|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Білімберуұйымыныңатауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтіңаты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 3 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы: |
№ 75 Пулеметші батырқыз. Мәншүк. Мергенқыз.Әлия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаты: |
3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру 3.2.1.1шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут
Өткенді пысықтау 5 минут
Сабақ тың ортасы 24 минут
Сергіту сәті 2 минут
Сабақты қорыту 6минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Сабаққа психологиялық дайындық «Амандасу» әдісі
Үй тапсырмасын тексеру «Кассета» әдісі Батырдың мінезі. -Ұлы Отан соғысы туралы әңгімелеу. -Берілген нақыл сөздердің мәтінге қатысын айт.
Жаңа тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау «Goole»әдісі Берілген тапсырмаларды орындайды. Мәтінді түсініп оқы. Мәншүк Маметова – пулеметші,батыр қыз.ОлҰлы Отан соғысына қатысқан. Мәтінің авторымен танысу.
ЕБҚ «Балапанды құтқару»
ойыны Өтілген материалдарды
пысықтау, Тауықтың және он шақты
балапанның суреттері. Тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар,
түлкінің суреті. Сыныптағы бүгінгі сабақ басынан аяғына дейін осы ойынға арналады. Мен жаймашуақ ашық күнде балапандармен қыдырып жүрген тауықты балаларға көрсеттім. Тауық аңдамай тұрғанда балапандарын түлкі алып кетеді. Енді балалар, тауыққа көмектесуге кірісейік. Қу түлкі Тапқышбектен тапсырмалар беріп жіберіпті. Тапсырманың ішінде неше балапан болса сонша тапсырма бар екен. Осыларды орындасақ балапандарды бір-бірлеп жемей қоя береді. Ал орындай алмасақ балапандар түлкіге жем болады. Осылайша 1, 2, ..., 10-тапсырмаларды орындап, балапандарды құтқарып тауыққа көмектестік.
ЕҚБ «Төңкерілген перамида» әдісі Мәтіндегі мәліметтерді пайдаланып,Мәншүк туралы әңгімеле. Дәптермен жұмыс Қаһар – ашу,ыза. Қатуланған- ашуланған кектенген. Жасымаған- көңілі босамаған,әлсіздік көрсетпеген. Қауіп – қорқыныш Жұппен жұмыс Ф. С. «Лейс» әдісі -Қызу ұрыстың жүріп жатқанын өлеңнің қай жолдарынан байқадың? Мәншүктің пулеметшы екенін неден байқадың? Мәншүкті сипаттап айт.
|
Жылы лебіздер айтады
Өткен тақырыпты пысықтайды. Сұрақтарға жауап береді. Ақпаратпен танысады. Мәтінді оқиды
Суретпен жұмыс Бірге қимыл жасайды Жеке жұмыс Тапсырманы орындайды Ойынның шартымен танысады Тапсырманы орындайды Жеке жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді Көркем жазады Жұппен жұмыс Тапсырманы орындайды |
Мадақтау арқылы бағалап отыру Бірін-бірі бағалау
ҚБ «Киіз үй» Дескриптор: Сұрақ қойған, жауап бергеді Мәтінге сүйеніп сипаттайды
ҚБ: «Киіз үй» Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды-1б Ойды аяқтап айтайды-1б
ҚБ:«Киіз үй» Дескриптор: Өтілген материалдар ды
пысықтайды Ойынның мазмұнын түсіндіреді Осылайша Тапсырмалар ды орындап, балапандарды құтқарып тауыққа көмектеседі
ҚБ: «Киіз үй» Дескриптор: Мәтіндегі мәліметтерді пайдаланып,Мәншүк туралы әңгімелейді Жеке жұмыс жасайды ҚБ:«Киіз үй» Дескриптор: Дәптермен жұмыс жасайды Сөздерді жазады
ҚБ: «Киіз үй» Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Қорытынды лап айтады
|
Музыка Қозғалыстар Қима парақ
оқулық
Сәду Машақов. оқулық
Маркер
Суреттер
Заттардың суреттері Оқулық
Маркер
Суреттер
Заттардың суреттері
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білімберуұйымыныңатауы
Пәні:
Әдебиеттік
оқу
Бөлім:
Атақты
тұлғалар
Педагогтіңаты-жөні:
Күні:
Сынып: 3
Сабақтыңтақырыбы: №
75 Пулеметші батырқыз. Мәншүк.
Мергенқыз.Әлия
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаты: 3.3.1.1 мұғалім
көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке
ат қойып, жоспар құру 3.2.1.1шығарманы
дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп
оқу
Сабақтыңмақсаты Шығарманы дауыстап
түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды Құндылықтар Ар-ұят: кішіге ізет, үлкенге
құрмет көрсетеді
Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі
уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар Сабақ тың
басы 5
минут Өткенді
пысықтау 5
минут Сабақ тың
ортасы 24
минут Сергіту
сәті 2
минут Сабақты
қорыту 6минут Ұйымдастыру
кезеңі Сабаққа психологиялық
дайындық «Амандасу»
әдісі
Үй тапсырмасын
тексеру «Кассета»
әдісі Батырдың
мінезі. -Ұлы Отан соғысы туралы
әңгімелеу. -Берілген нақыл сөздердің
мәтінге қатысын айт.
Жаңа
тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жариялау «Goole»әдісі Берілген тапсырмаларды
орындайды. Мәтінді түсініп
оқы. Мәншүк Маметова –
пулеметші,батыр қыз.ОлҰлы Отан соғысына
қатысқан. Мәтінің авторымен
танысу. ЕБҚ «Балапанды құтқару»
ойыны Өтілген материалдарды
пысықтау, Тауықтың және он шақты
балапанның суреттері. Тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар,
түлкінің суреті. Сыныптағы бүгінгі сабақ
басынан аяғына дейін осы ойынға арналады. Мен жаймашуақ ашық күнде
балапандармен қыдырып жүрген тауықты балаларға көрсеттім. Тауық
аңдамай тұрғанда балапандарын түлкі алып кетеді. Енді балалар,
тауыққа көмектесуге кірісейік. Қу түлкі Тапқышбектен тапсырмалар
беріп жіберіпті. Тапсырманың ішінде неше балапан болса сонша
тапсырма бар екен. Осыларды орындасақ балапандарды бір-бірлеп жемей
қоя береді. Ал орындай алмасақ балапандар түлкіге жем
болады. Осылайша 1, 2, ...,
10-тапсырмаларды орындап, балапандарды құтқарып тауыққа
көмектестік. ЕҚБ «Төңкерілген перамида»
әдісі Мәтіндегі мәліметтерді
пайдаланып,Мәншүк туралы әңгімеле. Дәптермен
жұмыс Қаһар –
ашу,ыза. Қатуланған- ашуланған
кектенген. Жасымаған- көңілі
босамаған,әлсіздік көрсетпеген. Қауіп –
қорқыныш Жұппен
жұмыс Ф. С. «Лейс»
әдісі -Қызу ұрыстың жүріп жатқанын
өлеңнің қай жолдарынан байқадың? Мәншүктің пулеметшы екенін
неден байқадың? Мәншүкті сипаттап
айт. Жылы лебіздер
айтады Өткен тақырыпты
пысықтайды. Сұрақтарға жауап
береді. Ақпаратпен
танысады. Мәтінді
оқиды Суретпен
жұмыс Бірге қимыл
жасайды Жеке
жұмыс Тапсырманы
орындайды Ойынның шартымен
танысады Тапсырманы
орындайды Жеке жұмыс
жасайды Сұрақтарға жауап
береді Көркем
жазады Жұппен
жұмыс
Тапсырманы
орындайды Мадақтау арқылы бағалап
отыру Бірін-бірі
бағалау ҚБ «Киіз
үй» Дескриптор: Сұрақ қойған, жауап
бергеді Мәтінге
сүйеніп сипаттайды ҚБ: «Киіз
үй» Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды-1б Ойды
аяқтап айтайды-1б
ҚБ:«Киіз
үй» Дескриптор: Өтілген материалдар ды
пысықтайды Ойынның мазмұнын
түсіндіреді Осылайша Тапсырмалар ды орындап,
балапандарды құтқарып тауыққа
көмектеседі
ҚБ: «Киіз
үй» Дескриптор: Мәтіндегі мәліметтерді
пайдаланып,Мәншүк туралы әңгімелейді Жеке жұмыс
жасайды ҚБ:«Киіз
үй» Дескриптор: Дәптермен жұмыс
жасайды Сөздерді
жазады
ҚБ: «Киіз
үй» Дескриптор: Сұрақтарға жауап
береді Қорытынды лап
айтады Музыка Қозғалыстар Қима
парақ
оқулық
Сәду
Машақов. оқулық
Маркер Суреттер Заттардың
суреттері Оқулық
Маркер Суреттер Заттардың
суреттері
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
























