
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Психологтың 2024-2025 оқу жылындағы жылдық жоспары
Бекітемін
Мектеп директоры:
___________ ........................
«____» тамыз 2024 жыл
«.........................................жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
педагог-психологының
2024-2025 оқу жылына арналған
жылдық жоспары
Психологиялық қызмет бағыттары:
(8 сағат) |
Бүкіл оқу кезеңіндегі балалардың ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерделеу. |
2) Консультациялық (8 сағат) |
Білім беру үрдісінің қатысушыларына дербес көмек көрсету. |
3) Дамытушылық (түзету) (8 сағат) |
Білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен қабілеттерге қатысты уәждемені қалыптастыру, оларды игеру мүмкіндіктері, оқу және танымдық қызметте өзін-өзі көрсете алу мүмкіндіктері бойынша жеке жұмыс. |
4) психологиялық-педагогикалық ағарту (8 сағат) |
Білім алушылар мен педагогтардың кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу (сынып сағаттар, семинарлар, ата-аналар жиналысы, педагогикалық кеңестер, интерактивті әдістер мен дәрістер) |
5) ұйымдастыру-әдістемелік (8 сағат) |
ПҚ жұмысына мониторинг жүргізу және талдау, көрнекі материалдарды дайындау, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің сүйемелдеуімен пәнаралық тәсілді әзірлеу және ғылыми әдістемелік жұмысты жүргізу. |
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс бағыт тары
|
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу белгісі |
||
1 |
2024-2025 оқу жылындағы психологиялық қызметтің жылдық бойынша атқарылатын жұмыс жоспарын түзу, бекіту. |
Ұйымдастыру кезеңі
|
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
жоспар түзу, бекіту |
||
2 |
Тамыз педагогикалық кеңесінің шешіміне сәйкес жаңа оқу жылында 1сыныптарға қабылданатын оқушылардың тізімін алу, жинақтау жұмыстары. |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
тізімін алу, жинақтау |
|||
3 |
Психологиялық жұмыстарды кедергісіз жүргізу мақсатында кабинетті жабдықтау жұмыстары. |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
кабинетті жабдықтау |
|||
4 |
Мектеп әкімшілігімен бірлескен жұмыстарды жоспарлау (мектептің жылдық жоспарына сай педагогикалық кеңестерде қаралатын мәселелер, бестік одақ жоспарлары т.б) |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
жоспар түзу, бекіту |
|||
5 |
«Сенім телефон», «Сенім жәшігін» ұйымдастыру және «Маған хат жаз» акцияларын өткізу. |
|
Тамыз Жылына 2 рет |
|
Педагог-психолог
|
ұйымдастыру |
|||
6 |
Жолда жүру ережесін білесің бе? |
|
1-6 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
|
ДТІЖО Педагог-психолог Сынып жет. |
|
||
1 |
Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығын анықтау. «Керн-Йирасек» тесті: - Ер адамның суретін салу; - Сөздер көшірмесі; - Нүктелер көшірмесі. |
І. Диагностика
|
1 сынып оқушылары |
Тамыз
|
Диагностика лық әдістемелер |
Педагог-психолог
|
Хаттама
|
||
2 |
«Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы бойынша жұмыстар. Эссе Сауалнама «Үй, адам, ағаш» проективті әдістемесі |
5-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Эссе Үй, адам, ағаш әдістемесі, Менің отбасым әдістемесі, Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
3 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекетінің мазмұны мен түрлері. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы мәселелерін зерттеу әдістері. |
8-9-10 сынып (15 жасар ) оқушылары |
Қазан |
Тесттер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
анықтама |
|||
4 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін зерттеу. Жасерекшелігіне қарай сауалнама алу. |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылар |
Қазан |
Сауалнама, байқау әдістемесі |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
5 |
5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. «Социометрия» Дж.Морено. «Мектеп оқушыларының оқу мотивациясын зерттеу әдістемесі» Н.Г.Лусканова. |
5 сынып оқушылары |
Қазан |
«Социометрия» Дж.Морено, диагностикалық әдістемелер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
6 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау. Интеллектуалды даму және қабілет деңгейін анықтау. |
2-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Танымдық процестерге арналған әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог А.Абсатова |
Анықтама |
|||
7 |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. «Қызыл-қара кесте» әдістемесі (Таблица Горбов-Шульте);«Сандық қатар заңдылығы»;«Қабылдау қабілетін анықтау» «Таным процестерін зерттеу» әдістері. |
1-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Қызыл-қара кесте, таным процестерін зертеу әдістемелері |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
8 |
Жоғарғы сынып оқушыларының арасындағы құқықбұзушылықты алдын алу жұмыстары. Анонимді сауалнама. |
7-11 сынып оқушылары |
Қараша |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
9 |
9-11 сынып оқушыларының мамандық типін анықтау мақсатында «ДДС»Климов. |
9-11 сынып оқушылары |
Қараша |
ДДС сауалнамасы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
10 |
Әскери қызметке шақырылуға дейінгі оқушылармен жұмыс. Көргенін есте сақтау Естігенін есте сақтау Ойлау Арифметикалық есеп Сөздерді іріктеу Танымдық қабілеті |
Нысанына сәйкес |
Желтоқсан |
Әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
11 |
Ата-аналармен жұмыс. Бала тәрбиесі туралы ата-аналарға арналған сауалнама. |
Ата-аналар |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
12 |
Мұғалімдермен жұмыс. «Темпераментті анықтау», «Сіз қандай мұғалімсіз?» сауалнама . |
Мұғалімдер |
Желтоқсан |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
13 |
Оқушылар сұранысы негізінде сыныппен жұмыстар жүргізу. Өздерін тану мақсатындағы қызықты сауалнамалар кешені. |
7-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
14 |
ҰБТ және ББЖМ тапсыратын оқушылардың психологиялық дайындық деңгейін анықтау. Сауалнама, тест |
4,9,11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Тесттер, тренингтер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
15 |
Мамандық таңдауды анықтау. Дж.Голланд әдісі бойынша оқушының мінез-құлқының типін анықтау«Менің таңдаған кәсібім» эссе. |
9-11 сынып оқушылары |
қаңтар |
Дж. Голланд әдістемесі |
Педагог-психолог |
Анықтама |
|||
16 |
Дарынды оқушылармен жұмыс Сауалнама, тест |
1-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Тренингтер, тесттер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
17 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. Анонимді сауалнама. |
4-11 сынып |
Әр тоқсан сайын |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
18 |
Жоғары және орта буын оқушыларының агрессия деңгейін анықтау. «Өз агрессияңды басқара аласын ба?» |
5-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Тренинг |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
19 |
Психологиялық апталық
|
1-11 сынып оқушылары Ата-аналар мектеп мұғалімдері |
Наурыз |
Тренингтер жүргізу |
Педагог-психолог
|
Есеп |
|||
20 |
Ата-аналармен жұмыс. «Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» сауалнама. |
Ата-аналар |
Сәуір
|
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
21 |
МАД тобының 1 сыныпқа дайындығын анықтау. Мектепте оқытуға арналған диагностикалар. |
МАД тобы |
Сәуір |
Диагностика лар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
22 |
9-11 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарын анықтау. Д. Голланд тесті. |
9-11 сынып оқушылары |
Сәуір |
Тест жүргізу |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
23 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін зерттеу. Жас ерекшелігіне қарай сауалнама алу. |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылар |
Мамыр |
Сауалнама, Сырттай бақылау әдістемесі |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
24 |
Бастауыш сынып
оқушыларының танымдық процестер және
қарым-қатынас мәселелері, тұлғалық-мотивациялық
аймағын «Баспалдақ»
әдістемесі, |
1-4 сынып оқушылары |
Мамыр |
Диагностика лық әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
1 |
Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығы бойынша ата-ана мен мұғалімдерге кеңес беру. |
ІІ. Консультациялық |
1 сынып оқушыларының ата-аналары мен мұғалімдер |
Қыркүйек |
Кеңестер беру |
Педагог-психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
2 |
Оқушылардың мектепке бейімделуі бойынша мұғалімдерге психологиялық кеңес беру. |
Мұғалімдер |
Қырқүйек Қазан |
Түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
Педагог-психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
3 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті аясында «Отбасымен жүргізілетін жұмыстың жаңа түрлері» |
Мұғалімдер ата-аналар |
Қазан |
Кеңестер беру |
Педагог-психолог
|
|
|||
4 |
«Бестерек» жобасы мен «Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы аясында анықталған оқушылармен жұмыс жүргізу бойынша мұғалімдерге кеңес беру. |
Мұғалімдер |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
5 |
Оқушылар арасында зорлық зомбылықты алдын алу бойынша оқушылар, ата-аналар, және мұғалімдерге кеңестер беру. |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Баяндама оқу, түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
6 |
Оқушы қыздар арасында ерте жүктілікті алдын алу бойынша қыздар жиналысы |
Ата-аналар оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Дөңгелек үстөл |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
7 |
«Әкелер кеңесі» ұлдар жиналысы |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Слайдпен ойындар жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
8 |
МАД тобының 1 сыныпқа дайындығы бойынша кеңестер беру. |
Ата-ана мұғалімдер |
Сәуір |
Кеңес беру |
Педагог-психолог
|
|
|||
9 |
Мектеп мұғалімдері арасында бала психологиясының ерекшіліктері туралы және жас мамандардың кәсіби бейімделуі бойынша кеңес беру |
Мұғалімдер |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
10 |
Тәртібі қиынға бейім, девиантты іс-әрекеткетті мінез-құлқы қиын оқушылармен жұмыс істеу мақсатында кеңес беру. |
Мұғалімдер Ата -аналар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Тренингтер, жеке жұмыстар жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
11 |
ҰБТ, ББЖМ қатысатын оқушыларға психологиялық кеңес |
Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. Тренингтер. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
12 |
Инклюзивті білім алатын және үйде оқытылатын оқушыларға, олардың ата-аналары мен мұғалімдерге психологиялық кеңес беру жұмыстарын жүргізу. |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
13 |
Оқушылар арасында құқықбұзшылық және діни экстремізімді алдын алу мақсатында кеңес беру жұмыстары. |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
14 |
Оқушылардың мамандық таңдауда психологиялық көмек беру мақсатында кеңес беру |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
15 |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларға кеңес беру |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
16 |
Оқушылардың жеке мәселелері бойынша |
Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
17 |
Ата-аналардың жеке мәселелері бойынша |
Ата-ана, оқушы |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру,түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
18 |
Мұғалімнің жеке мәселелері бойынша |
Мұғалім |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
1 |
«Бестерек» жобасы мен «Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы бойынша анықталған «Тәуекел топ» (сары, қызыл) оқушыларымен жұмыс. |
ІІІ. Дамытушылыық (түзету) |
«Тәуекел топ» оқушылары |
Айына 1 рет |
Тренигтер жүргізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
||
2 |
«Денсаулықтың 6 шарты- таза ауа, дұрыс тамақтану, қозғалыс, тыныш ұйқы, көтеріңкі көңіл күй, күйзеліске түспеу» |
1-11 сыныптар |
Қазан |
|
ДТІЖО Педагог-психолог |
|
|||
3 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестері бойынша жұмыс. |
Оқушылар |
Айына 1 рет |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
4 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін төмен оқушылармен жұмыс. |
Оқушылар |
Қазан |
|
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
5 |
«Ұрпақ болашағы-ұстаздан», «Ұрпақ тәрбиесіне жүйелі көзқарас» педагогтармен кездесу,сқұбаттасу,тәлімгерлік жасау |
Мұғалімдер |
Желтоқсан |
|
ДТІЖО Педагог-психолог
|
|
|||
6 |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
7 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
ДТІЖО |
Хаттама |
|||
8 |
Жоғары және орта буын оқушыларының агрессиясы жоғары оқушыларымен жұмыс. |
Оқушылар |
Ақпан |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
9 |
9-11 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарын анықтау |
Оқушылар |
Сәуір |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
10 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестер және қарым-қатынас мәселелерінде қиындық туындаған оқушылармен жұмыс. |
Оқушылар |
Мамыр |
Диагностика лық жұмыстар |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
1 |
Интернет желісіндегі кері әсер ететін сайттар жайында түсіндірме жұмыстар мен кибербуллингті алдын алу.Түсіндірме жұмыстары. |
ІV. Психологиялық- педагогикалық ағарту
|
Оқушылар |
Жыл бойы |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
||
2 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін анықтау қорытындысы бойынша. Интерактивтіәдістер. |
Ата-аналар |
Айына 1 рет |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
3 |
«Маған қоңырау шал» акциясын өткізу. Акция. |
Оқушылар |
Қазан |
Акция |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
4 |
5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. Тренинг. |
Оқушылар |
Қазан |
Тренинг |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
5 |
Жеткіншектердің ақыл-ойы
мен |
Оқушылар |
Қараша |
Эстафеталық ойындар |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
6 |
Жоғарғы сынып оқушыларының арасындағы құқық бұзушылықты алдын алу жұмыстары. TEDx форматындағы кездесулер. |
Оқушылар |
Қараша |
Дөңгелек үстөл |
ДТІЖО Педагог-психолог |
Хаттама |
|||
7 |
ҰБТ және ББЖМ тапсыратын оқушылардың психологиялық дайындық .Тренинг. |
Мұғалімдер Оқушылар |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
8 |
"Мамандық таңдау- келешекті таңдау" тақырыбында9-11 сынып Кәсіптік бағдар беру мақсатында шағырылған қонақтармен «Ашық микрофон» форматында кездесу. |
Оқушылар |
Сәуір |
Дөңгелек үстөл |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
9 |
Ата-аналармен жұмыс. Тренинг. |
Ата-аналар |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
10 |
Мұғалімдермен жұмыс. Тренинг. |
мұғалімдер |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
11 |
Дарынды оқушылармен жұмыс . TEDx форматындағы кездесулер. |
Оқушылар |
Жылына 2 рет |
Дөңгелек үстел |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
12 |
«Маған хат жаз» акциясын өткізу. Акция. |
Оқушылар |
Сәуір |
Акция |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
13 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. Түзету сабағы. |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Тренингтер |
ДТІЖО |
Хаттама |
|||
14 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестер және қарым-қатынас мәселелерінде қиындық туындаған мәселелер бойынша жұмыс. Бағыт бағдар. |
мұғалімдер |
Мамыр |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||||
1 |
Мектеп педагогикалық кеңесте жоспардағы тиісті бағыттар бойынша атқарылған жұмыстар есебін беру |
|
|
Кесте негізінде |
|
Педагог-психолог
|
Есеп беру |
||
2 |
Мектеп директоры жанындағы кеңесте кесте негізінде тиісті бағыттар бойынша атқарылған жұмыстар есебін беру |
|
|
Кесте негізінде |
|
Педагог-психолог |
Есеп беру |
||
3 |
Ауданының білім бөліміне атқарылған жарты жылдық психологиялық қызметтің есебін тапсыру |
|
|
Қантар |
|
Педагог-психолог |
Жарты жыл. есеп беру |
||
4 |
Ауданының білім бөліміне атқарылған жылдық психологиялық қызметтің есебін тапсыру |
|
|
Мамыр |
|
Педагог-психолог |
Жылдық есеп беру |
||
5 |
Жоғары мекемелерден келіп түскен хаттар және сұраныстар негізінде атқарылған психологиялық жұмыстар бойынша есеп беру |
|
|
Сұраныс негізінде |
|
Педагог-психолог |
Есеп беру |
||
6 |
Әскери қызметке шақырылуға дейінгі оқушылардың құжаттары |
|
|
Қаңтар |
|
Педагог-психолог
|
Аудандық ҚІЖБ |
Педагог-психолог: ..............................................

