Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Психологтың 2024-2025 оқу жылындағы жылдық жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
Мектеп директоры:
___________ ........................
«____» тамыз 2024 жыл
«.........................................жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
педагог-психологының
2024-2025 оқу жылына арналған
жылдық жоспары
Психологиялық қызмет бағыттары:
(8 сағат) |
Бүкіл оқу кезеңіндегі балалардың ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерделеу. |
2) Консультациялық (8 сағат) |
Білім беру үрдісінің қатысушыларына дербес көмек көрсету. |
3) Дамытушылық (түзету) (8 сағат) |
Білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен қабілеттерге қатысты уәждемені қалыптастыру, оларды игеру мүмкіндіктері, оқу және танымдық қызметте өзін-өзі көрсете алу мүмкіндіктері бойынша жеке жұмыс. |
4) психологиялық-педагогикалық ағарту (8 сағат) |
Білім алушылар мен педагогтардың кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу (сынып сағаттар, семинарлар, ата-аналар жиналысы, педагогикалық кеңестер, интерактивті әдістер мен дәрістер) |
5) ұйымдастыру-әдістемелік (8 сағат) |
ПҚ жұмысына мониторинг жүргізу және талдау, көрнекі материалдарды дайындау, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің сүйемелдеуімен пәнаралық тәсілді әзірлеу және ғылыми әдістемелік жұмысты жүргізу. |
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс бағыт тары
|
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындалу нысаны |
Жауапты |
Орындалу белгісі |
||
1 |
2024-2025 оқу жылындағы психологиялық қызметтің жылдық бойынша атқарылатын жұмыс жоспарын түзу, бекіту. |
Ұйымдастыру кезеңі
|
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
жоспар түзу, бекіту |
||
2 |
Тамыз педагогикалық кеңесінің шешіміне сәйкес жаңа оқу жылында 1сыныптарға қабылданатын оқушылардың тізімін алу, жинақтау жұмыстары. |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
тізімін алу, жинақтау |
|||
3 |
Психологиялық жұмыстарды кедергісіз жүргізу мақсатында кабинетті жабдықтау жұмыстары. |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
кабинетті жабдықтау |
|||
4 |
Мектеп әкімшілігімен бірлескен жұмыстарды жоспарлау (мектептің жылдық жоспарына сай педагогикалық кеңестерде қаралатын мәселелер, бестік одақ жоспарлары т.б) |
|
Тамыз |
|
Педагог-психолог
|
жоспар түзу, бекіту |
|||
5 |
«Сенім телефон», «Сенім жәшігін» ұйымдастыру және «Маған хат жаз» акцияларын өткізу. |
|
Тамыз Жылына 2 рет |
|
Педагог-психолог
|
ұйымдастыру |
|||
6 |
Жолда жүру ережесін білесің бе? |
|
1-6 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
|
ДТІЖО Педагог-психолог Сынып жет. |
|
||
1 |
Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығын анықтау. «Керн-Йирасек» тесті: - Ер адамның суретін салу; - Сөздер көшірмесі; - Нүктелер көшірмесі. |
І. Диагностика
|
1 сынып оқушылары |
Тамыз
|
Диагностика лық әдістемелер |
Педагог-психолог
|
Хаттама
|
||
2 |
«Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы бойынша жұмыстар. Эссе Сауалнама «Үй, адам, ағаш» проективті әдістемесі |
5-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Эссе Үй, адам, ағаш әдістемесі, Менің отбасым әдістемесі, Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
3 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекетінің мазмұны мен түрлері. Оқушылардың функционалдық сауаттылығы мәселелерін зерттеу әдістері. |
8-9-10 сынып (15 жасар ) оқушылары |
Қазан |
Тесттер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
анықтама |
|||
4 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін зерттеу. Жасерекшелігіне қарай сауалнама алу. |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылар |
Қазан |
Сауалнама, байқау әдістемесі |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
5 |
5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. «Социометрия» Дж.Морено. «Мектеп оқушыларының оқу мотивациясын зерттеу әдістемесі» Н.Г.Лусканова. |
5 сынып оқушылары |
Қазан |
«Социометрия» Дж.Морено, диагностикалық әдістемелер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
6 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау. Интеллектуалды даму және қабілет деңгейін анықтау. |
2-4 сынып оқушылары |
Қазан |
Танымдық процестерге арналған әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог А.Абсатова |
Анықтама |
|||
7 |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс. «Қызыл-қара кесте» әдістемесі (Таблица Горбов-Шульте);«Сандық қатар заңдылығы»;«Қабылдау қабілетін анықтау» «Таным процестерін зерттеу» әдістері. |
1-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Қызыл-қара кесте, таным процестерін зертеу әдістемелері |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
8 |
Жоғарғы сынып оқушыларының арасындағы құқықбұзушылықты алдын алу жұмыстары. Анонимді сауалнама. |
7-11 сынып оқушылары |
Қараша |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
9 |
9-11 сынып оқушыларының мамандық типін анықтау мақсатында «ДДС»Климов. |
9-11 сынып оқушылары |
Қараша |
ДДС сауалнамасы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
10 |
Әскери қызметке шақырылуға дейінгі оқушылармен жұмыс. Көргенін есте сақтау Естігенін есте сақтау Ойлау Арифметикалық есеп Сөздерді іріктеу Танымдық қабілеті |
Нысанына сәйкес |
Желтоқсан |
Әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
11 |
Ата-аналармен жұмыс. Бала тәрбиесі туралы ата-аналарға арналған сауалнама. |
Ата-аналар |
Желтоқсан |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
12 |
Мұғалімдермен жұмыс. «Темпераментті анықтау», «Сіз қандай мұғалімсіз?» сауалнама . |
Мұғалімдер |
Желтоқсан |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
13 |
Оқушылар сұранысы негізінде сыныппен жұмыстар жүргізу. Өздерін тану мақсатындағы қызықты сауалнамалар кешені. |
7-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
14 |
ҰБТ және ББЖМ тапсыратын оқушылардың психологиялық дайындық деңгейін анықтау. Сауалнама, тест |
4,9,11 сынып оқушылары |
Қаңтар |
Тесттер, тренингтер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
15 |
Мамандық таңдауды анықтау. Дж.Голланд әдісі бойынша оқушының мінез-құлқының типін анықтау«Менің таңдаған кәсібім» эссе. |
9-11 сынып оқушылары |
қаңтар |
Дж. Голланд әдістемесі |
Педагог-психолог |
Анықтама |
|||
16 |
Дарынды оқушылармен жұмыс Сауалнама, тест |
1-11 сынып оқушылары |
Жыл бойы, қажеттілігіне қарай |
Тренингтер, тесттер |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
17 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. Анонимді сауалнама. |
4-11 сынып |
Әр тоқсан сайын |
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
18 |
Жоғары және орта буын оқушыларының агрессия деңгейін анықтау. «Өз агрессияңды басқара аласын ба?» |
5-11 сынып оқушылары |
Ақпан |
Тренинг |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
19 |
Психологиялық апталық
|
1-11 сынып оқушылары Ата-аналар мектеп мұғалімдері |
Наурыз |
Тренингтер жүргізу |
Педагог-психолог
|
Есеп |
|||
20 |
Ата-аналармен жұмыс. «Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?» сауалнама. |
Ата-аналар |
Сәуір
|
Сауалнамалар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
21 |
МАД тобының 1 сыныпқа дайындығын анықтау. Мектепте оқытуға арналған диагностикалар. |
МАД тобы |
Сәуір |
Диагностика лар жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
22 |
9-11 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарын анықтау. Д. Голланд тесті. |
9-11 сынып оқушылары |
Сәуір |
Тест жүргізу |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
23 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін зерттеу. Жас ерекшелігіне қарай сауалнама алу. |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылар |
Мамыр |
Сауалнама, Сырттай бақылау әдістемесі |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
24 |
Бастауыш сынып
оқушыларының танымдық процестер және
қарым-қатынас мәселелері, тұлғалық-мотивациялық
аймағын «Баспалдақ»
әдістемесі, |
1-4 сынып оқушылары |
Мамыр |
Диагностика лық әдістемелер жиынтығы |
Педагог-психолог
|
Анықтама |
|||
1 |
Мектепке қабылданған баланың психологиялық даярлығы бойынша ата-ана мен мұғалімдерге кеңес беру. |
ІІ. Консультациялық |
1 сынып оқушыларының ата-аналары мен мұғалімдер |
Қыркүйек |
Кеңестер беру |
Педагог-психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
||
2 |
Оқушылардың мектепке бейімделуі бойынша мұғалімдерге психологиялық кеңес беру. |
Мұғалімдер |
Қырқүйек Қазан |
Түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
Педагог-психолог |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
3 |
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мектеп және отбасының өзара іс-әрекеті аясында «Отбасымен жүргізілетін жұмыстың жаңа түрлері» |
Мұғалімдер ата-аналар |
Қазан |
Кеңестер беру |
Педагог-психолог
|
|
|||
4 |
«Бестерек» жобасы мен «Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы аясында анықталған оқушылармен жұмыс жүргізу бойынша мұғалімдерге кеңес беру. |
Мұғалімдер |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
5 |
Оқушылар арасында зорлық зомбылықты алдын алу бойынша оқушылар, ата-аналар, және мұғалімдерге кеңестер беру. |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Баяндама оқу, түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
6 |
Оқушы қыздар арасында ерте жүктілікті алдын алу бойынша қыздар жиналысы |
Ата-аналар оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Дөңгелек үстөл |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
7 |
«Әкелер кеңесі» ұлдар жиналысы |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Слайдпен ойындар жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
8 |
МАД тобының 1 сыныпқа дайындығы бойынша кеңестер беру. |
Ата-ана мұғалімдер |
Сәуір |
Кеңес беру |
Педагог-психолог
|
|
|||
9 |
Мектеп мұғалімдері арасында бала психологиясының ерекшіліктері туралы және жас мамандардың кәсіби бейімделуі бойынша кеңес беру |
Мұғалімдер |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
10 |
Тәртібі қиынға бейім, девиантты іс-әрекеткетті мінез-құлқы қиын оқушылармен жұмыс істеу мақсатында кеңес беру. |
Мұғалімдер Ата -аналар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Тренингтер, жеке жұмыстар жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
11 |
ҰБТ, ББЖМ қатысатын оқушыларға психологиялық кеңес |
Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. Тренингтер. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
12 |
Инклюзивті білім алатын және үйде оқытылатын оқушыларға, олардың ата-аналары мен мұғалімдерге психологиялық кеңес беру жұмыстарын жүргізу. |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
13 |
Оқушылар арасында құқықбұзшылық және діни экстремізімді алдын алу мақсатында кеңес беру жұмыстары. |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
14 |
Оқушылардың мамандық таңдауда психологиялық көмек беру мақсатында кеңес беру |
Ата-аналар Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
15 |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларға кеңес беру |
Ата-аналар Мұғалімдер Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары. |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
16 |
Оқушылардың жеке мәселелері бойынша |
Оқушылар |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
17 |
Ата-аналардың жеке мәселелері бойынша |
Ата-ана, оқушы |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру,түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
18 |
Мұғалімнің жеке мәселелері бойынша |
Мұғалім |
Жыл бойы сұраныс негізінде |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
Педагог-психолог
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|||
1 |
«Бестерек» жобасы мен «Білім беру ұйымдарының білім алушылары арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу » бағдарламасы бойынша анықталған «Тәуекел топ» (сары, қызыл) оқушыларымен жұмыс. |
ІІІ. Дамытушылыық (түзету) |
«Тәуекел топ» оқушылары |
Айына 1 рет |
Тренигтер жүргізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
||
2 |
«Денсаулықтың 6 шарты- таза ауа, дұрыс тамақтану, қозғалыс, тыныш ұйқы, көтеріңкі көңіл күй, күйзеліске түспеу» |
1-11 сыныптар |
Қазан |
|
ДТІЖО Педагог-психолог |
|
|||
3 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестері бойынша жұмыс. |
Оқушылар |
Айына 1 рет |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
4 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін төмен оқушылармен жұмыс. |
Оқушылар |
Қазан |
|
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
5 |
«Ұрпақ болашағы-ұстаздан», «Ұрпақ тәрбиесіне жүйелі көзқарас» педагогтармен кездесу,сқұбаттасу,тәлімгерлік жасау |
Мұғалімдер |
Желтоқсан |
|
ДТІЖО Педагог-психолог
|
|
|||
6 |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
хаттама, жұмыс динамикасы |
|||
7 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Кеңестер беру, түсіндірме жұмыстары, жеке жұмыс жүргізу |
ДТІЖО |
Хаттама |
|||
8 |
Жоғары және орта буын оқушыларының агрессиясы жоғары оқушыларымен жұмыс. |
Оқушылар |
Ақпан |
Жеке жұмыстар, арт терапия әдісі |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
9 |
9-11 сынып оқушыларының кәсіптік бағдарын анықтау |
Оқушылар |
Сәуір |
Сауалнама |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
10 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестер және қарым-қатынас мәселелерінде қиындық туындаған оқушылармен жұмыс. |
Оқушылар |
Мамыр |
Диагностика лық жұмыстар |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
1 |
Интернет желісіндегі кері әсер ететін сайттар жайында түсіндірме жұмыстар мен кибербуллингті алдын алу.Түсіндірме жұмыстары. |
ІV. Психологиялық- педагогикалық ағарту
|
Оқушылар |
Жыл бойы |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
||
2 |
Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың (үйде оқытылатын және инклюзив) эмоционалдық көңіл-күй мен таным процестерін анықтау қорытындысы бойынша. Интерактивтіәдістер. |
Ата-аналар |
Айына 1 рет |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
3 |
«Маған қоңырау шал» акциясын өткізу. Акция. |
Оқушылар |
Қазан |
Акция |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
4 |
5 сынып оқушыларының бейімделуін анықтау. Тренинг. |
Оқушылар |
Қазан |
Тренинг |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
5 |
Жеткіншектердің ақыл-ойы
мен |
Оқушылар |
Қараша |
Эстафеталық ойындар |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
6 |
Жоғарғы сынып оқушыларының арасындағы құқық бұзушылықты алдын алу жұмыстары. TEDx форматындағы кездесулер. |
Оқушылар |
Қараша |
Дөңгелек үстөл |
ДТІЖО Педагог-психолог |
Хаттама |
|||
7 |
ҰБТ және ББЖМ тапсыратын оқушылардың психологиялық дайындық .Тренинг. |
Мұғалімдер Оқушылар |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
8 |
"Мамандық таңдау- келешекті таңдау" тақырыбында9-11 сынып Кәсіптік бағдар беру мақсатында шағырылған қонақтармен «Ашық микрофон» форматында кездесу. |
Оқушылар |
Сәуір |
Дөңгелек үстөл |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
9 |
Ата-аналармен жұмыс. Тренинг. |
Ата-аналар |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
10 |
Мұғалімдермен жұмыс. Тренинг. |
мұғалімдер |
Тоқсанына 1 рет |
Тренингтер |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
11 |
Дарынды оқушылармен жұмыс . TEDx форматындағы кездесулер. |
Оқушылар |
Жылына 2 рет |
Дөңгелек үстел |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
12 |
«Маған хат жаз» акциясын өткізу. Акция. |
Оқушылар |
Сәуір |
Акция |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
13 |
Оқушылар арасындағы зорлық-зомбылық пен діни экстремизмді алдын алу жұмыстары. Түзету сабағы. |
Оқушылар |
Жыл бойы |
Тренингтер |
ДТІЖО |
Хаттама |
|||
14 |
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестер және қарым-қатынас мәселелерінде қиындық туындаған мәселелер бойынша жұмыс. Бағыт бағдар. |
мұғалімдер |
Мамыр |
Түсіндірме тренинг сабақтар өткізу |
Педагог-психолог
|
Хаттама |
|||
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
|||||||||
1 |
Мектеп педагогикалық кеңесте жоспардағы тиісті бағыттар бойынша атқарылған жұмыстар есебін беру |
|
|
Кесте негізінде |
|
Педагог-психолог
|
Есеп беру |
||
2 |
Мектеп директоры жанындағы кеңесте кесте негізінде тиісті бағыттар бойынша атқарылған жұмыстар есебін беру |
|
|
Кесте негізінде |
|
Педагог-психолог |
Есеп беру |
||
3 |
Ауданының білім бөліміне атқарылған жарты жылдық психологиялық қызметтің есебін тапсыру |
|
|
Қантар |
|
Педагог-психолог |
Жарты жыл. есеп беру |
||
4 |
Ауданының білім бөліміне атқарылған жылдық психологиялық қызметтің есебін тапсыру |
|
|
Мамыр |
|
Педагог-психолог |
Жылдық есеп беру |
||
5 |
Жоғары мекемелерден келіп түскен хаттар және сұраныстар негізінде атқарылған психологиялық жұмыстар бойынша есеп беру |
|
|
Сұраныс негізінде |
|
Педагог-психолог |
Есеп беру |
||
6 |
Әскери қызметке шақырылуға дейінгі оқушылардың құжаттары |
|
|
Қаңтар |
|
Педагог-психолог
|
Аудандық ҚІЖБ |
Педагог-психолог: ..............................................