Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.6. Практикалық жұмыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты |
-берілген есептерді программалау қадамдарын біледі. -программа құру процесінде кездесетін қиындықтар мен оның шешу жолдарын біледі. -тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептердің программалық кодын жазады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||
|
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі «Парасатты диалог» әдісі Сыныпта жағымды ахуал туғызу. Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Топтастыру «Мозаика» әдісі Қима қағаздарды құрастыру бойынша 2 топқа бірігеді. /Қимақағазда «Тестілеу, программалау» сөздері жазылған/ 1-топ: Тестілеу 2-топ: Программалау |
|
Қағаз қиындылары |
|
|||||||
|
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
Практикалық жұмыстар Сызықтық алгоритмдерге программалау.
1-есеп.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Топтар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
|
2-есеп.
|
|
Бағалау Жұптасып, оқушылар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
|
(Ж) 3-есеп. Кеңсе тауарлары Кеңсе тауарларын сататын дүкенге барған Гауһар X қалам, Y сызғыш мен Z өшіргіш сатып алды. Қаламның бағасы сызғыш бағасынан 10 теңгеге арзан, ал өшіргіш бағасынан 5 теңгеге қымбат екені белгілі. Егер қаламның құны Р теңге екені белгілі болса. Гауһар барлық сатып алған заттарына қанша теңге төлегенін анықта. Енгізу деректері X, Y, Z және Р реттілігімен берілген. Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптасып бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Бес саусақ» әдісі Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы төмендегі сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
|
Басбармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кім маған риза болды? Кім маған көмек берді? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай жаңа білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек? Білімімді қалайша толықтырам? |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Баспалдақ» әдісі арқылы жүргізіледі. |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Python-да практикалық жұмыс. 7-сынып
Python-да практикалық жұмыс. 7-сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
5-бөлім. «Практикалық программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.6. Практикалық жұмыс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты |
-берілген есептерді программалау қадамдарын біледі. -программа құру процесінде кездесетін қиындықтар мен оның шешу жолдарын біледі. -тестілеу кезеңдерін пайдаланып, есептердің программалық кодын жазады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||
|
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі «Парасатты диалог» әдісі Сыныпта жағымды ахуал туғызу. Оқушылар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Топтастыру «Мозаика» әдісі Қима қағаздарды құрастыру бойынша 2 топқа бірігеді. /Қимақағазда «Тестілеу, программалау» сөздері жазылған/ 1-топ: Тестілеу 2-топ: Программалау |
|
Қағаз қиындылары |
|
|||||||
|
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
26 мин.
|
Практикалық жұмыстар Сызықтық алгоритмдерге программалау.
1-есеп.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Топтар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
|
2-есеп.
|
|
Бағалау Жұптасып, оқушылар бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды. |
|
|
|||||||
|
|
(Ж) 3-есеп. Кеңсе тауарлары Кеңсе тауарларын сататын дүкенге барған Гауһар X қалам, Y сызғыш мен Z өшіргіш сатып алды. Қаламның бағасы сызғыш бағасынан 10 теңгеге арзан, ал өшіргіш бағасынан 5 теңгеге қымбат екені белгілі. Егер қаламның құны Р теңге екені белгілі болса. Гауһар барлық сатып алған заттарына қанша теңге төлегенін анықта. Енгізу деректері X, Y, Z және Р реттілігімен берілген. Программа жұмысын тексеру үшін 3 үлгі тест дайында. Есептің программа кодын жаз.
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптасып бір-бірін «Баспалдақ» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
7 мин. Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Бес саусақ» әдісі Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы төмендегі сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
|
Басбармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кім маған риза болды? Кім маған көмек берді? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай жаңа білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек? Білімімді қалайша толықтырам? |
Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы «Баспалдақ» әдісі арқылы жүргізіледі. |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз






















