Әрекет
кезеңі
Жаттығулар
|
Психолог
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
Сәлемдесу 3
мин
|
(Баяу музыка
қосылады) Қайырлы күн,
балалар!
Балалар қалай ойлайсыңдар,
сахнаға шыққан әрбір өнер жұлдызына көрермендер қошемет көрсеткенде
, ол қандай сезімге бөленеді екен? Өздерің де осындай сезімге
бөленгілерің келе ме? Ендеше барлықтарыңды ортаға шеңбер бойына
шақырамын. Қазір сағат тілінің бағыты бойынша менің қасымдағы
көршім бас иеді, ал қалғанымыз оның атын атап, бірдей ду қол
шапалақ ұрамыз, яғни барлығымыз оған қошемет көрсетеміз.
Талдау: Қандай әсерде
болдыңдар?
Түстер арқылы оқушыларды 3
топқа бөлу: «Үміт», «Сенім»,
«Болашақ»
Адам өмірінің үміттен
тұратынын ұмытпайық. Әркім келешегіне үміттене қарайды. Ғұмыр
біткенде ғана бұл үміт сөнбек, әлі талай өмір сүресің емес пе?
Өмірден күдер үзгендер бастарынан нендей пайда әкеледі дейсің.
Ел-жұртқа әңгіме болып, өз қадірін кетіргеннен басқа. Алла алдында
еш қадірі жоқ шайтан ғана жаннатқа барудан күдер үзсе керек.
Сондықтан «үмітсіз шайтан» дейді халқымыз. Олай болса үміт оты
жанады, жана берсін дейік.
|
Балалар жаттығуды
орындайды
|
Негізгі бөлім:
ұйымдастыру-іздену
Тапсырма
5мин
Видеоролик «Өмір үшін
күрес» 5мин
«Уорлд-кафе»
ойыны. 7
мин
«Сенімділік»
жаттығуы
5
мин
|
1. «Басқа
түскен қиындық қатып қалмайды»-деген сөзді қалай
түсінесіңдер?
2. «Қара бұлттың
артынан әрқашанда күн шығады» деген дәйексөздің мағынасын ашып
беріңдер?
3. Досыңның
басына қиын іс түсті.... Әрі қарай осы қиындықтан шығаруға үміт
жолдарын көрсетіп әрекет
етіңдер.
Қорытынды: әр қиындықтың
артынан жеңілдік келеді, қиындықтан шығатын жолды табуға
болады.
Талдау: Осы бейнетаспадан не
түсіндіңдер? Өмірдегі қиындықтың бәрін жеңуге болады екен ол үшін
қол құсырып отырмай, әрекет жасауымыз қажет
|
Оқушылар өз ойын
айтады.
|
Мақсаты:
оқушылардың бойында өмірге деген позитивті көзқарасын қалыптастыру,
қиындықтан шығу жолдарын көрсету. Балалар сендер 9 сыныпта
оқисыңдар , әр қайсың 9 бітірген соң біреуің колледжге , ал
біреулерің осы мектепте оқуың жалғастырып, ҰБТ тестінен кейін оқуға
түсті делік . Енді әр қайсыңның алдыңда түрлі жағдайлар немесе
қиындықтар болуы мүмкін. Сол үшін сендерге «Уорлд-кафе» ойынын
ұсынғым келіп тұр. Үш плакатта «Егер мен қалаған оқуыма
түссем», « Егер қаламаған оқуға түссем», « Егер мен оқуға түсе
алмасам» тақырыбы жазылған. Әр топ кезегімен үш плакатқа да өз
ойларын жазады. Ойынның соңында жазылған сөйлемдерді топ басшылары
оқып қорытындылайды
|
Нұсқау бойынша
орындайды
|
1.Мен
кіммін, жан-жақты ерекшеліктерім.
Оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол
парақты теңдей етіп
екіге бөлу ұсынылады. Ол
бөліктерді 1,2 деп белгілеп, бірінші бөлікке жағымды
қасиеттерін, екінші бөлікке жағымсыз
қасиеттерін жазуы керек. Жағымды
қасиеттерін өзіне қалдырып,
жағымсыз қасиеттерді ыдысқа салынып
жағылады. Мысалы:
Жағымсыз ерекшеліктер: Менің
жылай салатын жаман
қасиетім бар. Жағымды
ерекшеліктер: Мен кішіпейіл қасиетіме ризамын,
т.б.
|
Оқушылар
жағымды және жағымсыз ерекшеліктерін тізбектеп
шығады.
|
Постермен жұмыс « Менің
келешек өмірім »7 мин
Релаксация
“Өзіммен-өзім”
5
мин
|
Өз өміріміздің жақсы, қызықты,
мәнді болу үшін алдымызға не қоюмыз қажет ? Дұрыс айтасыңдар-
мақсат және келешегімізге сенімділік. Екі топқа плакат , журналдың,
газеттің қиындылары.
|
Оқушылар келешек өміріне
суретерді жапсырады
|
Сәл өзімізбен өзіміз
болайық.
Тынышталып, еркін тыныс
алып,
Көзімізді біраз жұмып, жайлап
дем алайық.
«Мен өміріме ризамын, себебі
ең бірінші өзімнің бар екендігіме осы дүниеде өмір сүретіндігіме
қуанамын.Мен өмірімме ризамын , себебі өзімді дүниеге алып келген
ата-анам бар, олар мені жанындай жақсы көретіндігіне сенімдімін.
Мен өмірге ризамын, себебі достарым бар. Мен өмірге ризамын. Әсем
табиғатты жерімнің барына,күннің әдемі шуағына, таңымның арайлап
атқанына.Мен өмірге ризамын,”Еліміздің тыныштығына, денімнің
саулығына ,”Егеменді елім,туған жерім барына.Мен өмірге ризамын,
өмірде бар болғаныма!»
|
Оқушылар көздерін жұмып
релаксациялық жаттығуды
орындайды
|
Рефлексті-қорытындылаушы
Кері байланыс 3
мин
Қорытындылау
|
Балалар, бүгінгі сабақтан
қандай ой түйіндедіңдер? Не ұнады? Не
ұнамады?
Балалар, сендер,
мемлекетіміздің болашағысыңдар. Республикамыздың ертеңгі жағдайы
сендердің қандай азамат болып өскедеріңе байланысты. Ал ертеңгі
күні сендер әрқайсың әр мамандықтың иесі боласыңдар, белгілі бір
қызмет атқарасыңдар. Бүгінгі тренинг-сабағымызды Мұқағали
Мақатаевтың өлең жолдарымен аяқтағым
келеді: Көтеріп тұрып, құлатады
өмір. Күлдіріп тұрып, жылатады
өмір. Етегің толып еңіреген
кезде Қайтадан өзі жұбатады
өмір. Үмітіңді үзіп, түңіле
көрме, Құлап барып та гүл атады
өмір. Үп еткен желге дірілдей
берме Шыдамдылықты ұнатады
өмір-дей келе алдағы өмірлерің тек жарқын болсын
деймін
|
Балалар өз ойларын стикерге
жазып жапсырады
|