Қабілеті жоғары оқушылармен жұмыс жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қабілеті жоғары оқушылармен жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі пәні бойынша жұмыс жоспары

Тақырыбы

Мақсаты

Сағат саны

Өтетін мерзімі

Жұмыс түрі

1

Мəтін жəне оның түрлері

өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау




2

Қаратпа сөз.


Қаратпа сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою




3

Қыстырма сөздер.

қыстырма сөздерді ажырату жəне тыныс белгілерін дұрыс қою




4

Дыбыстардың үндесуі.

сөз ішінде қатар тұрған дауыссыз дыбыстардың өзара үндесуін сақтап айту (сенбі – сембі, Жангүл –Жаңгүл);




5

Тура жəне ауыспалы мағыналы сөздер.


тура жəне ауыспалы мағыналы сөздердің мағынасын ажырата білу, сөйлеу барысында қолдану




6

Түбір сөз жəне туынды сөз

негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.




7

Түбірлес сөздер

негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.




8

Түбір мен қосымша


түбір сөзге -ы, -і дауысты дыбысынан басталатын қосымша жалғанған кездегі түбірдің өзгерісін сақтап жазу.




9

Түбір мен қосымшаның жазылуы.


түбір сөздегі -ы, -і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі өзгерісін сақтап жазу.




10

Түбірлес сөздер


мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін (көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;




11

Сөйлем мүшелері


сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату.




12

Бастауыш

сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату




13

Баяндауыш.

сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату




14

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша.


мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою;




15

Тұрлаулы мүшелер

мұғалімнің көмегімен бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықшаның орнын білу жəне қою.




16

Тұрлаусыз мүшелер

сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату




17

Сөйлем мүшелерінің байланысы.


сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату




18

Жалаң жəне жайылма сөйлем

мұғалімнің көмегімен жалаң жəне жайылма сөйлемдерді ажырату.




19

Сөз таптары

Сөз таптарымен таныстыру




20

Зат есім.


сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.




21

Негізгі және туынды зат есім.

негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау




22

Зат есімнің тәуелденуі.


тәуелдік жалғауларының қолданысын білу




23

Етістік

сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;




24

Негізгі және туынды етістік.


негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;




25

Болымды және болымсыз етістік.


болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау.




26

Сын есім.


сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;




27

Негізгі және туынды сын есім.


негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау




28

Сан есім.


сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;




29

Есептік және реттік сан есім

есептік және реттік сан есімдердің айырмашылығын анықтау.




30

Мәтін және сөйлем.


мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру




31

Дыбыс және әріп.


жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету;




32

Сөз және оның құрамы.



негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.




33

Сөз таптары.


сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;




34

Қорытындылау











Математика пәні бойынша жұмыс жоспары

Тақырыбы

Мақсаты

Сағат саны

Өтетін мерзімі

Жұмыс түрі

1

1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау.Сандар тізбегі.

1000-ға дейінгі сандардар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау




2

Көп таңбалы сандардың моделі. Сандар тізбегі.

көп таңбалы сандардың графикалық моделін құру, кластар мен разрядтар кестесін қолдану




3

Үш таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдері.

үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту алгоритмдерін қолдану




4

Есептің моделін құру.

2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу




5

Аудан. Ауданның өлшем бірліктері.

ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу

см2, дм2, м2 шамамаларын салыстыру және амалдар орындау




6

6 7 8 9 санына көбейту және бөлу кестесі.Жанама сұрақтармен берілген есептер

6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану




7

Формулалар

формулаларды шамалардың арасындағы өзара қатынасты орнатушы теңдік ретінде түсіну




8

Үлес және бөлшек туралы түсінік

үлесті құру жолын көрсетіп беру, оларды оқу, жазу және салыстыру




9

Бөлшекті оқу,жазу және салыстыру

жай бөлшектерді оқу, жазу; бөлімдері бірдей жай бөлшектерді көрнекілік қолдану арқылы салыстыру




10

Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табу

санның/шаманың үлесін табу және үлесі бойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу




11

Санның квадраты

бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде түсіну, санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну





12


Санның кубы

бөлшекті - бүтіннің бір не бірнеше бөлігі және екі натурал санның бөліндісі ретінде түсіну, санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну




13

Шеңбер,дөңгелек және олардың элементтері

шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін (центр, радиус, диаметр) бір бірінен ажырату және атау/ жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру




14

Симметриялы және симмериялы емес жазық фигуралар

бір бірінен ажырату және атау/ симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру




15

Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу

тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:

S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану




16

Километр. Миллиметр

ұзындық (мм, см, дм, м, км)/масса (г, кг, ц, т)/ аудан (см2, дм2, м2/ уақыт (сек,мин, сағ, тәул. ғасыр) бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру




17

Тонна.Грамм

шамалар мәндерін (мм,см, дм, м/ г, кг, ц, т / л/ см2, дм2, м2) салыстыру және амалдар орындау




18

Координаттар нүктесі және қозғалыс бағыты

шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару




19

10-ға, 100-ге көбейту және бөлу

100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану




20

Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу

100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану




21

1000 көлемінде көбейту және бөлу

нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/бөлу тәсілін қолдану




22

Көбейтудің үлестірімділік қасиеті

нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/бөлу тәсілін қолдану




23

32X2,320X2,32X20 түріндегі көбейту тәсілдері

нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту/бөлу тәсілін қолдану




24

Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау




25

Құрылымы күрделі теңдеулер

көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23 х=46 түріндегі қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу




26

Текше (куб)

кеңістіктік геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру




27

Тікбұрышты параллелепипед

кеңістіктік геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру




28

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану




29

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту

екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану




30

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану




31

Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану




32

Үш амалмен орындалатын есептер шығару

үш амалмен шығарылатын есептерді (шамалар арасындағы тәуелділкке құрылған жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу және шығару




33

Уақыт өлшем бірліктерін түрлендіру

әртүрлі сағат бойынша уақытты анықтау: сағат, минут, секунд




34

Қорытындылау









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
2663
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі