Сабақтың
барысы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Амандасу,
танысу)
«Миға
шабуыл» әдісі (өткен сабақты еске
түсіру)
1. Python программасын қалай
іске қосамыз?
2. Run modul-дің қызметі
неде?
3. Python программасында жаңа
файл ашу үшін қандай команданы орындаймыз?
4. Shell терезесінің
қызметі?
«Кел топтасайық»
әдісі
Оқушыларды 2-топқа
біріктіру.
(Фигуралар
арқылы)
1-топ
шеңбер
2-топ
тіктөртбұрыш
«3 сурет, 1
түйін» ойыны
(Жетелеу сұрақтары арқылы
сабақтың тақырыбын ашады, сабақ мақсатымен
танысады)
І Жаңа тақырыпқа
кіріспе.
Бүгінгі сабағымыз өздеріңіз
атап шыққандай ойын жасауға арналған программаға
байланысты.
Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы: Pygame
кітапханасы.
|
Оқушылар қолдарындағы
фигураларғы байланысты ойын түрлерін
атайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды
|
Ауызша
мадақтау
|
Оқулық, презентация, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба,
презентация)
Дәптерге сабақтың тақырыбын
жазу.
«Ойлан, топтас»
әдісі
Топтық
жұмыс
Геометриялық фигуралар салатын
командалардың қызметін талдаңдар. Ұқсастық пен айырмашылықтарын
түсіндіріп беріңдер.

Дескриптор:
- геометриялық фигуралар
салатын командалардың қызметін талдайды
- ұқсастық пен
айырмашылықтарын түсіндіріп береді.
«Өзіңді тексер»
әдісі
Жеке
жұмыс.

Жұмысты өзара
тексеру. Дескриптор:
- анықтаманы жазады -1
балл
-pygame кітапханасын орнату
командаларын жазады -1 балл
-сәйкестікті белгілейді
толық жауапқа- 2балл, толық емес жауапқа 1
балл
Практикалық жұмыс
№1

Дискриптор:
-Программа
кодынан геометриялық фигуралардың
модулін ажыратады – 2
балл
-Программада нәтижесін
шығарады – 2 балл
Сабақты
бекіту
1. wordwall
платформасы
2.
«Футбол»әдісі
|
Оқушылар оқулықтағы ережелерді
оқиды, тірек конспектісін құрастырады
- геометриялық фигуралар
салатын командалардың қызметін талдап,
ұқсастық пен айырмашылықтарын
түсіндіреді.
- анықтаманы
жазады
-pygame кітапханасын орнату
командаларын жазады
-сәйкестікті
белгілейді
Бағдарламалауда pygame
командаларын қолданады
|
2
балл
1
балл
1
балл
2
балл
4
балл
|
Оқулық
үйлестірме
Жұмыс
парағы
Дербес
компьютер
https://wordwall.net/ru/resource/32018601/pygame-%D0%BA%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%85%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%8B
|
Сабақтын
соңы
|
124-127 бет оқу, бақылау
сұрақтарға жауап беру.
Сабақтың
қорытындысы. Рефлексия. «Үш сұрақ әдісі»
- Сабақта не
үйрендің?
- Сен үшін не қиын
болды?
- Саған қандай тапсырма қызық
болды?
|
Үй тапсырмасын
жазады
|
|
|