PyGame (пайгейм) кітапханасы 9-сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

PyGame (пайгейм) кітапханасы 9-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
PyGame (пайгейм) кітапханасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

PyGame (пайгейм) кітапханасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.3.3.3 PyGame (пайгейм); кітапханасын қосу

9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

PyGame модулімен танысу.

Көптеген оқушылар:

PyGame кітапханасының геометриялық фигуралар салатын

командаларын анықтау.

Кейбір оқушылар:

PyGame командаларының көмегімен фигураларды салуды

программалау.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру

«Сәлемдесу» әдісі.

Оқушылар бір-бірімен әртүрлі елдің салтымен

сәлемдеседі.

Үй тапсырмасы. «Серпілген сауалдар» әдісі

Оқушылар шеңбер болып тұрады. Допты лақтыру

арқылы өткен тарау бойынша сұрақтар қояды.

Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша

мадақтау, қолдау көрсетуөз ережесі бар.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.










Сабақтың ортасы

Миға шабуыл сұрақтарымен жұмыс істеу

Қандай компьютерлік ойындарды ойнауды

жақсы көресің?

Бұл ойындардың қандай программа

көмегімен жасалғанын білесің бе?

Компьютерде өз сценарийіңмен ойын

жасағың келе ме?

Компьютерде ойын жасау үшін қандай

білімдер қажет деп ойласың?

Оқулықпен жұмыс

Жаңа ақпаратпен танысу.

PyGame кітапханасы – 2D ойындарын және басқа мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған Рython программалау тілінің модулі. РyGame көп теген платформалар мен операциялық жүйелерде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін SDL (Simple DirectMedia Layer) ойындарын жасау үшін басқа кітапхана негізінде жасалды. PyGame – Python программалаушыларына осы қуатты кітапхананы пайдалануға мүмкіндік беретін SDL байланысы.



PyGame өте ыңғайлы болғанымен Python-ның стандартты кітапханасына кірмейді, яғни ол орнату бумасымен бірге жеткізілмейді, оны бөлек орнату қажет. Ол үшін өзіміз қолданып отырған Python 3.4. нұсқасына сәйкес PyGame кітапханасын www.pygame.org сайтынан жүктей аламыз немесе Пуск-Программы- Стандартные-Командный строка командасын орындап, командалық жолға төмендегі команданы жазып, Enter пернесін басамыз

Рython – m pip install – U pygame – user немесе



Python – m pip install pygame командасын орындаймыз.


https://www.youtube.com/watch?v=k7r6lqI3Lew сілтемесі арқылы PyGame кітапханасын орнатуды көруге болады.

Ойын әзірлеу кезінде бірінші қадам – терезені құру, яғни ойын алаңы болып табылады. PyGame кітапханасында дисплей терезесі мен экранды басқаруға арналған дайын pygame. display модулі бар.16-кестеде осы модульдің кейбір ерекшеліктері көрсетілген: «Арман-ПВ» баспасы, 2019 ж (127б)

Дескриптор

-шеңбер салу командасын анықтайды;

-тіктөртбұрыш салу командасын анықтайды;

-түзу салу командасын анықтайды



Компьютермен жұмыс

Шеңбер, тіктөртбұрыш, түзу салу командасын

компьютерде орындаңдар.

3-код

import pygame

pygame.init()

screen = pygame.display.set_mode([360, 320])

screen.fill([255,255,255])

pygame.draw.circle(screen, [93,68,255],[170,60], 50,

0)

pygame.draw.rect(screen, [255,0,0], [80, 130, 180,

180], 0)

pygame.draw.line (screen, [0,255,33], [50, 100], [50,

300],5)

pygame.display.flip()

running = True

while running:

for event in pygame.event.get():

if event.type == pygame.QUIT:

running = False

pygame.quit()

Дескриптор

Pygame командаларын программалауда

қолданады.


Топтық жұмыс

Геомериялық фигуралар салатын командалардың

қызметін талдаңдар. Геометрияда шеңбер, түзу

және тіктөртұрыш сияқты фигуралардың

формулаларымен салыстырыңдар.

Жұптық жұмыс

4-суретте берілген фигураларды pygame.draw

командалары көмегімен салудың программасын

ұсыныңдар


Оқушылардың жауаптарын бағалау парағына

балл қою арқылы бағалау


Мұғалімді тыңдайды




















































































Сабақтың соңы

1. Pygame модулінің қызметі қандай?

2. Pygame модулін қалай іске қосуға болады?

3. Геометриялық фигураларды салуға қандай

командамен таныстың?

4. Pygame-де түстер қалай таңдалады?

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Қосымша ғаламтордан ақпарат іздеу






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі