Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
психологиялық тренинг Мен болашаққа сенемін
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Психологиялық тренинг- сабақтың қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сыныбы: 11 сыныптар
Өткізген: педагог-психолог
Тақырыбы: «Мен болашаққа сенемін» . Мақсаты: Оқушыларды ҰБТ- ға дайындауда психологиялық қолдау көрсету, қорқыныштан арылту, мақсатқа жете білуді уйрету.
Күтілетін нәтиже: балалар қорқыныштан арылады, өзіне деген сенімділіктері жоғарылайды , қиындықтарды жеңе білуді және мақсатқа жетуді үйренеді.
Әрекет кезеңі Жаттығулар |
Психолог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы Сәлемдесу 3 мин
|
(Баяу музыка қосылады) Қайырлы күн, балалар! Бүгінгі «Мен болашаққа сенемін» атты тренинг сабағына қош келдіңіздер. Сабақты бастамас бұрын тренинг ережелерімен танысайық. 1.Бір- бірімізді тыңдаймыз және естиміз. 2.Әркімнің өз ойын айтуына мүмкіндік бар. 3.Барлық пікірлер мен ұсыныстар ескеріледі. 4.Жылышырайлық пен құрмет ахуалын қолдаймыз. 5.Талқылау таңдалған тақырыптан ауытқымайды.
-Осы ережелермен
келісесіңдер ме? |
Балалар жаттығуды орындайды |
Негізгі бөлім: ұйымдастыру-іздену Сауалнама «Көбелек» аңыз әңгімесі 2мин
Тапсырма 7мин
«Уорлд-кафе»
ойыны.
«ҰБТ – да мен неден қорқамын?» жаттығуы: 5 мин
|
1. Аты-жөні 2. Жоспарланған болашақ мамандығың 3.Болашаққа сенің көзқарасың 4. Білім деңгейіңді қаншалықты бағалайсың? а) Жоғары ә) Орта б) Төмен 5. Соңғы күндерде қандай ой мазалап жүр? 6 . Сізді мақсатқа жете алмай қалам-ау деген қорқыныш сезім билей ме? а) Иә ә) Жоқ б) Кейде 7. ҰБТ-ке дайынмын деп ойлайсыз ба? 8. Қандайда бір кездейсоқ жағдайға дайынмын деп ойлайсыз ба? 9. Отбасымен, үлкендермен алдағы мақсатын жөнінде кеңесіп отырасыз ба? 10. Сізде қажу, шаршау, жалығу, жалқаулық жағымсыз әрекеттер болып тұра ма? а) Иә ә) Жоқ б) Кейде Нәтижені өңдеу. Балалар мен сендерге көбелек туралы аңыз-әңгіме айтып берейін, мұқият тыңдаңдарБірде пілләде кішкене ғана саңылау пайда болды. Кездейсоқ өтіп бара жатқан бір адам сол саңылаудан көбелектің шығуға тырмысқанын қарап ұзақ бақылап тұрады. Көп уақыт өтті, көбелек тырбынуын қойды, ал саңылау сол баяғыдай кіп-кішкентай. Көбелек қолынан келгеннің бәрін қолданып көріп, басқасына шамасы жетпейтіндей көрінді. Сол кезде адам көбелекке көмектеспекші болып, бәкісін алып, пілләні кесіп жібереді. Көбелек сол сәтте жерге түсіп кетеді. Бірақ оның денесі әлі әлсіз еді, қанаттары қатпаған және әрең қимылдайды. Көбелек қазір қанаттарын жайып ұшып кетер деп адам біраз бақылап тұрады. Бірақ ондай ештеңе болмайды. Өмірінің соңғы сәттерінде көбелек әлсіз денесін, жайылмаған қанаттарын жерде сүйретіп өткізді. Ол сол күйі ұшып кете алмады. Осы әңгімеден қандай ой түйдіңдер? “Үміт” тобы: « Қиындықпен шындаласың, әр қателіктен сабақ аласын» деген сөзді қалай түсінесіңдер? “Сенім”тобы: «Еңбек етіп табысқа жету қиындығын көрмеген адамда қайыр жоқ» дәйексөздің мағынасын ашып беріңдер? “Болашақ”тобы: “ Егер қиындықтан қаша берсең... Әрі қарай жалғастыруға әрекет етіңдер. Кейде бізге өмірге күш салу керек болады. Егерде біз қиындықтарға кездеспей өмір сүретін тиіс болсақ, өміріміз толыққанды болмас еді. Қазіргідей мықты болмас едік. Ешқашанда ұша алмас едік.Мен күш сұрадым.... Ал өмір маған мені күшті ету үніш қиындықтар сыйлады.Мен даналық сұрадым..... Ал өмір маған шешуге тиісті мәселелер берді.Мен байлық сұрадым.... Ал өмір маған жұмыс істей алсын деп ми мен бұлшық еттер берді.Мен ұшуға мүмкіндік сұрадым.. Ал өмір маған жеңіс деп кедергілер берді.Мен махаббат сұрадым... Ал өмір маған мәселелерін шешін деп адамдарды берді.Мен жақсылықтар сұрадым... Ал өмір маған мүмкіндіктер берді. Мен сұрағанымның ешқайсысын алмадым. Бірақ мен маған қажеттінің бәрін алдым. Қорытынды: әр қиындықтан адам шындалып мықты бола береді.
|
Оқушылар сауалнаманы толтырып өз ойларын айтады.
Оқушылар өз ойларын айтады.
Балалар өз топтарында ақылдасып ойларын жеткізеді |
Мақсаты:
оқушылардың бойында өмірге деген позитивті көзқарасын қалыптастыру,
қиындықтан шығу жолдарын көрсету. Балалар мен сендерге «Уорлд-кафе»
ойынын ұсынғым келіп тұр. |
Нұсқау бойынша орындайды |
|
I - нұсқа: Сіздің жазғаныңызды ешкім оқымайды, іштей айта алмай жүрген ой болса қағазға түсіру, бүгінгі күні сізді қандай қорқыныш мазалап жүр, бәрін толық қағаз бетіне түсірейік. Сонда басымыз босап, оны төмендету жолын қарастыруға мүмкіндік алады. Асықпай шынайы болып, толық жазуға мүмкіндік алу. II – нұсқа: Сол жазғаны бар қағазды ішке бүктеп жүрекке қою. Тағы да бір іштей қайталап шығу. Мен өмірде неден қорқамын? Еске түсіріп, сол сезімде болу. Ал сол жазған нәрсе болды дейік сонда не болмақ. Біз неден қашсақ сол болмақ. Қашпайық қорқынышты қабыл алайық. Енді ары-қарай не болмақ? III - нұсқа: ҰБТ-тапсыру соңғы баспалдақ па? Одан өтпей қалсақ не болмақ? Кез келген сәтсіздіктің жақсы жағын ала білуге болады. Ғұлама адамдардың өмір жолы алғаш сондай сәтсіздіктен басталған, ол ерте есеюге шынықтырады. Биыл өтпесең, келесі жылы тапсыруға толық құқың бар. Өмірде ең жақын нәрседен айырылғаннан гөрі, басқаша өзіңді шынықтырған жақсы. Міне жүректегі қойған қағазды жерге төмендете отырып тастау керек. Сізде сондайды болдыртпауға толық мүмкіндік бар. Күнделік қандай жаман ой келсе, соны тоқтатып: «Мен күш-жігерімді сала отырып дайындалып, қалаған бағаны тестен алып шығуға лайықпын» деп өзіңді қайрап отыру керек. |
Оқушылар нұсқау бойынша жаттығуды орындайды, дауыстап аффирмацияны айтады |
|
Постермен жұмыс « Менің келешек өмірім »7 мин
Релаксация “Өзіммен-өзім” 5 мин |
Өз өміріміздің жақсы, қызықты, мәнді болу үшін алдымызға не қоюмыз қажет ? Дұрыс айтасыңдар- мақсат және келешегімізге сенімділік. Екі топқа плакат , журналдың, газеттің қиындылары. |
Оқушылар келешек өміріне суретерді жапсырады |
Сәл өзімізбен өзіміз болайық. Тынышталып, еркін тыныс алып, Көзімізді біраз жұмып, жайлап дем алайық. «Мен өміріме ризамын, себебі ең бірінші өзімнің бар екендігіме осы дүниеде өмір сүретіндігіме қуанамын.Мен өмірімме ризамын , себебі өзімді дүниеге алып келген ата-анам бар, олар мені жанындай жақсы көретіндігіне сенімдімін. Мен өмірге ризамын, себебі достарым бар. Мен өмірге ризамын. Әсем табиғатты жерімнің барына,күннің әдемі шуағына, таңымның арайлап атқанына.Мен өмірге ризамын,”Еліміздің тыныштығына, денімнің саулығына ,”Егеменді елім,туған жерім барына.Мен өмірге ризамын, өмірде бар болғаныма!» |
Оқушылар көздерін жұмып релаксациялық жаттығуды орындайды |
|
Рефлексті-қорытындылаушы Кері байланыс 2 мин Қорытындылау
«ҰБТ-да жетістікке жетейік!» әні 2 мин |
Балалар, бүгінгі сабақтан қандай ой түйіндедіңдер? Не ұнады? Не ұнамады? Оқушылар дөңгелене
отырып, қолдарындағы майшамды көршілеріне беру арқылы,бір-біріне
алдағы ҰБТ жақсы тапсырып, аңсаған армандарына жету үшін әр уақытта
өмір жолдарының ашық,жарқын болуларына сәттіліктерін тілейді.
|
Балалар өз ойларын стикерге жазып жапсырады
оқушылар «ҰБТ-да жетістікке
жетейік!» әнін
орындайды |