Психологиялық кеш: "Мен бақыттымын"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Психологиялық кеш: "Мен бақыттымын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл психологиялық кештің сценарийі оқушылар мен мұғалімдер үшін әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Психологиялық кеш «Мен бақыттымын!»

Құрметті ата-аналар, гимназия әкімшілігі,оқушылар бүгін сіздердің көңіл-күйлеріңізді көтеруге, оқушыларымыздың өз бойларындағы шығармашылығын бағалай білуге, өмірде бір-бірімізге құрметпен қарап , бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға арналған «Мен бақыттымын!» психологиялық кешін тамашалауға шақырамыз.

Бүгінгі кеште 8 сынып оқушыларынан құралған «Арман», «Бақыт», «Шаттық» командалары өз өнерлерін сіздерге көрсетеді. Ендеше командаларға 1-ші тапсырма беріледі....

1 тапсырма

«Мен бақыттымын!» дегенді қалай түсінесіздер? (суретін салу,түсінік беру) Командалар сурет салып болғанша әсем ән орындайтын


5Г сынып оқушылары: Бейшенкулова Жанерке,Маралбай Ұлпан,

Садык Арайлым.

Мұқағали Мақатаевтің «Үш бақытым», «Бақыт деген», «Бақытым менің алыста» өлеңдерін оқиды.

Командалар салған суреттерін қорғайды.

2 тапсырма

Логикалық сұрақтар қойылады:

1. Профессор кешкі сағат 8 –де ұйықтап , сағатының қонырауын азанғы тоғызға туралайды. Сонда профессор қанша сағат ұйықтайды?

Дұрыс жауап: 13 сағат

2. Бір адамның 10 қойы болады. Тоғызының басқасының бәрі қырылып қалды. Сонда барлығы қанша қой қалды?

Дұрыс жауап: 9 қой

3. Сіз – самолет жүргізушісіз. Самолет Гаваннадан Астанаға ұшып бара жатып , Алжирде екі рет қонды. Сонда жүргізуші қанша жаста?

Дұрыс жауап: Өз жасын айтады

4. Көбінесе ай 30 не 31 санмен аяқталады. Ал қай айда 28 деген сан бар?

Дұрыс жауап: барлық айда 28 саны бар

5. Сіз ешқашан болмаған қараңғы бөлмеге кірдіңіз. Ол жерде екі шам бар: газшам және бензин шам . Бірінші сіз не жағасыз?

Дұрыс жауап: Сіріңке жағады

6. Бір поезд Тараздан – Астанаға қарай жол жүруде . Екеуіде бір уақытта шықты, бірақ 1 – ші поездың жылдамдығы 2 – шісіне қарағанда 3 – есе артық. Қай поезд 2 – еуі кездескенде Тараздан алыс болады?.

Дұрыс жауап: 2 поезд

7. 1 – ден 100 – ге дейінгі сандарда 9 саны қанша рет кездеседі.?

Дұрыс жауап: 9 саны 11 рет кездеседі

8. 7 шам жанып тұрған. Үшеуі сөніп қалды. Қанша шам қалды?

Дұрыс жауап: 7шам

9. Кірпіштің салмағы 1 кг және тағы бір кірпіштің жартысы .  Сонда 1 кірпіштін салмағы қандай?

Дұрыс жауап: 1 кг

10. Жаңбыр жауып тұрғанда қоян қай бұтаның арасында отырады?

Дұрыс жауап: қоян өз інінде отырады

3 тапсырма

Командаларға өздерінің бақытты сәттерін әзілмен көрсету тапсырылады.

(әр команда 1 әзілден дайындайды)

Командалар дайындалғанша 8Ә сынып оқушысы Есіркеп Ақзердің биін тамашалайық

4 тапсырма

Әр командаға «Мен бақыттымын!» тақырыбына қысқаша эссе жазу тапсырылады.

Командалар эссе жазуға кетеді, осы уақытта ортаға қазақтың

«Қамажай биі» орындалады.

Н.Тілендиевтің күйі «Әлғисса»

орындайтын 8ә сынып оқушысы Қадіров Нұрдәулет

Командалар жазған эссені оқиды,көрермендерге тілектерін арнайды.

Осымен бүгінгі кеште командаларымыздың өнерін тамашаладыңыздар , марапаттау сәті келіп жетті. Командаларға «Ең көілді», «Ең тапқыр», «Ең шығармашыл» номинациялармен марапатталады.


















тест «Индивидуальная минутка».

Қатысушылар сот.телефондарын секундамерге қойып 1 минут уақытын ішкі түйсігі бойынша анықтап стопты басады. 53 секунд уақытында тоқтатқандар

Экстраверт, ал 53 секундтан асып тоқтатқандар Интраверт типті адамдар.

Экстраверт

Интраверт

Ішкі биологиялық сағаты астрономиялық сағатына қарағанда тез жүреді.Импульсивті, монотонды жұмысты жақтырмайды. Бұл адамдар басшы, ұйымдастыру жұмыстарын жақсы көреді.Нерв жүйесі мықты, лидерлікке және бәсекелестікке ұмтылады. Жоғары коммуникативті, стресске эмоционалды тұрақты.Стрессті тез жеңеді.

Ішкі биологиялық сағаты астрономиялық сағатына қарағанда баяу, интроверт тұйық, енжар (пасвсивный),өзіндік бағалауы төмен.

Монотонды жұмысқа тұрақты, жоғары жауапкершілігі бар жұмысты жасауға (бақылау,өзіндік жұмыс) сұрақтарға тез жауап беруге ,әсіресе күтпеген сұрақтарға жауап беруге қиналады. Кез келген жұмысы жомпарлы, оңашада жұмыс жасағанды ұнатады.



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2018
981
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі