Психологиялық ойындар
«Суреттерді аяқтайық»
жаттығуы
Мақсаты:
Оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша
жұмыс істей білуін дамыту.
Алдын - ала тақтаға мысықтың және қоянның
құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады. Оқушылардың көздері
шарфпен байланады да, олар кезек - кезекпен шығып, бірі денесін,
бірі басын, бірі аяғын салады, осылайша жалғаса
береді.
«Түрлі – түсті доптар»
жаттығуы
Мақсаты:
оқушылардың есту арқылы есте сақтауын
дамыту
Қағаз бетіне
екі кішкентай қызыл және жасыл доп, қызыл доп пен жасыл доптың
ортасына үлкен көк доп сал, ал жасыл доптың жанына кішкентай сары
доп сал.
«Менің көңіл - күйім»
жаттығуы
Мақсаты: көңіл
- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай
білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл - күйлеріңді
суреттеп салыңдар.
«Мен басқаның
көзімен»
Ортаға бір
оқушыдан кезекпен шығып, қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой -
пікірде екенін айтады. Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам
екенін анықтайды.
«Атомдар мен
молекулалар»
Әр қатысушы -
жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі,
бір - бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның
қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай
бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан
шығады. «Суреттерді аяқтайық»
жаттығуы
Мақсаты:
Оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша
жұмыс істей білуін дамыту.
Алдын - ала тақтаға мысықтың және қоянның
құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады. Оқушылардың көздері
шарфпен байланады да, олар кезек - кезекпен шығып, бірі денесін,
бірі басын, бірі аяғын салады, осылайша жалғаса
береді.
«Түрлі – түсті доптар»
жаттығуы
Мақсаты:
оқушылардың есту арқылы есте сақтауын
дамыту
Қағаз бетіне
екі кішкентай қызыл және жасыл доп, қызыл доп пен жасыл доптың
ортасына үлкен көк доп сал, ал жасыл доптың жанына кішкентай сары
доп сал.
«Менің көңіл - күйім»
жаттығуы
Мақсаты: көңіл
- күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай
білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл - күйлеріңді
суреттеп салыңдар.
«Мен басқаның
көзімен»
Ортаға бір
оқушыдан кезекпен шығып, қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой -
пікірде екенін айтады. Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам
екенін анықтайды.
«Атомдар мен
молекулалар»
Әр қатысушы -
жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі,
бір - бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның
қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай
бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан
шығады.