Өзектендіру


Тақтада бірнеше елдің
валютасын алып, бірнеше купюраларды араластырып қою. Оқушылар соның
ішінен өздеріне таныс күнделікті өмірде пайдаланып жүрген теңге
купюраларын бөліп алу. Бөліп алған купюраларды өсу ретімен орналастыру.
200 тг, 500тг, 1000 тг,
2000 тг, 5000 тг.
(Т.)
2-тапсырма
Ақша туралы әңгіме
жүргізу.
2000 теңгелік, 5000 теңгелік
купюралардың қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға
болады?

Критерий:
2000 теңгелік, 5000
теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды.
Дескриптор:
-
2000 теңгелік қағаз
ақшаны ұсақтайды.
-
5000 теңгелік қағаз
ақшаны ұсақтайды.
-
Тағы қалай ұсақтауға
болатынын көрсетеді.
№3. Топтық
жұмыс.«Топтастыру» әдісі.

Критерий:
Көрсетілген соманы әр түрлі
тәсілмен жинайды.
І топқа
дескрипторлар:
1.9000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
2.700 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
ІІ топқа
дескрипторлар:
1.6000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
2.1000 теңгені әр түрлі
тәсілмен жинайды.
№4. Жұптық жұмыс. «Бәйге»
ойыны.Есептің сұрағына жауап беру
үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны
шығар.
Есіл өзенінде теплоходпен
серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000
теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып
алды. Олар билетке барлығы неше теңге
төледі?
4 есеп.
Есептерді шығармас бұрын
талдау жасату:
а)
-Барлығы неше турист келді? (9
турист)
-Ересек адамдар билеті неше
теңге тұрады? (1000 теңге)
-Ересек адамдар билетінен
нешеу сатып алды? (3)
-Ересек адамдар билетіне неше
теңге төледі? (1000•3=3000 )
-Балалар билеті неше теңге
тұрады? (500 теңге)
-Балалар билетінен нешеу сатып
алды? (6)
-Балалар билетіне неше теңге
төледі? (500•6=3000)
-Билеттерге барлығы неше теңге
төледі? (3000+3000=6000)
ә)
-Түске дейін неше турист
келді?(120)
-Түстен кейін неше турист
келді? (3 есе артық )
-Түстен кейін келген
туристердің санын анықтау үшін қандай амал қолданамыз?
(көбейту)
-Түстен кейін түске дейін
келген туристерге қарағанда неше турист артық келгенін қалай
анықтаймыз? (Түстен кейін келген туристердің санынан түске дейін
келген туристердің санын азайтамыз)
Есептердің шартын, сұрағын,
шешуін, жауабын жаздырып есептерді тақтада
орындату
Есептің шартын,шешуін
жазу
А)Барлығы-9
Ересек-1000*3
Бала
500*6
Шешуі:(1000*3)+(500*6)=6000
Жауабы:билетке 6000теңге
жұмсалды.
ә)Таңертең –
50
Түсте -
120
Кеште - ? 3 есе артық нешеуі
артық
Шешуі:120*3=360
360-120=240
Жауабы:кешке 360 т 240 артық
келді
Критерий:
Есеп мазмұнын түсініп, маңызды
мәліметтерді тауып, есепті шығарады.
Дескрипторлар:
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Маңызды мәліметтерді таба
біледі.
3.Есептің жауабын дұрыс
табады.
№5. Топтық,жұптық
жұмыс.
«Дүкенде» ойыны. Топтар өздері
жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып
алады.
№6 тапсырма «Ойлан, тап»
әдісі.
Сырым мен Әлияның әрқайсысына
5000 тенгеден ақша бар. Осы сомаға төменде көрсетілген заттардың
қайсысын сатып ала алады.
Критерий:
Өрнектер мен суреттерді
қолданып, есептер құрастырады.
Сырым:
5000=3000ф.+2000д
5000=1000
б.+4000ой.
5000=3000ойын+2000д.
Әлия:
2000ш.+3000т.
3000б.+2000ш.
4000ю+500об.+500об.
Дескрипторлар:
1.Өрнектегі сандарға сәйкес
заттардың бағаларын суреттен табады.
2.Өрнектер мен суреттер арқылы
есептер құрастырады.
Үйге
тапсырма:
№7. Теңдеулерді
шешу.
Бағалау:
ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша
топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер
үлес қосқанын айтады.

Өзара бағалау. «Қайық»
әдісі.
Қызыл түс – түсінген
жоқпын;
Сары түс – әлі де практика
қажет/сұрақтар бар;
•Жасыл түс – барлығы
түсінікті
Кері байланыс:«Ламинаттағы
белгі» әдісі бойынша ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ
түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін
жазып, көрсетеді
|