___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Санды енгізу және шығару (1 сабақ)
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Оразханұлы Серікбол |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды енгізу және шығару (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде өрнек құру ережелерін қолдана отырып, өрнек мәндерін есептейтін бағдарламалар жазады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосферасы қалыптасады. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі. Төменде ұсынылған мәселелерді ұжымдық талқылау жүргізіледі. Input () және print () командаларының бағдарламасында қандай тапсырмалар шешіледі? Бағдарламада деректерді енгізудің қандай жолдары бар? Қайталауға арналған тапсырма: Бүтін санды бөлуді орындау және бөлудің қалдығын есептеу әдістерін қолдана отырып есептеңіз
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. Тапсырмаларды орындайды |
Мақтау «Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру "Мозаика" әдісімен оқушылар екі топқа біріктіріледі. 1-ші топ: Print. 2-ші топ: Input. Оқулықпен жұмыс. "Шеңбер бойынша тоқтату" әдісін қолдана отырып, екі топқа да оқулықтан мәтіндер беріледі. Оқушылар топтағы мәтіндерді оқиды және талқылайды, содан кейін келесі топтағы оқушылармен пікір алмасады. 1-ші топ: Print(). 2-ші топ: Input (). Білімді бекіту
Сергіту сәті
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта орындайды Дескрипторлар: - сәйкестікті белгілейді - кестені толтырады - өрнектерді программалау тіліне аударып жазады; - интерактивті тапсырманы орындайды; Көз жаттығуларын орындайды - бағдарламаның орындалу нәтижесін жазады - бағдарламадағы бос орындарды толтырады;
- бағдарлама жазады, нәтижесіне талдау жасайды |
«Шапалақтау» әдісі ФБ |
Презентация, оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Экранға сіздің атыңыз бен тегіңізді 6 рет көрсететін бағдарлама жасаңыз. Бағдарламаны дәптерге жазыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
PYTHON тілінде программалау
PYTHON тілінде программалау
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Санды енгізу және шығару (1 сабақ)
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Оразханұлы Серікбол |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Санды енгізу және шығару (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде өрнек құру ережелерін қолдана отырып, өрнек мәндерін есептейтін бағдарламалар жазады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) "Көңіл-күй сөмкесі" әдісі арқылы оқушылар сабақта бір-біріне сәттілік тілейді, осылайша сыныпта достық атмосферасы қалыптасады. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі. Төменде ұсынылған мәселелерді ұжымдық талқылау жүргізіледі. Input () және print () командаларының бағдарламасында қандай тапсырмалар шешіледі? Бағдарламада деректерді енгізудің қандай жолдары бар? Қайталауға арналған тапсырма: Бүтін санды бөлуді орындау және бөлудің қалдығын есептеу әдістерін қолдана отырып есептеңіз
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. Тапсырмаларды орындайды |
Мақтау «Бес саусақ» әдісі бойынша бағалау |
Интербелсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру "Мозаика" әдісімен оқушылар екі топқа біріктіріледі. 1-ші топ: Print. 2-ші топ: Input. Оқулықпен жұмыс. "Шеңбер бойынша тоқтату" әдісін қолдана отырып, екі топқа да оқулықтан мәтіндер беріледі. Оқушылар топтағы мәтіндерді оқиды және талқылайды, содан кейін келесі топтағы оқушылармен пікір алмасады. 1-ші топ: Print(). 2-ші топ: Input (). Білімді бекіту
Сергіту сәті
|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта орындайды Дескрипторлар: - сәйкестікті белгілейді - кестені толтырады - өрнектерді программалау тіліне аударып жазады; - интерактивті тапсырманы орындайды; Көз жаттығуларын орындайды - бағдарламаның орындалу нәтижесін жазады - бағдарламадағы бос орындарды толтырады;
- бағдарлама жазады, нәтижесіне талдау жасайды |
«Шапалақтау» әдісі ФБ |
Презентация, оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Экранға сіздің атыңыз бен тегіңізді 6 рет көрсететін бағдарлама жасаңыз. Бағдарламаны дәптерге жазыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















