Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «А»
Оқушылар саны: 24
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Оқушылар саны |
Макс ұпай |
|
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
23 |
12 |
0 |
23 |
0 |
52% |
100% |
|||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
11 |
0 |
24 |
0 |
20% |
100% |
|||||||
|
ТЖБ |
24 |
30 |
0 |
21 |
3 |
62% |
100% |
|||||||
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||||
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
||||||||||||
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
||||||||||||
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау;
|
|||||||||||||
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
||||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Тілеумұратов Ерхан, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Достанов Асқар, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям |
|
|
БЖБ 2 |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Тілеумұратов Ерхан, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Достанов Асқар, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям, Қаниев Арнұр |
|
|
ТЖБ |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям |
Тілеумұратов Ерхан, Достанов Асқар, Қаниев Арнұр |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «Б»
Оқушылар саны: 29
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
29 |
12 |
0 |
29 |
0 |
14% |
100% |
|
БЖБ 2 |
29 |
11 |
0 |
24 |
5 |
45% |
100% |
|
ТЖБ |
29 |
30 |
0 |
24 |
5 |
38% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
1.
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Аққасинов Ермек, АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбнабиева Шаттық, Әбиева Ұлмекен, Әлиева Жанна, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерболатқызы Аяжан, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғасбаева Анель, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым, Әлібекқызы Көркем, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
|
|
БЖБ 2 |
|
Аққасинов Ермек, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбнабиева Шаттық, Әбиева Ұлмекен, Әлиева Жанна, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Әлібекқызы Көркем, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Ерболатқызы Аяжан, Жалғасбаева Анель, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым |
|
ТЖБ |
|
Аққасинов Ермек, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбиева Ұлмекен, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерболатқызы Аяжан, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым, Әлібекқызы Көркем, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Әбнабиева Шаттық, Әлиева Жанна, Жалғасбаева Анель, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «Г»
Оқушылар саны: 26
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
28 |
12 |
0 |
28 |
0 |
39% |
100% |
|
БЖБ 2 |
28 |
11 |
0 |
26 |
2 |
39% |
100% |
|
ТЖБ |
28 |
30 |
0 |
23 |
5 |
43% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Ердәулет Саят, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Қызаева Шаттық, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
|
|
БЖБ 2 |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Ердәулет Саят, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Қызаева Шаттық, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ |
|
ТЖБ |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
Ердәулет Саят, Қызаева Шаттық, Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Психологияның нейробиологиялық бағыты
Психологияның нейробиологиялық бағыты
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «А»
Оқушылар саны: 24
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Оқушылар саны |
Макс ұпай |
|
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
23 |
12 |
0 |
23 |
0 |
52% |
100% |
|||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
11 |
0 |
24 |
0 |
20% |
100% |
|||||||
|
ТЖБ |
24 |
30 |
0 |
21 |
3 |
62% |
100% |
|||||||
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||||
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
||||||||||||
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|||||||||||||
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
||||||||||||
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау;
|
|||||||||||||
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
||||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Тілеумұратов Ерхан, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Достанов Асқар, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям |
|
|
БЖБ 2 |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Тілеумұратов Ерхан, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Достанов Асқар, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям, Қаниев Арнұр |
|
|
ТЖБ |
|
Артельбаев Бексұлтан, Алтай Айдана, Алдабергенқызы Айдана, Бахытжанқызы Айым, Бекбергенова Камила, Болатбай Мұхамметәлі, Жеңісов Ернұр, Кәрібекова Айғаным, ҚУАНТҚАН АДИНА, НАҒЫМАШ НҰРДАУЛЕТ, Талғат Мөлдір, Жалғасов Расул, Асылбекқызы Меруерт, Бимағамбетов Мақсат, Караров Бақдәулет, ҚЫЗЫЛБАЕВ ИСЛАММАДДИН, НҰРСАЙН ӘСЕМАЙ, Сұлтанбекқызы Дильназ, Сражадин Ақтоты, ТЕМІРХАНОВА БИБІФАТИМА, Рахметова Мариям |
Тілеумұратов Ерхан, Достанов Асқар, Қаниев Арнұр |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «Б»
Оқушылар саны: 29
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
29 |
12 |
0 |
29 |
0 |
14% |
100% |
|
БЖБ 2 |
29 |
11 |
0 |
24 |
5 |
45% |
100% |
|
ТЖБ |
29 |
30 |
0 |
24 |
5 |
38% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
1.
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Аққасинов Ермек, АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбнабиева Шаттық, Әбиева Ұлмекен, Әлиева Жанна, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерболатқызы Аяжан, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғасбаева Анель, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым, Әлібекқызы Көркем, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
|
|
БЖБ 2 |
|
Аққасинов Ермек, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбнабиева Шаттық, Әбиева Ұлмекен, Әлиева Жанна, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Әлібекқызы Көркем, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Ерболатқызы Аяжан, Жалғасбаева Анель, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым |
|
ТЖБ |
|
Аққасинов Ермек, Артықбай Бейбарыс, АСКАРОВА АСИЯ, АСЫЛБЕКОВА ӘСЕЛ, Әбиева Ұлмекен, Байназаров Данияр, Бақытұлы Ерасыл, Болатбай Алишер, Болатбекұлы Исламбек, Дәкібаев Адал, Дәрібекұлы Нұрасыл, Ерболатқызы Аяжан, Ерімбетова Аружан, Жақсылықұлы Әлішер, Жалғас Айбол, Жарасов Темірлан, САҒЫНҒАНҚЫЗЫ ЖАНАР, Темірхан Назерке, Төлебай Сымбат, Үргенішбаева Аяулым, Әлібекқызы Көркем, Мұрат Бақ, Мырзагелді Мерей, Сәбит Мәлік |
АРМАНҚЫЗЫ АРАЙЛЫМ, Әбнабиева Шаттық, Әлиева Жанна, Жалғасбаева Анель, МАРАТҚЫЗЫ КАМИЛА |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
Тоқсан: 3 тоқсан
Пәні: Физика
Сынып: 9 «Г»
Оқушылар саны: 26
Педагог: Өтеулиева Эльмира
Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
28 |
12 |
0 |
28 |
0 |
39% |
100% |
|
БЖБ 2 |
28 |
11 |
0 |
26 |
2 |
39% |
100% |
|
ТЖБ |
28 |
30 |
0 |
23 |
5 |
43% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
ЖББ 1 |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; |
9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;
|
|
9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану |
|
|
ЖББ 2 |
9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау |
9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.5.9 – период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау; |
|
|
ТЖБ |
9.2.3.1 – дене импульсі мен күш импульсін ажырату 9.2.3.2 – импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану; 9.2.3.6 – жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру 9.2.5.1 – еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру; 9.2.5.2 – эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау; 9.2.5.3 – формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау 9.2.5.8 – математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау; |
9.2.3.7 – энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану 9.2.5.4 – тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау; 9.2.5.5 – гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу |
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|
БЖБ 1 |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Ердәулет Саят, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Қызаева Шаттық, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
|
|
БЖБ 2 |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Ердәулет Саят, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Қызаева Шаттық, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ |
|
ТЖБ |
|
Алатаев Мадияр, Алмасқызы Анель, АЛПЫСБАЕВ ДИАС, Бақытова Нұршат, Досанова Аянат, Ерболат Ерқанат, Жеңісова Мөлдір, Кенжебаев Ақниет, ҚАБЫЛОВА БИБІАЙША, ҚАЗИЕВА НАЗЫМ, ҚАНАТБАЕВ ДӘУЛЕТХАН, Лепесова Сабина, МАРАТҰЛЫ ДИЯС, Мұханбетжанова Ақтоты, НҰРЛЫБАЙҚЫЗЫ ДИАНА, САҒНАДИНҰЛЫ НҰРАХМЕТ, Амангелдиева Нұрай, Бахытбекқызы Мерей, Хибатуллаева Аяжан, МАРАЛОВА МЕРЕЙ, СЫРАЖАНОВА ІҢКӘР, БІТІМБАЕВА ӘСЕЛ, АВГУСТОВА АРУЖАН |
Ердәулет Саят, Қызаева Шаттық, Ұлияев Санжар, ШЫНЫБЕКҚЫЗЫ ӘСЕМАЙ, ИМАҒАНБЕТОВА ТОҒЖАН |
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-
Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.
-
9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.
-
ХБЖ келтіру
-
Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
-
сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.
-
Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.
-
Термин сөздермен жұмысты күшейту.
-
Қосымша сабақтар жүргізу
-
Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.
-
Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу
Педагогтің Т.А.Ә: Өтеулиева Эльмира
шағым қалдыра аласыз













