Қабырға газетіне мақала жазу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қабырға газетіне мақала жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш мұғалімдеріне қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:01.10.2018ж. Пән: Қазақ тілі 4 «Ә» сынып

Сабақтың тақырыбы: Қабырға газетіне мақала жазу.

Мақсаттары:Қабырға газеті туралы түсінік қалыптастыру, мақала жазуға және оның көркемдік ерекшелігіне мән беру керектігі жайында түсінік қалыптастыру, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді

Модульдері: СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Деректер: тақта, стикерлер, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Миға шабуыл,Көкпар


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Топтар өзара жақсы тілектер айтады.Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау


Оқушылар берілген тапсырманы орындай отырып, топтық жұмыс арқылы өткенге шолу жасайды

Түсіну

«Білемін»,»Білгім келеді», «Білдім» әдісімен жұмыс жүргіземін.

1.Қабырға газеті –бұл не?

2.Қабырға газетіне қалай мақала дайындайды?


Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып жарысады, сұрақты талдайды


Қолдану

Жаңа тақырыпты меңгерту үшін түсіну үшін 1-жаттығу орындалады, талданады.Көркем етіп көшіріліп жазылады.

2-жаттығу. Сурет бойынша жұмыс. Әрбір мамандық иесіне түсініктеме береді.


Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады, топ басшысы , ортаға шығып өз ойын жеткізеді

Сергіту сәті

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Жаттығулар жасайды.

Талдау

3-жаттығу. «Мақала дегеніміз не?»

«Мақала жазу үшін алдымен не құрылады?


Оқушылар мақала туралы өз ойларын білдіреді.

Жинақтау

Алдағы келе жатқан ұстаздар күніне мақала жазу.


Әр топ өз мақалаларын жазады. Топ басшылары оқиды, өзге топтар пікір айтады..

Бағалау

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын

тарату


Өзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

1.Сабақ несімен ұнады?

2.Сабақтың қай тұсы сізге ұнамады?\

3Себебі:

4.Сізге сабақтың қай тұсы қызықты болды?

Ұсынылған стикерді толтыру

Үйге тапсырма

4-жаттығу

5-жаттығу. Таңдаған тақырыпқа мақала жазу.


Күнделіктеріне жазып алады

Тексерілді:.........................


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2019
1631
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі