Материалдар / Python тілінде алгоритмді программалау

Python тілінде алгоритмді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Кудабаева Г

Күні:


Сыныбы:7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.6. Құрамды шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану;

Сабақтың мақсаты

күрделі шарттардың операторларын біледі.

Python программалау тілінде күрделі шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин.
















(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.


(Ұ) Топтастыру




5 мин.








Ұжымдық жұмыс Миға шабуыл әдісі

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.


  • If ағылшын тілінен аударғанда, егер деген мағынаны білдіреді?

  • Else ағылшын тілінен аударғанда, әйтпесе деген мағынаны білдіреді?

  • Input енгізу

  • Integer бүтін сан

  • Print нәтижені экранға шығару


https://wordwall.net/ru/resource/53194312

1 0 мин

Жаңа сабаққа кіріспе

Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы мәтінді оқып біткен соң әр топ келесі сұрақтарға жауап береді.

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?

Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

Дескриптор:


  • Мәтінді толық оқып, жаңа біліммен танысады.

  • «Берілген тақырып бойынша маған не белгілі?» деген сұраққа жауап береді.

  • «Мен не білемін?» деген сұраққа жауап береді.

  • «Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?» деген сұраққа жауап береді.


Бағалау Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі

арқылы бағалайды.


Оқулықпен жұмыс





БағалауТоптар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды.


Сабақтың ортасы


13 мин.



A

B

not A

A and B

A or B

true

true

false

true

true

true

false

false

false

true

false

false

true

false

false

false

true

true

false

true







(Т) 1-тапсырма.

Практикалық тапсырмалар

Төмендегі кестедегі логикалық өрнектің мәндерін тап (true, false).

а b Логикалық өрнек Логикалық өрнек

10 56 a>5 or b>a a%5==0 and b>a

0 1 a>b or b==1 a>b and b==1

-8 -9 a>-8 or b==a a**2>0 and b==a-1

  1. 5 a==5 or b!=a a+b==17 and b!=a

Дескриптор:

- Берілген логикалық өрнектің екеуін дұрыс табады.

- Берілген логикалық өрнектің үшеуін дұрыс табады.

- Берілген логикалық өрнектің барлығын дұрыс табады



Бағалау: Топтар бір-бірін «Смайлдер» әдісі арқылы бағалайды

10 мин

Сабақтың соңы












5мин.

Рефлексия


Сабақты бекіту

Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған











Tik-tok” әдісі

Мақсаты:

Сабақты қорытындылау.


2-тапсырма. Аралары бос орынмен ажыратылған a, b және с бүтін сандары берілген. Осы сандардың үшеуі де оң сан болса – 1, басқаша болған жағдайда нәтиже ретінде экранға 0 саны шықсын.


Мысалы

Нәтиже

5 -6 8

0


Дескриптор:

  • Программа кодын іске қосады.

  • Айнымалының мәні неге тең екенін табады.


Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы «Смайлдер» әдісі

арқылы жүзеге асады.

Үй тапсырмасы


Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау.





14 Мамыр 2024
225
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі