Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Психологиялық тренинг: "Мен достарыммен біргемін"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жаңаөзен қаласы №11 орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғаліміАязбаева Н.Х.
Тақырыбы: «Мен достарыммен біргемін»Мақсаты:Оқушылардың өзін-өзі тани білудің негізгі шарттарымен таныстыру, өзін бағалата отырып, өз бойындағы сапалық қасиеттерді анықтау, дамытуға бағыт беру.Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, сызба-карточкаларЖүру барысы:КіріспеДүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістікБәрінен жүйрік - ойБәрінен дана - уақытБәрінен жеңілі - басқаға ақыл айтуБәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.Мағынаны тануДостық- адамдарды бір-біріне бауырмал, жақын ететін, кіршіксіз, таза, ізгілікті қарым-қатынас. Бір-бірлерінің көзқарастары мен ой-ниеті үйлескен, мінездері сыйымды адамдар ғана дос бола алады. Адам досына ғана өз сырын айта алады, шынын жасырмайды. Дос болу дегеніміз-керек кезде қол ұшын беру, сыйлау, қадірлеу. Өзінің жан досы бар адам бақытты.Досым саған сенемін, сеніп өтем!Жолы бөтен демеймін, жөні бөтенДостық деген — адамның көрігі екенДостық деген — ақылдың серігі екен .Іскерлік ойыны : «Комплименттер бұрқасыны»Топқа бөлу кезеңіГеометриялық фигураға назар аударып әркім өзіне ұнаған фигураға барып отырады.Өздері таңдаған фигураның нені білдіретінін, неге осы фигураны қалағандарыңды айтасыңдар.(оқушылардың болжамдарынан кейін, мұғалім осы тесттің мақсатын түсіндіреді)И. Панарин тестіТіктөртбұрыш - таңдағандар лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қаблеті басым жандар.Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.Төртбұрыш - жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш жандар.Дөңгелек - осы 5 фигураның ішіндегі өте мейірімді, басқаның қайғысын қуанышын да бөлуге даяр тұратын жандар.Зиг-зак - шығармашылық қабілеті басым, үнемі ізденіс үстінде жүретін жандар.«Мен достарымменбіргемін» топпенжұмыс
Бір сыныптас ұлға немесе қызға қысқаша, оның жағымды және жағымсыз қасиеттерін көрсетіп атын атамай мінездеме бер. Оның кім екенін өзге оқушылар табады.
Өмірдегі ең қажетті 3 нәрсені ата.
Аяқталмаған ой: «Егер мен осы алдымызда тұрған мұғалім болсам. ...»
«Міне мен қандаймын?» тақырыпқа сәйкес өз қабілетін ортаға көрсету.
«Суреттерді аяқтайық» жаттығуыМақсаты: оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.Алдын-ала тақтадамысықтыңжәнеқоянныңқұлақтарысалынған плакат ілініпдайындалады. Оқушылардыңкөздерішарфпенбайланады да, оларкезек-кезекшығып, біріденесін, бірібасынсалса, біріаяғынсалады, осылайшажалғасабереді.1. Суреттіаяқтауқиынболдыма?2. Жаттығуұнадыма?3. Бұлжаттығудыңтиімділігі бар ма?Жағдаяттаршешу.*Сағандосыңөкпелі.Негеекенін білмейсің.2күн болдысенікөрсеқашқақтайды.Сен не істейсің?*ДосыңсеніңжақсыкөретінкиіміңдікүйдіріпалдыҚандайшешімқабылдаредің?*Сеніңдосыңдыүлкенбалаларқорқытыпжатыр.Сеніңәліңжетпейді. Не істейсің?*Сеніңдосыңөзіненкішібаланыңтелефонынтартыпалды.Сыныпжиналысында оны талқылапжатыр. Олсененкөмеккүтіпотыр.Сен не айтаредің?*Сеніңжаңадосыңбұрынғыдосыңдытастауыңдыөтінді.Өзіменғанадосболғаныңдықалады. Не істейсің?*Досыңсеніңқимасағаңсыйлағансувеиріңдіұнатыпқалды.Қайта-қайта оны қызықтауменболжы.Қимасдосыңсұрасаберермеедің?«Жүректенжүрекке»
Оқушыларды шеңбер бойына тұрады.
Жігіттер тобының орындауындағы «Жан досым» әнін бірге орындау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз