Материалдар / PyGame кітапханасы

PyGame кітапханасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру кезеңі: (Амандасу, танысу) «Миға шабуыл» әдісі (өткен сабақты еске түсіру) 1. Python программасын қалай іске қосамыз? 2. Run modul-дің қызметі неде? 3. Python программасында жаңа файл ашу үшін қандай команданы орындаймыз? 4. Shell терезесінің қызметі? «Кел топтасайық» әдісі Оқушыларды 2-топқа біріктіру. (Фигуралар арқылы) 1-топ шеңбер 2-топ тіктөртбұрыш «3 сурет, 1 түйін» ойыны (Жетелеу сұрақтары арқылы сабақтың тақырыбын ашады, сабақ мақсатымен танысады)
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді абақ) жоспары

PyGame кітапханасы


Бөлім:

Python (пайтон) программалаутілінде 2D ойынын құру

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

М.Халишева

Күні:

 

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

PyGame кітапханасы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу;

9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану

Сабақтың мақсаты

PyGame модулімен танысады;

Pygame кітапханасының дайын модульдерімен жұмыс жасайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы



Ұйымдастыру кезеңі:

(Амандасу, танысу)

«Миға шабуыл» әдісі (өткен сабақты еске түсіру)

1. Python программасын қалай іске қосамыз?

2. Run modul-дің қызметі неде?

3. Python программасында жаңа файл ашу үшін қандай команданы орындаймыз?

4. Shell терезесінің қызметі?

«Кел топтасайық» әдісі

Оқушыларды 2-топқа біріктіру.

(Фигуралар арқылы)

1-топ шеңбер

2-топ тіктөртбұрыш

«3 сурет, 1 түйін» ойыны

(Жетелеу сұрақтары арқылы сабақтың тақырыбын ашады, сабақ мақсатымен танысады)


І Жаңа тақырыпқа кіріспе.

Бүгінгі сабағымыз өздеріңіз атап шыққандай ойын жасауға арналған программаға байланысты.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Pygame кітапханасы.



Оқушылар қолдарындағы фигураларғы байланысты ойын түрлерін атайды.



Оқушылар сұрақтарға жауап береді.







сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды


Ауызша мадақтау



Оқулық, презентация, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация)


Дәптерге сабақтың тақырыбын жазу.

«Ойлан, топтас» әдісі

Топтық жұмыс

Геометриялық фигуралар салатын командалардың қызметін талдаңдар. Ұқсастық пен айырмашылықтарын түсіндіріп беріңдер.








Дескриптор:

- геометриялық фигуралар салатын командалардың қызметін талдайды

- ұқсастық пен айырмашылықтарын түсіндіріп береді.

«Өзіңді тексер» әдісі

Жеке жұмыс.















Жұмысты өзара тексеру. Дескриптор:

- анықтаманы жазады -1 балл

-pygame кітапханасын орнату командаларын жазады -1 балл

-сәйкестікті белгілейді толық жауапқа- 2балл, толық емес жауапқа 1 балл




Практикалық жұмыс №1










Дискриптор:

-Программа кодынан геометриялық фигуралардың модулін ажыратады – 2 балл

-Программада нәтижесін шығарады – 2 балл


Сабақты бекіту

1. wordwall платформасы

2. «Футбол»әдісі



Оқушылар оқулықтағы ережелерді оқиды, тірек конспектісін құрастырады






- геометриялық фигуралар салатын командалардың қызметін талдап,

ұқсастық пен айырмашылықтарын түсіндіреді.
















- анықтаманы жазады



-pygame кітапханасын орнату командаларын жазады



-сәйкестікті белгілейді
















Бағдарламалауда pygame командаларын қолданады



























2 балл






















1 балл




1 балл




2 балл
















4 балл



























Оқулық








үйлестірме





















Жұмыс парағы























Дербес компьютер









https://wordwall.net/ru/resource/32018601/pygame-%D0%BA%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%8B

Сабақтын соңы


124-127 бет оқу, бақылау сұрақтарға жауап беру.

Сабақтың қорытындысы. Рефлексия. «Үш сұрақ әдісі»

- Сабақта не үйрендің?

- Сен үшін не қиын болды?

- Саған қандай тапсырма қызық болды?

Үй тапсырмасын жазады














Тексерілді______________




14 Мамыр 2025
166
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі