Сабақтың басы
|
1.
Ұйымдастыру
«Сәлемдесу»
әдісі.
Оқушылар бір-бірімен
әртүрлі елдің салтымен
сәлемдеседі.
Үй тапсырмасы.
«Серпілген сауалдар» әдісі
Оқушылар шеңбер болып
тұрады. Допты лақтыру
арқылы өткен тарау
бойынша сұрақтар қояды.
Оқушылардың
іс-әрекеттерін ауызша
мадақтау, қолдау көрсетуөз ережесі бар.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын
дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс
істеу
-
Қандай компьютерлік ойындарды ойнауды жақсы
көресің?
-
Бұл ойындардың қандай программа көмегімен
жасалғанын білесің бе?
-
Компьютерде өз сценарийіңмен ойын
жасағың келе ме?
-
Компьютерде ойын жасау үшін қандай білімдер қажет
деп ойласың?
Оқулықпен жұмыс
Жаңа ақпаратпен танысу.
PyGame кітапханасы
– 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды
әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көп
теген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге
мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау
үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python
программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік
беретін SDL байланысы.
PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның
стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге
жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып
отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame
кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе Пуск-Программы-
Стандартные-Командный строка командасын орындап,
командалық жолға төмендегі команданы жазып, Enter пернесін
басамыз
Рython – m pip install – U pygame – user
немесе
Python – m pip install pygame командасын
орындаймыз.
https://www.youtube.com/watch?v=k7r6lqI3Lew
сілтемесі арқылы
PyGame кітапханасын орнатуды
көруге болады.
Ойын әзірлеу кезінде бірінші
қадам – терезені құру, яғни ойын алаңы болып табылады. PyGame
кітапханасында дисплей терезесі мен экранды басқаруға арналған
дайын pygame. display модулі бар.16-кестеде осы модульдің кейбір
ерекшеліктері көрсетілген: «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж
(127б)

Компьютермен
жұмыс
Шеңбер, тіктөртбұрыш,
түзу салу командасын компьютерде орындаңдар.
3-код
import
pygame
pygame.init()
screen =
pygame.display.set_mode([360, 320])
screen.fill([255,255,255])
pygame.draw.circle(screen, [93,68,255],[170,60],
50,
0)
pygame.draw.rect(screen, [255,0,0], [80, 130,
180,
180],
0)
pygame.draw.line
(screen, [0,255,33], [50, 100], [50,
300],5)
pygame.display.flip()
running =
True
while
running:
for event in
pygame.event.get():
if event.type ==
pygame.QUIT:
running =
False
pygame.quit()
|
Мұғалімді
тыңдайды
Оқушылар
pygame-ді
орнатады.
Кестені
толтырады.
Оқушылар ноутбукке
программа кодты енгізеді.
|
Дескриптор
-шеңбер салу командасын
анықтайды;
-тіктөртбұрыш салу
командасын анықтайды;
-түзу салу командасын
анықтайды.
Дескриптор
-Pygame командаларын
программалауда
қолданады.
|
ноутбук
|