Сабақтың тақырыбы: Зат есім.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Зат есім туралы түсінік бере отырып,сұрақтар қоя
отырып,сөйлем ішінен зат есімді таба білуге
үйрету;
Дамытушылық:Түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып
оқушылардың білімдерін,сауатты жазу дағдыларын,шығармашылықтарын
дамыту;
Тәрбиелік:Ұйымшылдыққа,әдептілікке,зеректікке
тәрбиелеу..
Сабақтың әдісі: «Ой қозғау», «Венн диаграммасы» «Топтастыру»,
«Еркін жазу» стратегиялары.
Сабақ
түрі: Аралас
сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, тест тапсырмалары, Венн
диаграммасы, семантикалық карта, кесте т.б.
Сабақ
барысы:
II. Үй тапсырмасын
тексеру.(7минут)
А) -Сөздер мағынасына қарай
қандай сөз таптарынабөлінеді?
Ә) -Кім?не? сұрақтарын жауап
беретін сөздерді ата.
-Не істеді? Сұрағына жауап
беретін сөздерді ата.
-Қандай? Сұрағына жауап
беретін сөздерді ата.
- Қанша? Сұрағына жауап
беретін сөздерді ата.
ІІІ. Жаңа білімді
түсіндіру. (8-10
мин)
1 деңгей: «Білу» 1
қадам
Суреттегі заттардың атын
пайдаланып,сөзжұмбақты шешейік,сөзжұмбақты шешсек ерекше торкөзен
бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білетін
боламыз.
-
Табиғаттың жанды мүшесі,бұл
кім? –Бұл қыз.
-
Киіз үйдің сүйегі бұл не? –
Шаңырақ
-
Төрт түліктің бірі,бұл не? –
Түйе.
-
Құрылыс материалы,бұл не? –
шеге.
-
Үй жиһазы,бұл не? –
сандық.
-
Аңшы құс,бұл не? –
Бүркіт.
-
Қазақтың ұлттық музыкалық
аспабы,бұл не? – Домбыра.
-
|
қ
|
ы
|
з
|
|
|
ш
|
а
|
ң
|
ы
|
р
|
а
|
қ
|
|
т
|
ү
|
й
|
е
|
|
|
|
ш
|
е
|
г
|
е
|
|
|
с
|
а
|
н
|
д
|
ы
|
қ
|
б
|
ү
|
р
|
к
|
і
|
т
|
|
|
|
д
|
о
|
м
|
б
|
ы
|
р
|
А
|
Бұл сөздер тобын не деп
атайды?
Заттың
атын білдіретін сөзді зат есім дейді.Зат есімдерге кім?кімдер? не?
нелер? деген сұрақтар қойылады:
адам,әншілер,кеме,ағаштар.Қызығушылықты
ояту
«Ой
қозғау» стратегиясы. Оқушылар тез арада зат есімге қатысты не
білетіндерін тізіп жазады. Алдымен әр оқушы жеке-жеке жазады, содан
кейін әдеттегідей жұптасып сосын сынып болып орындап, бір-бірінің
жазғандарын толықтырады
«Түсіну» 2
қадам
Дәптермен
жұмыс:
318-жаттығу.Мақалдарды көшіріп
жазып,кім?не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын
сызу.
1.Ақыл –
тозбайтын тон,
Білім –
таусылмайтын кен.
2.
Шешен сөз
бастар,
Батыр қол
бастар.
«Венн диаграммасымен»
жұмыс
«Қолдану» 3
қадам
319 жаттығу. Сызбаның
орнына не? сұрағына жауап болатын сөзді қойып ,сөйлемдерді көшіріп
жазу.
(Ит)
үреді.(Қасқыр) ұлиды. (Қарға) қарқылдайды. (Әтеш)
шақырады.
Сергіту
сәті:
Мынау –
менің оң қолым,
Мынау –
менің сол қолым,
Барлық
істі атқарған.
Мынау –
менің жүрегім,
Мынау –
басым ақылды,
Барлық
істі басқарған
«Талдау» 4
қадам
320-жаттығу.Сөздерді оқып,кім? Сұрағына
жауап беретін сөздерді бір бөлек,не? сұрағына жаууап болатын
сөздерді бір бөлек топтастыру.
Кітап,сатушы,келді,парта,жоғары,дөңгелек,түлкі,тәтті,жатыр,ағаш,
қарға,дәрігер,әдемі,ұста,ұзын,ата.
Кім?
Сатушы,дәрігер,ата.
Не? –
кітап,парта,түлкі,ағаш,қарға,
«Жинақтау» 5
қадам
Семантикалық картамен
жұмыс:
|
Кім?
|
Не?
|
Кімдер?
|
Нелер?
|
|
|
|
Сиыр
|
|
|
|
|
Дәрігерлер
|
|
|
|
|
Жұмысшы
|
|
|
|
|
Кітап
|
|
|
|
|
Оқушылар
|
|
|
|
|
Кітапханашы
|
|
|
|
|
ұстаз
|
|
|
|
|
әже
|
|
|
|
|
Тест
тапсырмасы:
1. Зат есім нені
білдіреді?
1.Заттың
санын
2.Заттың
қимылын
3.Заттың
атын
2. Кім? сұрағына жауап беретін
сөзді тап.
1.Жандос
-
Қалам
-
Оқыды
3.
Ағаш деген сөзге қойылатын сұрақты
тап.
1.Не
істеді?
2.Не?
3.Кім?
4. Кімдер? Нелер? сұрағына
жауап беретін сөздерді тап.
1.Оқушылар,
дәптерлер
2.Қағаз, күшік,
биші
3.Орындық,
дала
Үйге
тапсырма:
321 жаттығу.Сөздерді көшіріп
жазып зат есім екендігін үлгі бойынша
дәлелдеу.
Зат есім ережесін түсініп
жаттау
Бағалау.
КіКім