ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ОЙЫНДАР
«Суреттерді аяқтайық»
жаттығуы
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте
сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары
салынған плакат ілініп дайындалады. Балалардың көздері шарфпен
байланады да, олар кезек - кезекпен шығып, бірі денесін, бірі
басын, бірі аяғын салады, осылайша жалғаса
береді.
«Түрлі – түсті доптар»
жаттығуы
Мақсаты: Балалардың есту арқылы есте сақтауын
дамыту.
Қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және жасыл доп,
қызыл доп пен жасыл доптың ортасына үлкен көк доп сал, ал жасыл
доптың жанына кішкентай сары доп сал.
«Менің көңіл - күйім»
жаттығуы
Мақсаты: Көңіл - күйін игере білуге және басқаруға,
қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл - күйлеріңді
суреттеп салыңдар.
«Мен басқаның көзімен»
Ортаға бір баладан кезекпен шығып, қалған
қатысушылар ол жайлы қандай ой - пікірде екенін айтады. Бала өзін
басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды.
«Атомдар мен
молекулалар»
Әр
қатысушы - жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар
қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші
қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде
сол санға сай бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей
қалғандар ойыннан шығады.
Афирмациялар
«
Ол жасаған іс менің де қолымнан келеді»,« Мен жетістіктің
адамымын»,
«
Менің жағдайым күннен – күнге жақсаруда»
«Таңғажайып дорба» ойыны
Дорбада бірнеше жеміс, көкөніс бөліктері бар.
Бала көзі жабылып, дорбадағы заттың дәмін татып, оның қай жеміс
екенін, дәмі, исі, формасы, түсі жайында ажырата
баяндайды.
Мен қандай адаммын?
Әр
қатысушы өзінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін айтады. Сол бойынша
қорытынды жүргізіледі.