Қазақ тілі
Мақсаты: Қазақ тілі пәнінен оқушының сабақ үлгерімін жақсартуға, коллеграфиясын түзетуге жағдай жасау. Оқушының пән бойынша жеке тұлғалықмүмкіндектерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, білім сапасын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушының қабылдау деңгейіне қарай белгілі бір дәрежеде сауаты ашылады, тіл байлығы дамиды, сөздік қоры көбееді, сауатты жазу дағдысы қалыптасады.
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыс |
Сағат саны |
Мерзімі/Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|||
|
1 |
2- сыныпта өткенді қайталау |
1 |
|
|
|
2 |
Дыбыс және оның түрлері. |
1 |
|
|
|
3 |
Әліпби,буын,тасымал. |
1 |
|
|
|
4 |
Сурет бойынша әңгіме |
1 |
|
|
|
5 |
Дыбыс және әріп |
1 |
|
|
|
6 |
Э,В әріптерінің жазылуы |
1 |
|
|
|
7 |
Я,Ю әріптерінің жазылуы |
1 |
|
|
|
8 |
Х дыбысы. Диктант |
1 |
|
|
|
9 |
Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
1 |
|
|
|
10 |
Мәтін. |
1 |
|
|
|
11 |
Сипаттау мәтіні. |
1 |
|
|
|
12 |
Пайымдау мәтіні. |
1 |
|
|
|
13 |
Сөйлем. |
1 |
|
|
|
14 |
Сұраулы сөйлем |
1 |
|
|
|
15 |
Лепті сөйлем |
1 |
|
|
|
16 |
Сөйлемдегі сөздердің байланысы |
1 |
|
|
|
17 |
Сөйлем мүшелері |
1 |
|
|
|
18 |
Бастауыш |
1 |
|
|
|
19 |
Баяндауыш |
1 |
|
|
|
20 |
Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер |
1 |
|
|
|
21 |
Жалаң мен жайылма сөйлем. |
1 |
|
|
|
22 |
Сөз таптары туралы түсінік. |
1 |
|
|
|
23 |
Жалқы мен жалпы есім |
1 |
|
|
|
24 |
Диктант |
1 |
|
|
|
25 |
Етістік |
1 |
|
|
|
26 |
Дара және күрделі етістік |
1 |
|
|
|
27 |
Негізгі және туынды етыстік |
1 |
|
|
|
28 |
Болымды және болымсыз етістік |
1 |
|
|
|
29 |
Сын есім |
1 |
|
|
|
30 |
Сан есім |
1 |
|
|
|
31 |
Диктант |
1 |
|
|
|
32 |
Сөйлеу мәдениеті. |
1 |
|
|
|
33 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
|
34 |
Білім деңгейін анықтау. Тест. |
1 |
|
|
Әдебиеттік оқу
Мақсаты: Оқушыларды берілген тақырып бойынша сауатты оқуға үйрету. Шығармалардағы көркем сөздер мен сөз тіркестері арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Поэзияға деген сүйіспеншіліктерін ояту, мәтінді өз бетімен оқып, талдап шығуға мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін жетілдіру. Шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, қызығушылықтары артады.Ойларын дұрыс жеткізе біледі, өз бетімен талдау шығуға үйренеді, тіл байлығы дамиды.
|
|
Атқарылатын жұмыс |
Сағат саны |
Мерзімі/оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|||
|
1 |
Оқуға шақыру |
1 |
|
|
|
2 |
Күн шыққанда |
1 |
|
|
|
3 |
Есеннің кірпісі |
1 |
|
|
|
4 |
Табиғат тағылымы |
1 |
|
|
|
5 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
6 |
Бау-бақша аясында |
1 |
|
|
|
7 |
Алмастың ағашы |
1 |
|
|
|
8 |
Киіктің айласы |
1 |
|
|
|
9 |
Нені үйрендім? Тест |
1 |
|
|
|
10 |
Мазмұндама |
1 |
|
|
|
11 |
Адамдық – борышың |
1 |
|
|
|
12 |
Абайдың қарасөзі |
1 |
|
|
|
13 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
14 |
Том мен Бекки |
1 |
|
|
|
15 |
Нағыз достық |
1 |
|
|
|
16 |
Ата сөзі – алтын сөз |
1 |
|
|
|
17 |
Ғаламтор туралы ойларым |
1 |
|
|
|
18 |
Білім керек бәріне |
1 |
|
|
|
19 |
Эссе |
1 |
|
|
|
20 |
Қазақ деген халықтың баласымын |
1 |
|
|
|
21 |
Нені үйрендім? ТЕСТ |
1 |
|
|
|
22 |
Шығарма |
1 |
|
|
|
23 |
Қысқы кеш суреттері |
1 |
|
|
|
24 |
Қысқы кеш |
1 |
|
|
|
25 |
Түскі тамақ – күшті тамақ |
1 |
|
|
|
26 |
Күн тәртібі |
1 |
|
|
|
27 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
28 |
Нені үйрендім? ТЕСТ |
1 |
|
|
|
29 |
Пулемётші батыр қыз |
1 |
|
|
|
30 |
Мерген қыз |
1 |
|
|
|
31 |
Шығарма |
1 |
|
|
|
32 |
Наурыз келді! |
1 |
|
|
|
33 |
Нені үйрендім?ТЕСТ |
1 |
|
|
|
34 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс жоспары
Қазақ тілі
Мақсаты: Қазақ тілі пәнінен оқушының сабақ үлгерімін жақсартуға, коллеграфиясын түзетуге жағдай жасау. Оқушының пән бойынша жеке тұлғалықмүмкіндектерін ашуға көмектесу, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, білім сапасын арттыру.
Күтілетін нәтиже: Оқушының қабылдау деңгейіне қарай белгілі бір дәрежеде сауаты ашылады, тіл байлығы дамиды, сөздік қоры көбееді, сауатты жазу дағдысы қалыптасады.
|
Р/с |
Атқарылатын жұмыс |
Сағат саны |
Мерзімі/Оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|||
|
1 |
2- сыныпта өткенді қайталау |
1 |
|
|
|
2 |
Дыбыс және оның түрлері. |
1 |
|
|
|
3 |
Әліпби,буын,тасымал. |
1 |
|
|
|
4 |
Сурет бойынша әңгіме |
1 |
|
|
|
5 |
Дыбыс және әріп |
1 |
|
|
|
6 |
Э,В әріптерінің жазылуы |
1 |
|
|
|
7 |
Я,Ю әріптерінің жазылуы |
1 |
|
|
|
8 |
Х дыбысы. Диктант |
1 |
|
|
|
9 |
Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
1 |
|
|
|
10 |
Мәтін. |
1 |
|
|
|
11 |
Сипаттау мәтіні. |
1 |
|
|
|
12 |
Пайымдау мәтіні. |
1 |
|
|
|
13 |
Сөйлем. |
1 |
|
|
|
14 |
Сұраулы сөйлем |
1 |
|
|
|
15 |
Лепті сөйлем |
1 |
|
|
|
16 |
Сөйлемдегі сөздердің байланысы |
1 |
|
|
|
17 |
Сөйлем мүшелері |
1 |
|
|
|
18 |
Бастауыш |
1 |
|
|
|
19 |
Баяндауыш |
1 |
|
|
|
20 |
Тұрлаулы, тұрлаусыз мүшелер |
1 |
|
|
|
21 |
Жалаң мен жайылма сөйлем. |
1 |
|
|
|
22 |
Сөз таптары туралы түсінік. |
1 |
|
|
|
23 |
Жалқы мен жалпы есім |
1 |
|
|
|
24 |
Диктант |
1 |
|
|
|
25 |
Етістік |
1 |
|
|
|
26 |
Дара және күрделі етістік |
1 |
|
|
|
27 |
Негізгі және туынды етыстік |
1 |
|
|
|
28 |
Болымды және болымсыз етістік |
1 |
|
|
|
29 |
Сын есім |
1 |
|
|
|
30 |
Сан есім |
1 |
|
|
|
31 |
Диктант |
1 |
|
|
|
32 |
Сөйлеу мәдениеті. |
1 |
|
|
|
33 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
|
34 |
Білім деңгейін анықтау. Тест. |
1 |
|
|
Әдебиеттік оқу
Мақсаты: Оқушыларды берілген тақырып бойынша сауатты оқуға үйрету. Шығармалардағы көркем сөздер мен сөз тіркестері арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Поэзияға деген сүйіспеншіліктерін ояту, мәтінді өз бетімен оқып, талдап шығуға мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар әдебиеттік оқу пәнінен алған білімдерін жетілдіру. Шығармашылықпен жұмыс жасай отырып, қызығушылықтары артады.Ойларын дұрыс жеткізе біледі, өз бетімен талдау шығуға үйренеді, тіл байлығы дамиды.
|
|
Атқарылатын жұмыс |
Сағат саны |
Мерзімі/оқушының аты-жөні |
|
|
|
|
|||
|
1 |
Оқуға шақыру |
1 |
|
|
|
2 |
Күн шыққанда |
1 |
|
|
|
3 |
Есеннің кірпісі |
1 |
|
|
|
4 |
Табиғат тағылымы |
1 |
|
|
|
5 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
6 |
Бау-бақша аясында |
1 |
|
|
|
7 |
Алмастың ағашы |
1 |
|
|
|
8 |
Киіктің айласы |
1 |
|
|
|
9 |
Нені үйрендім? Тест |
1 |
|
|
|
10 |
Мазмұндама |
1 |
|
|
|
11 |
Адамдық – борышың |
1 |
|
|
|
12 |
Абайдың қарасөзі |
1 |
|
|
|
13 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
14 |
Том мен Бекки |
1 |
|
|
|
15 |
Нағыз достық |
1 |
|
|
|
16 |
Ата сөзі – алтын сөз |
1 |
|
|
|
17 |
Ғаламтор туралы ойларым |
1 |
|
|
|
18 |
Білім керек бәріне |
1 |
|
|
|
19 |
Эссе |
1 |
|
|
|
20 |
Қазақ деген халықтың баласымын |
1 |
|
|
|
21 |
Нені үйрендім? ТЕСТ |
1 |
|
|
|
22 |
Шығарма |
1 |
|
|
|
23 |
Қысқы кеш суреттері |
1 |
|
|
|
24 |
Қысқы кеш |
1 |
|
|
|
25 |
Түскі тамақ – күшті тамақ |
1 |
|
|
|
26 |
Күн тәртібі |
1 |
|
|
|
27 |
Минутқа оқу |
1 |
|
|
|
28 |
Нені үйрендім? ТЕСТ |
1 |
|
|
|
29 |
Пулемётші батыр қыз |
1 |
|
|
|
30 |
Мерген қыз |
1 |
|
|
|
31 |
Шығарма |
1 |
|
|
|
32 |
Наурыз келді! |
1 |
|
|
|
33 |
Нені үйрендім?ТЕСТ |
1 |
|
|
|
34 |
Жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
шағым қалдыра аласыз













