететін оқушылар тізімін жинақтау,есепке алу (тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы, әлеуметтік жағдайына байланысты, сұраныс негізінде және т.б.)



Жыл бойы

Есептік талдау

ППҚҚ мамандары

Тізім жинақтау

5

Мектепте заңды өкілінсіз (ата-ана, қорғаншы қамқоршысы және патронаттық тәрбиешісі) және өгей әке, өгей шешесімен тұрып жатқан, Д есепте тұратын, ІІБ тіркеуде тұрған балалар мен отбасыны анықтау және сынып жетекшінің сыныбы бойынша мәліметі.



Жыл бойы

Есептік талдау

ППҚҚ мамандары

Тізім жинақтау

6

Семинарлар, конференциялар, кәсіби байқауларға қатысу

әдістемелік


Жыл бойы


Педагог-психолог, ППҚҚ мамандары




7

Ішкі істер органдарында ата-аналары есепте тұратын және қолайсыз отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушылардың тұрғылықты мекен-жайына зерделеу жүргізу.



Жылына 2-рет

Талдау

Педагог-психолог, ППҚҚ мамандары

АКТ


ҮІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

1

Оқушылардың психикалық денсаулығын зерттеу,алдын алу, түзету –дамыту жұмыстарының қорытындысы


Пед кеңес

Жартыжылдықта


Педагог психолог

Анықтама

2

ППҚҚ жартыжылдық және жылдық қызметі туралы талдамалық есептер



Тоқсандық,

жарты жылдық


Педагог-психолог

Қорытынды есеп





Педагог-психолог:







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.00.2025
103
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі