Абай облысы білім басқармасының
. Көкпекті ауданы білім бөлімінің
«І. Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
«Бекітемін»
Мектеп директоры м.а.:
Ахмадиева Б.Б. _______
«___»________ _____
2024-2025 оқу жылына арналған
педагогикалық-психологиялық қызметтің жұмыс
Жоспары
Мектеп психологы: Байжакупова Ш.М.
Психологиялық қызметтің мақсаты: Білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзінөзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім 2 қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады; 7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялықпедагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
Күтілетін нәтиже: Қойылған мақсат-міндеттерге жету, білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізіп, психологиялық денсаулықтарын нығайту.
|
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|
Оқу жылына арналған жұмыс жоспарына және ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің келісіміне сәйкес оқушылардың жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу |
Диагностика |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл бойы |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Тәрбиеші: Саябаева Г.М. |
Хаттамалар |
|
Ата-аналардан немесе өзге де заңды өкілдерден алынған мәліметтер, психологиялық қызмет және психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мамандарының қорытындылары мен ұсынымдарын зерделеу негізінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау |
Диагностика Бақылаулар, тереңдетілген зерттеулер |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл басында |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Мектеп медбикесі: Канапьянова Б. |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Мінез-құлық және эмоционалдық проблемалар, деструктивті мінез-құлық түрлері, отбасындағы тәрбиенің және бала-ата-ана қатынастарының бұзылуы, ақпараттық ортаның теріс әсерлерінен туындаған тәуекелдері кезінде ата-аналарды және білім беру ұйымының әкімшілігін хабардар ету |
Диагностика, Алдын алу Түзету-дамыту Бақылаулар, ақпарат жинақтау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар Ақпараттар |
|
Әкімшіліктің сұранысы және ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің келісімі негізінде оқушының тұлғасына психологиялық зерттеу жүргізу, баланың психоэмоциялық жағдайына баға беру және қажет болған жағдайда уақтылы психологиялық көмек көрсету мақсатында жеке-дамыту сабақтарын өткізу |
Диагностика, Түзету-дамыту Зерттеу Баға беру Психологиялық қолдау Дамыту сабақтары |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Оқушылармен психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті арттыру жөніндегі іс-шараларды өткізуге қатысу және оқушыларды оқытудың, дамытудың және әлеуметтендірудің тиімді тәсілдерін, әдістері мен технологияларын енгізуге жәрдемдесу |
Ағарту,алдын алу, Іс-шаралар бірлесіп өткізу Тиімді тәсілдер, әдістер, технологияларды қолдану |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар |
|
Оқушылардың деструктивті мінез-құлқының туындауының профилактикасына қатысу және қажет болған жағдайда білім беру процесіне қатысушыларға тәрбие, оқыту, дамыту және әлеуметтендіру мәселелерінде көмек көрсету |
Кеңес беру Педагогикалық-психологиялық қолдау. Ұсынымдар әзірлеу |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Сұраныс бойынша сынып жетекшімен бірлесіп психологиялық педагогикалық сипаттамалар мен психологиялық зерттеулер материалдары бойынша қорытындылар жасау |
Диагностика Қорытынды жасау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, ұсынымдар |
|
Оқшыларды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелері бойынша білім беру процесіне қатысушыларға консультациялық көмек көрсету. |
Кеңес беру |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. ДТІЖО: Калбагаева В.К. |
ұсынымдар |
|
Ғылыми негізделген әдістемелер мен технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен және тәрбиеленушілермен диагностика лық, жеке консультациялық, дамытушылық жұмыстың нысандары мен әдістерін айқындау. |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту әдістерін айқындау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. ДТІЖО: Калбагаева В.К Педагог-психолог |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Оқушылардың психологиялық жай-күйінің өзгеру серпініне мониторинг жүргізу |
Мониторинг |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл соңында |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М: |
Есеп беру |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Психологиялық қызметтің жоспары
Психологиялық қызметтің жоспары
Абай облысы білім басқармасының
. Көкпекті ауданы білім бөлімінің
«І. Жансүгіров атындағы орта мектебі» КММ
«Бекітемін»
Мектеп директоры м.а.:
Ахмадиева Б.Б. _______
«___»________ _____
2024-2025 оқу жылына арналған
педагогикалық-психологиялық қызметтің жұмыс
Жоспары
Мектеп психологы: Байжакупова Ш.М.
Психологиялық қызметтің мақсаты: Білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзінөзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
6) білім беру процесіне қатысушыларға, олардың жеке құқықтарына қысым жасамай, өзара көмек, эмпатия, жауапкершілік, өзіне сенімділік, шешім 2 қабылдау қабілеті, белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын тәрбиелеу мен қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады; 7) Білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік қолдау саласындағы ғылыми және практикаға бағдарланған жетістіктерін тарату және практикаға енгізу болып табылады;
8) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оларды әлеуметтендірудің тиімді жағдайларын жасау үшін білім беру процесіне қатысушыларға психологиялықпедагогикалық сүйемелдеу көрсететін педагогтер мен мамандардың пәнаралық, командалық өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
9) білім беру ұйымының алқалы органдарымен және білім беру, денсаулық сақтау, халықты әлеуметтік қорғау, Ішкі істер мүдделі органдарымен өзара іс-қимыл жасау болып табылады.
Күтілетін нәтиже: Қойылған мақсат-міндеттерге жету, білім алушылармен, педагогтармен, ата-аналармен психологиялық сүйемелдеу жұмыстарын жүргізіп, психологиялық денсаулықтарын нығайту.
|
Іс-шаралар |
Жұмыстың бағыттары |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Жауапты |
Есептілік нысаны |
|
Оқу жылына арналған жұмыс жоспарына және ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің келісіміне сәйкес оқушылардың жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізу |
Диагностика |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл бойы |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Тәрбиеші: Саябаева Г.М. |
Хаттамалар |
|
Ата-аналардан немесе өзге де заңды өкілдерден алынған мәліметтер, психологиялық қызмет және психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация мамандарының қорытындылары мен ұсынымдарын зерделеу негізінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау |
Диагностика Бақылаулар, тереңдетілген зерттеулер |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл басында |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Мектеп медбикесі: Канапьянова Б. |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Мінез-құлық және эмоционалдық проблемалар, деструктивті мінез-құлық түрлері, отбасындағы тәрбиенің және бала-ата-ана қатынастарының бұзылуы, ақпараттық ортаның теріс әсерлерінен туындаған тәуекелдері кезінде ата-аналарды және білім беру ұйымының әкімшілігін хабардар ету |
Диагностика, Алдын алу Түзету-дамыту Бақылаулар, ақпарат жинақтау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар Ақпараттар |
|
Әкімшіліктің сұранысы және ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің келісімі негізінде оқушының тұлғасына психологиялық зерттеу жүргізу, баланың психоэмоциялық жағдайына баға беру және қажет болған жағдайда уақтылы психологиялық көмек көрсету мақсатында жеке-дамыту сабақтарын өткізу |
Диагностика, Түзету-дамыту Зерттеу Баға беру Психологиялық қолдау Дамыту сабақтары |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Оқушылармен психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті арттыру жөніндегі іс-шараларды өткізуге қатысу және оқушыларды оқытудың, дамытудың және әлеуметтендірудің тиімді тәсілдерін, әдістері мен технологияларын енгізуге жәрдемдесу |
Ағарту,алдын алу, Іс-шаралар бірлесіп өткізу Тиімді тәсілдер, әдістер, технологияларды қолдану |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар |
|
Оқушылардың деструктивті мінез-құлқының туындауының профилактикасына қатысу және қажет болған жағдайда білім беру процесіне қатысушыларға тәрбие, оқыту, дамыту және әлеуметтендіру мәселелерінде көмек көрсету |
Кеңес беру Педагогикалық-психологиялық қолдау. Ұсынымдар әзірлеу |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДТІЖО: Калбагаева В.К. Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Сұраныс бойынша сынып жетекшімен бірлесіп психологиялық педагогикалық сипаттамалар мен психологиялық зерттеулер материалдары бойынша қорытындылар жасау |
Диагностика Қорытынды жасау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М. Сынып жетекшілер |
Хаттамалар, ұсынымдар |
|
Оқшыларды оқыту, дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелері бойынша білім беру процесіне қатысушыларға консультациялық көмек көрсету. |
Кеңес беру |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. ДТІЖО: Калбагаева В.К. |
ұсынымдар |
|
Ғылыми негізделген әдістемелер мен технологияларды пайдалана отырып, білім алушылармен және тәрбиеленушілермен диагностика лық, жеке консультациялық, дамытушылық жұмыстың нысандары мен әдістерін айқындау. |
Диагностика Кеңес беру Түзету-дамыту әдістерін айқындау |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл ішінде |
ДОІЖО: Жилкибаева Р.Т. ДТІЖО: Калбагаева В.К Педагог-психолог |
Хаттамалар, Анықтамалар ұсынымдар |
|
Оқушылардың психологиялық жай-күйінің өзгеру серпініне мониторинг жүргізу |
Мониторинг |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер |
Жыл соңында |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М: |
Есеп беру |
Педагог-психолог: Байжакупова Ш.М.
шағым қалдыра аласыз













