Қабылдауға арналған тест

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қабылдауға арналған тест

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қабылдауын анықтау үшін қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

1.Маған бір заттың қалай жұмыс іститінін ұғу үшін ең алдымен қажет...

в) маған біреу көрсету керек

а) маған айтып беру керек

к) өзім жасап көруім керек

2.Оқығанда, менің байқағаным:

в) мен көз алдымда оқығанымды елестетемін;

а) мәтінді дауыстап қайталаймын

к) «мағынасын» және идеясын тусінуге, сол жерде жест та қолданамын

3. Менен белгілі бір жерге қалай жетуді сұраса, мен...

в) мен бірден ойша көз алдыма маршрутты елестетуге тырысамын немесе оны салып көрсетуді қалаймын;

а) бағыттардың атауларын көрсете отырып, түсіндіруге тырысамын;

(оңға, солға бірақ визуалды көрсетпеймін)

к) бағыттарды қолдарым, жест арқылы көрсетемін

4. Қандай да бір сөздің дұрыс екендігіне сенімсіз болсам, мен алдымен...

в) жазамын, сосын тексеремін

а) жазбас бұрын дауыстап қайталап аламын

к) қалай дұрыс санаймын, солай жазамын

5. мен жазғанда...

в) әріптердің түзу жазылғанына көңіл аударамын

а) сөзді жазбас бұрын, дауыстап қайталап аламын;

к) қаламды қатты басып жазамын

6. Егер маған белгілі бір терминдер тізбегін жаттау керек болса, оларды жақсырақ есте сақтаймын, егер...

в) оларды есте сақталғанша қайталап жаза беремін

а) есте сақталғанша дауыстап қайталай беремін

к) терминдерді және ретін есте сақтау үшін саусақтарымды қолданамын

7. Маған мұғалімдер ұнайды, егер...

в) интерактивті тақтаны жиі қолданатын мұғалімдер;

а) материалдарды ауызша түсіндіретін

к) жестерді қолданатын мұғалімдер

8. Маған ойымды жинақтау қиын, егер...

в) бөлмеде қандайда бір қозғалыс немесе кішігірім ретсіздік болса;

а) тым шу болса;

к) бір орында ұзақ уақыт отыру керек болса

9. Мен жағдайлардан шығу жолын табу үшін..

в) маған қағазға сызып, талдау жасау керек;

а) өзім ойланамын

к) бөлмеде қолыма бір зат алып жесттерді қолданып, арлы берлі жүремін

10. Менің алдымда процестің барысы туралы нұсқау жатса, мен...

в) процестің өту барысын елестетіп көру үшін мұқият оқимын

а) процестің қалай өтетінін дауыстап талдаймын, дауыстап оқимын

к) бірден қажетті кей детальдарды жинаймын, содан соң жақсылап оқимын

11. Мен біреуді немесе бірдеңені тосқан сәтте..

в) жан жағыма қарап, ілінген хабарламаларды оқимын;

а) өткендермен сөйлесуге тырысамын;

к) шеңбер бойы жүре бастаймын, сол кезде қолыма бірдеңені ұстауға тырсамын

12. Егер менен маршруттың бағытын көрсетіп жіберуді сұраса, мен...

в) көп сөйлегенді ұнатпағандықтан, қысқа жауап беремін;

а) нақты түсіндіріп беруге тырысамын;

к) бағыты бұрылып қолыммен көрсетемін;

13. Егер маған біреу бір жерге қалай жету керектігін түсіндіретін болса, мен алдымен...

в) айтқан заттың қандай екендігіне көз алдыма елестетуге тырысамын;

а) сөзін бөлмей мұқият тыңдаймын және ішімнен жақсылап түсініп алу үшін қайталап тұрамын;

к) егер түсіндіргені ұзақ болса, менің ішім пысып кетеді;

14. Адамды есіме түсіру үшін, алдымен есіме түсіремін:

в) түрін, бірақ аттарын ұмытып қаламын;

а) аттарын, бірақ түрлерін ұмытып қаламын;

к) түрін есіме түсірмес бұрын қашан, қайда кездестіргенімді есіме түсіремін;

1.Маған бір заттың қалай жұмыс іститінін ұғу үшін ең алдымен қажет...

в) маған біреу көрсету керек

а) маған айтып беру керек

к) өзім жасап көруім керек

2.Оқығанда, менің байқағаным:

в) мен көз алдымда оқығанымды елестетемін;

а) мәтінді дауыстап қайталаймын

к) «мағынасын» және идеясын тусінуге, сол жерде жест та қолданамын

3. Менен белгілі бір жерге қалай жетуді сұраса, мен...

в) мен бірден ойша көз алдыма маршрутты елестетуге тырысамын немесе оны салып көрсетуді қалаймын;

а) бағыттардың атауларын көрсете отырып, түсіндіруге тырысамын;

(оңға, солға бірақ визуалды көрсетпеймін)

к) бағыттарды қолдарым, жест арқылы көрсетемін

4. Қандай да бір сөздің дұрыс екендігіне сенімсіз болсам, мен алдымен...

в) жазамын, сосын тексеремін

а) жазбас бұрын дауыстап қайталап аламын

к) қалай дұрыс санаймын, солай жазамын

5. мен жазғанда...

в) әріптердің түзу жазылғанына көңіл аударамын

а) сөзді жазбас бұрын, дауыстап қайталап аламын;

к) қаламды қатты басып жазамын

6. Егер маған белгілі бір терминдер тізбегін жаттау керек болса, оларды жақсырақ есте сақтаймын, егер...

в) оларды есте сақталғанша қайталап жаза беремін

а) есте сақталғанша дауыстап қайталай беремін

к) терминдерді және ретін есте сақтау үшін саусақтарымды қолданамын

7. Маған мұғалімдер ұнайды, егер...

в) интерактивті тақтаны жиі қолданатын мұғалімдер;

а) материалдарды ауызша түсіндіретін

к) жестерді қолданатын мұғалімдер

8. Маған ойымды жинақтау қиын, егер...

в) бөлмеде қандайда бір қозғалыс немесе кішігірім ретсіздік болса;

а) тым шу болса;

к) бір орында ұзақ уақыт отыру керек болса

9. Мен жағдайлардан шығу жолын табу үшін..

в) маған қағазға сызып, талдау жасау керек;

а) өзім ойланамын

к) бөлмеде қолыма бір зат алып жесттерді қолданып, арлы берлі жүремін

10. Менің алдымда процестің барысы туралы нұсқау жатса, мен...

в) процестің өту барысын елестетіп көру үшін мұқият оқимын

а) процестің қалай өтетінін дауыстап талдаймын, дауыстап оқимын

к) бірден қажетті кей детальдарды жинаймын, содан соң жақсылап оқимын

11. Мен біреуді немесе бірдеңені тосқан сәтте..

в) жан жағыма қарап, ілінген хабарламаларды оқимын;

а) өткендермен сөйлесуге тырысамын;

к) шеңбер бойы жүре бастаймын, сол кезде қолыма бірдеңені ұстауға тырсамын

12. Егер менен маршруттың бағытын көрсетіп жіберуді сұраса, мен...

в) көп сөйлегенді ұнатпағандықтан, қысқа жауап беремін;

а) нақты түсіндіріп беруге тырысамын;

к) бағыты бұрылып қолыммен көрсетемін;

13. Егер маған біреу бір жерге қалай жету керектігін түсіндіретін болса, мен алдымен...

в) айтқан заттың қандай екендігіне көз алдыма елестетуге тырысамын;

а) сөзін бөлмей мұқият тыңдаймын және ішімнен жақсылап түсініп алу үшін қайталап тұрамын;

к) егер түсіндіргені ұзақ болса, менің ішім пысып кетеді;

14. Адамды есіме түсіру үшін, алдымен есіме түсіремін:

в) түрін, бірақ аттарын ұмытып қаламын;

а) аттарын, бірақ түрлерін ұмытып қаламын;

к) түрін есіме түсірмес бұрын қашан, қайда кездестіргенімді есіме түсіремін;

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2018
2946
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі