Психологтың бақшадағы жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Психологтың бақшадағы жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазан айындағы жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»:

ЖШС «Бесжұлдыз» бөбекжай

Балабақшасы меңгерушісі :

_________ А.М. Чавкенова

«1» қазан 2025ж.

2025-2026 оқу жылының қазан айына арналған айлық жоспары

Жұмыс жоспары

Мерзімдері

Балалармен жұмыс


Диагностика


1

Жаңадан келген балалардың көңіл-күйін бақылау

01-03.10.2025

2

Ересек және мектепалды даярлық тобындағы балалардың танымдық қабілеттерінің дамуын анықтау

06-17.10.2025

Түзеу-дамыту жұмыстары


1

Таным қабілеттерін дамыту мақсатында балалармен коррекциялық жұмыстар

«Қандай заттар жасырылған»
«Кім жылдам»
«Түрлі-түсті шарикті жеткіз»
«Шынтақ арқылы шарикті стақанға сал»


20-31.10.2025

2

Балаларды қарым-қатынасын жақсартуға арналған психопрофилактикалық іс-шаралар

Балалардың жазу-сызу қабілеттерін дамыту жұмыстары

20-23.10.2025



Педагогтармен жұмыс


Ағартушылық-профилактикалық бағыт





Балалардың танымдық қабілеттерін дамытуға арналған психологтың ұсыныстары

22.10.2025

Әкімшілікпен жұмыс

1

Ұжыммен жұмыс кезінде психологиялық көмек көрсету.

Жүргізілген жұмыс нәтижелері туралы анықтамалар ұсыну

30-31.10.2025

Ата-аналармен жұмыс

1

Ертеңгілікте ата-аналармен ойын өткізу

Балаға педагогикалық-психологиялық қызмет көрсету үшін ата-ананың келісімін алу

Сөйлеу әрекетінің дамуында кедергі бар балаларды арнайы мамандарға жіберу бойынша жолдама

13.10.2025


24.10.2025




Педагог-психолог: Тәжібай А.Н.

«Бекітемін»:

ЖШС «Бес жұлдыз» бөбекжай

Балабақшасы меңгерушісі :

_____________А.М. Чавкенова

«_____»______________ 20____ж.



2025 жылдың Қазан айына (01.10-03.10) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің балабақша өздерін еркін сезінуіне жағдай жасау.

Апта күні

Уақыты

Жүргізілетін шаралар

Сәрсенбі


09.00 – 10.30





10.40 – 13.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).



Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Бейсенбі


13.00-15.00



16.00-17.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).


Жұма

09.00-10.30







10.40-12.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).



Балалармен түзете-дамыту сабақтарын жүргізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық материалдарды әзірлеу.































2025 жылдың Қазан айына (06.10-10.10) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің зияткерлік дамуының диагностикасын алу.

Апта күні

Уақыты

Жүргізілетін шаралар

Дүйсенбі

9.00 – 09.30









09.40 – 13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Ересек тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.


Сейсенбі

09.00 – 09.30







09.40 – 13.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Ересек тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.


Сәрсенбі

Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні

(АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу)


09.00 – 09.30







09.40 – 12.00




Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Ересек тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Бейсенбі


09.40 – 12.00





13.00-15.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Ересек тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Жұма

09.00-09.30







12.00-13.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Ересек тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.










2025 жылдың Қазан айына (13.10-17.10) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің қарым-қатынасын жақсарту.

Апта күні

Уақыты

Жүргізілетін шаралар

Дүйсенбі

09.00 – 10.30







10.40 – 13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Мектепалды даярлық тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Сейсенбі

09.00 – 10.30







09.40 – 12.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Мектепалды даярлық тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Сәрсенбі

Психологтың өзін-өзі жетілдіру күні

(АББ жоспары бойынша семинарларға қатысу)


07.30 – 09.30







09.40 – 12.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Мектепалды даярлық тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Бейсенбі


09.40 – 12.00





13.00-15.00



16.00-17.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Мектепалды даярлық тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Жұма

09.00-10.30







10.40-13.00




Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Мектепалды даярлық тобының балаларының танымдық қабілттерін зерттеу

«Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап» әдістемесі

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.








2025 жылдың Қазан айына (20.10-24.10) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің танымдық процесстерін дамыту

Апта күні

Уақыты

Жүргізілетін шаралар

Дүйсенбі

09.00 – 10.30









10.40 – 12.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен баланы анықтау. Педагогикалық-психологиялық көмек көрсету үшін баланың ата-анасынан келісім алу.



Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.


Сейсенбі

09.00 – 09.30







09.40 – 12.00






Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен баланы анықтау. Педагогикалық-психологиялық көмек көрсету үшін баланың ата-анасынан келісім алу.



Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Сәрсенбі



Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен баланы анықтау. Педагогикалық-психологиялық көмек көрсету үшін баланың ата-анасынан келісім алу.



Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Бейсенбі


09.00-10.00





10.00-12.00



12.00-13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен баламен жұмыс жүргізу.Тәрбиешілерге кеңес беру.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Жұма

09.00-10.30



10.30-12.00



12.00-13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен баламен жұмыс жүргізу.Тәрбиешілерге кеңес беру.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.













2025 жылдың Қазан айына (28.10-31.10) арналған

педагог-психологтың циклограммасы

Мақсаты: Балабақша тәрбиеленушілерінің танымдық процесстерін дамыту

Апта күні

Уақыты

Жүргізілетін шаралар

Сейсенбі

09.00 10.30



10.00-12.00



12.00 – 13.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен балалармен жұмыс жүргізу жоспарын дайындау.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Сәрсенбі

09.00 10.30



10.00-12.00



12.00-13.00


Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен балалармен жұмыс жүргізу жоспарын дайындау.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Бейсенбі

09.00-10.00



10.00-12.00

12.00-13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен балалармен жұмыс жүргізу жоспарына сәйкес жұмыс жүргізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.

Жұма

09.00-10.00



10.00-12.00

12.00-13.00

Балалардың көңіл-күйлерін бақылау. Кіші топтардағы балаларды қабылдау, ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста болу. ( «Ромашка», «Балдырған», «Зайчик», «Бабочка», ).

Танымды зерттеу нәтижесі бойынша төмен деңгей көрсеткен балалармен жұмыс жүргізу жоспарына сәйкес жұмыс жүргізу.

Құжатпен жұмыс, диагностикалық нәтижесін өңдеу.
















Қазан айында жүргізілген жұмысқа қорытынды анықтама



2025-2026 оқу жылының қазан айына айлық жоспар жасалынды. Кіші балаларымен психопрофилактикалық бағытта оларды эмоционалды тұрғыда дамыту мақсатында «Ку-Ку» ойыны өткізілді.Ерте жас топ балаларының қарым-қатынасын жақсарту және жағымды эмоционалды орта жасау мақсатында «Бип» ойны өткізілді. Орта топ балаларына психопрофилактикалық бағытта баллардың көңіл-күйлерін көтеру және қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастыру мақсатында « Айдаhар өз құйрығын тістейді» ойыны өткізілді. Орта топтарындағы балалардың қарым-қатынасын жақсарту мақсатында «Атомдар мен молекула» ойыны өткізілді Орта топ балаларының зейінін дамыту мақсатында «Не өзгерді» ойыны өткізілді.Ересек топтағы балалардың танымдық қабілеттерінің дамуын анықтау мақсатында «Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап әдістемелері алынды. Танымдық қабілеттері төмен деңгейді көрсеткен балалар анықталып, тізім жасалды. Балаларға педагогикалық-психологиялық көмек көрсету үшін ата-анасынан келісім алынды.Ересек топтағы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында жұмыс жоспары құрылды. Мектепалды даярлық топтағы балалардың танымдық қабілеттерінің дамуын анықтау мақсатында «Төртіншісі артық», «Айырмашылықты тап әдістемелері алынды. Танымдық қабілеттері төмен деңгейді көрсеткен балалар анықталып, тізім жасалды. Балаларға педагогикалық-психологиялық көмек көрсету үшін ата-анасынан келісім алынды.Мектепалды даярлық топтағы балалардың танымдық қабілеттерін дамыту мақсатында жұмыс жоспары құрылды. Сөйлеу әрекетінің дамуында кедергі бар балаларды арнайы мамандарға жіберу бойынша жолдама берілді. Құжаттармен жұмыс жасалды.




Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.













Анықтама


Қатысушы топ: Кіші тоа

Өткізу мерзімі: Қазан

Тақырыбы: «Ку-Ку» ойыны


Мақсаты:


Ерте жас балаларын эмоционалды тұрғыда дамытып, байқампаз ету.


Ойын барысы


Психолог балаларға ойын ойнауды ұсынады. Психолог «ку-ку!» деп, қолының немесе бір заттың арттына тығылады. Бала жоғалған адамды іздеп, оның қайта пайда болуын күтеді. Бірнеше секундтан кейін, психолог пайда болып, балалар қуанышқа бөленеді.Осылайша бірнеше рет қайталанады.


Қорытындысы:


Балалар «Ку-Ку» ойынын қызыға ойнады.Балалар бір-біріне әдептілік таңытты.Жоғалған адамды іздеп, байқампаз бола түсті.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
























Анықтама


Қатысушы топ: Орта топ

Өткізу мерзімі: Қазан

Тақырыбы: « Айдаhар өз құйрығын тістейді » ойыны


Мақсаты:


Орта топ жас балаларының көңіл-күйлерін көтеру және қимыл-қозғалыс дағдыларын дамыту



Ойын барысы


Ойнаушылар алдыңғы тұрғанның белінен ұстап бірінен кейін бірі тұрады. Бірінші бала – айдаhардың басы, соңғы бала – құйрығы. Д.Нуриевтің « Шығыс биі » музыкасы ойнап тұрғанда бірінші ойыншы соңғы ойыншыны ұстап алуға тырысады –айдаhар өз құйрығын аулайды, қалған балалар бір-бірін берік ұстап тұрады. Егер айдаhар құйрығын ұстай алмаса, келесі жолы айдаhардың басы рөліне басқа бала тағайындалады.



Қорытындысы:


Балалар «АйдаҺар өз құйрығын тістейді» ойынын қызыға ойнады.Балалар бір- біріне әдептілік таңытты.Балалардың қимыл-қозғалыс дағдылары дами түсті.



Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.
















Анықтама

Қатысушы топ:Кіші топ

Өткізу мерзімі: Қазан

Ойын: «Бип»

Мақсаты:


Жағымды эмоционалды орта жасау, алаңдаушылықты жою, топты біріктіру.


Ойын барысы:


Балалар орындықтарда отырады. Жетекші жұмулы көзбен шеңбермен жүріп, кезекпен балаларды тізесіне отырғызады, кімнің алдында отырғанын табады. Егер ол дұрыс тапса, бала «Бип» дейді.



Қорытындысы:


Балалар «Бип» ойынын қызыға ойнады. Ойын барысында көңіл-күйлері көтеріліп, топта жағымды эмоция орнады.





Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.

























Анықтама

Қатысушы топ: Орта топ

Өткізу мерзімі: Қазан

Ойын: «Атомдар мен молекулалар»

Мақсаты:


Балаллардың топтық қарым-қатынасын жақсарту,топты біріктіру.


Ойын барысы:


Әр қатысушы-жеке атомдар.Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі.Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады,сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек.Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады.



Қорытындысы:


Балалар «Атомдар мен молекула» ойынын қызыға ойнады. Ойын барысында көңіл-күйлері көтеріліп, ұжымдық қарым-қатынасы жақсара түсті.





Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.






















Анықтама

Қатысушы топ: Орта топ

Өткізу мерзімі: Қазан

Ойын: «Не өзгерді?»

Мақсаты:


Баланың танымдық белсенділігін ояту, зейінін және ес процесін дамыту


Ойын барысы:


Балаларға үстелде тұрған ойыншықтарды есінде сақтау ұсынылады, содан кеиін «козіңді жұм» - деп нұсқау беріледі, осы кезде жүргізуші ойыншықтардың біреуін алып тастайды да қай ойыншықтың жоғалғанын табу ұсынылады.

Осы ойынның басқа нұсқасы ретінде; келесі тапсырма заттардың орналасуының озгергенін табу болып табылады. Ойыншыларға үстелдегі заттардың қандай тәртіппен орналасқанын өзінде сақтау ұсынылады, ал кейін ойынды жүргізуші бірнеше заттың орнын ауыстырады да не өзгергенін табу ұсынылады.

Егер бұл ойын балаларға тым қиын болса, онда сөзбен бірігіп айту тәсілі қоланылыды.



Қорытындысы:


Балалар «Не өзгерді?» ойынын қызыға орындады. Ойын барысында көңіл-күйлері көтеріліп, танымдық қабілеттері дами түсті.





Балабақша педагог-психологы: Тәжібай А.Н.


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2025
31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі