Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Есепті шығару жолдары

    Мұғалімніңаты-жөні

    Досмакова Шынар Нуржановна

    Күні:

    13.04.2022

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қағаз ақша

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.6.-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырату және түсінік беру


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңге ақшаларды ұсақтап құрамын ажыратады.

    Көптеген оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды жинақтап, есептің шартын құрып, мәнін табады.

    Кейбір оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды қолданып, төлем жасайды..

    Бағалау критерийлері

    Ақшаны ұсақтайды, берілген соманың құрамын біледі. Өрнектермен суреттер бойынша есептер құрастырады.

    Тілдік мақсаттар


    Дағдылардды дамыту: Қағаз ақшаларды ажырата алады. Қағаз ақшаларды қолданып, есептеулер жүргізеді.

    Пәндік лексика және термология: Ақша, теңге, мәлімет, атау, құндылық,

    Құндылықтарды дарыту

    Ақшаны дұрыс жұмсауға, үнемділікке тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану , әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқы білім

    50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік купораларды ажырату және түрліше төлем жасау

          Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

    Психологиялық дайындық.

    Ақ көңіл,адал ниетпен,

    Мөп-мөлдір,таза жүрекпен.

    Қайырлы күн, досым!-деп,

    Күніміз сәтті болсын деп,

    Сабағымызды бастаймыз!


    Топқа бірігу.

    Купюралар арқылы топқа біріктіру.

    «2000» , «5000» тобы. Қағаз ақшалар жатады таңдап алу арқылы топқа бөлінеміз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.









    Топқа бірігеді.





















    Керме жіп, қысқыштар, тапсырма мен әріптер жазылған парақшалар




    Ламинатталған қағаздағы

    сандар.

    Интерактивті тақта.

    Жаңа білім

    32мин














































































































































































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    8 мин





    Өзектендіру




    Тақтада бірнеше елдің валютасын алып, бірнеше купюраларды араластырып қою. Оқушылар соның ішінен өздеріне таныс күнделікті өмірде пайдаланып жүрген теңге купюраларын бөліп алу. Бөліп алған купюраларды өсу ретімен орналастыру.

    200 тг, 500тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг.



    (Т.) 2-тапсырма

    Ақша туралы әңгіме жүргізу.

    • Ақша купюралар не үшін қажет?

    • Оларды қандай мақсаттарға пайдалансақ болады?

    2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралардың қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?

    Shape1 Shape2




    Критерий:

    2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды.

    Дескриптор:

    1. 2000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

    2. 5000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

    3. Тағы қалай ұсақтауға болатынын көрсетеді.

    №3. Топтық жұмыс.«Топтастыру» әдісі.

    Picture 3

    Критерий:

    Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.

    І топқа дескрипторлар:

    1.9000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    2.700 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    ІІ топқа дескрипторлар:

    1.6000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    2.1000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    №4. Жұптық жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.

    Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі?

    4 есеп. Есептерді шығармас бұрын талдау жасату:

    а)

    -Барлығы неше турист келді? (9 турист)

    -Ересек адамдар билеті неше теңге тұрады? (1000 теңге)

    -Ересек адамдар билетінен нешеу сатып алды? (3)

    -Ересек адамдар билетіне неше теңге төледі? (1000•3=3000 )

    -Балалар билеті неше теңге тұрады? (500 теңге)

    -Балалар билетінен нешеу сатып алды? (6)

    -Балалар билетіне неше теңге төледі? (500•6=3000)

    -Билеттерге барлығы неше теңге төледі? (3000+3000=6000)

    ә)

    -Түске дейін неше турист келді?(120)

    -Түстен кейін неше турист келді? (3 есе артық )

    -Түстен кейін келген туристердің санын анықтау үшін қандай амал қолданамыз? (көбейту)

    -Түстен кейін түске дейін келген туристерге қарағанда неше турист артық келгенін қалай анықтаймыз? (Түстен кейін келген туристердің санынан түске дейін келген туристердің санын азайтамыз)

    Есептердің шартын, сұрағын, шешуін, жауабын жаздырып есептерді тақтада орындату

    Есептің шартын,шешуін жазу

    А)Барлығы-9

    Ересек-1000*3

    Бала 500*6

    Шешуі:(1000*3)+(500*6)=6000

    Жауабы:билетке 6000теңге жұмсалды.

    ә)Таңертең – 50

    Түсте - 120

    Кеште - ? 3 есе артық нешеуі артық

    Шешуі:120*3=360 360-120=240

    Жауабы:кешке 360 т 240 артық келді

    Критерий:

    Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады.

    Дескрипторлар:

    1.Есеп мазмұнын түсінеді.

    2.Маңызды мәліметтерді таба біледі.

    3.Есептің жауабын дұрыс табады.

    №5. Топтық,жұптық жұмыс.

    «Дүкенде» ойыны. Топтар өздері жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып алады.

    №6 тапсырма «Ойлан, тап» әдісі.

    Сырым мен Әлияның әрқайсысына 5000 тенгеден ақша бар. Осы сомаға төменде көрсетілген заттардың қайсысын сатып ала алады.

    Критерий:

    Өрнектер мен суреттерді қолданып, есептер құрастырады.

    Сырым: 5000=3000ф.+2000д

    5000=1000 б.+4000ой.

    5000=3000ойын+2000д.

    Әлия:

    2000ш.+3000т.

    3000б.+2000ш.

    4000ю+500об.+500об.

    Дескрипторлар:

    1.Өрнектегі сандарға сәйкес заттардың бағаларын суреттен табады.

    2.Өрнектер мен суреттер арқылы есептер құрастырады.





    Үйге тапсырма:

    №7. Теңдеулерді шешу.


    Бағалау:

    ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер үлес қосқанын айтады.

    Өзара бағалау. «Қайық» әдісі.

    Қызыл түс – түсінген жоқпын;

    Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

    •Жасыл түс – барлығы түсінікті

    Кері байланыс:«Ламинаттағы белгі» әдісі бойынша ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін жазып, көрсетеді

    Тақырыпты ашады.Тапсырмаларды орындайды.































    Тапсырмаларды орындайды.















    Ақшалардың құрамын қосу, азайту,бөлу,көбейту амалдары арқылы талдайды











    Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.














    Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады



























































    Мәтін бойынша есеп құрастырып, оны шығарады

    Сурет бойынша есеп құрастырады




















    ҚБ«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау.






















    ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.



    Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.











    ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 200 тең

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досмакова Шынар Нуржановна
    01 Ақпан 2023
    525
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қағаз ақша математика 3- сынып ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қағаз ақша математика 3- сынып ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қағаз ақша туралы түсінік беру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Есепті шығару жолдары

    Мұғалімніңаты-жөні

    Досмакова Шынар Нуржановна

    Күні:

    13.04.2022

    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:12

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қағаз ақша

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.6.-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырату және түсінік беру


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңге ақшаларды ұсақтап құрамын ажыратады.

    Көптеген оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды жинақтап, есептің шартын құрып, мәнін табады.

    Кейбір оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды қолданып, төлем жасайды..

    Бағалау критерийлері

    Ақшаны ұсақтайды, берілген соманың құрамын біледі. Өрнектермен суреттер бойынша есептер құрастырады.

    Тілдік мақсаттар


    Дағдылардды дамыту: Қағаз ақшаларды ажырата алады. Қағаз ақшаларды қолданып, есептеулер жүргізеді.

    Пәндік лексика және термология: Ақша, теңге, мәлімет, атау, құндылық,

    Құндылықтарды дарыту

    Ақшаны дұрыс жұмсауға, үнемділікке тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану , әдебиеттік оқу

    АКТ қолдану дағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқы білім

    50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік купораларды ажырату және түрліше төлем жасау

          Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды.

    Психологиялық дайындық.

    Ақ көңіл,адал ниетпен,

    Мөп-мөлдір,таза жүрекпен.

    Қайырлы күн, досым!-деп,

    Күніміз сәтті болсын деп,

    Сабағымызды бастаймыз!


    Топқа бірігу.

    Купюралар арқылы топқа біріктіру.

    «2000» , «5000» тобы. Қағаз ақшалар жатады таңдап алу арқылы топқа бөлінеміз.

    Ширату жаттығуларын жасайды.









    Топқа бірігеді.





















    Керме жіп, қысқыштар, тапсырма мен әріптер жазылған парақшалар




    Ламинатталған қағаздағы

    сандар.

    Интерактивті тақта.

    Жаңа білім

    32мин














































































































































































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс

    8 мин





    Өзектендіру




    Тақтада бірнеше елдің валютасын алып, бірнеше купюраларды араластырып қою. Оқушылар соның ішінен өздеріне таныс күнделікті өмірде пайдаланып жүрген теңге купюраларын бөліп алу. Бөліп алған купюраларды өсу ретімен орналастыру.

    200 тг, 500тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг.



    (Т.) 2-тапсырма

    Ақша туралы әңгіме жүргізу.

    • Ақша купюралар не үшін қажет?

    • Оларды қандай мақсаттарға пайдалансақ болады?

    2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралардың қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?

    Shape1 Shape2




    Критерий:

    2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды.

    Дескриптор:

    1. 2000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

    2. 5000 теңгелік қағаз ақшаны ұсақтайды.

    3. Тағы қалай ұсақтауға болатынын көрсетеді.

    №3. Топтық жұмыс.«Топтастыру» әдісі.

    Picture 3

    Критерий:

    Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.

    І топқа дескрипторлар:

    1.9000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    2.700 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    ІІ топқа дескрипторлар:

    1.6000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    2.1000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды.

    №4. Жұптық жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар.

    Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі?

    4 есеп. Есептерді шығармас бұрын талдау жасату:

    а)

    -Барлығы неше турист келді? (9 турист)

    -Ересек адамдар билеті неше теңге тұрады? (1000 теңге)

    -Ересек адамдар билетінен нешеу сатып алды? (3)

    -Ересек адамдар билетіне неше теңге төледі? (1000•3=3000 )

    -Балалар билеті неше теңге тұрады? (500 теңге)

    -Балалар билетінен нешеу сатып алды? (6)

    -Балалар билетіне неше теңге төледі? (500•6=3000)

    -Билеттерге барлығы неше теңге төледі? (3000+3000=6000)

    ә)

    -Түске дейін неше турист келді?(120)

    -Түстен кейін неше турист келді? (3 есе артық )

    -Түстен кейін келген туристердің санын анықтау үшін қандай амал қолданамыз? (көбейту)

    -Түстен кейін түске дейін келген туристерге қарағанда неше турист артық келгенін қалай анықтаймыз? (Түстен кейін келген туристердің санынан түске дейін келген туристердің санын азайтамыз)

    Есептердің шартын, сұрағын, шешуін, жауабын жаздырып есептерді тақтада орындату

    Есептің шартын,шешуін жазу

    А)Барлығы-9

    Ересек-1000*3

    Бала 500*6

    Шешуі:(1000*3)+(500*6)=6000

    Жауабы:билетке 6000теңге жұмсалды.

    ә)Таңертең – 50

    Түсте - 120

    Кеште - ? 3 есе артық нешеуі артық

    Шешуі:120*3=360 360-120=240

    Жауабы:кешке 360 т 240 артық келді

    Критерий:

    Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады.

    Дескрипторлар:

    1.Есеп мазмұнын түсінеді.

    2.Маңызды мәліметтерді таба біледі.

    3.Есептің жауабын дұрыс табады.

    №5. Топтық,жұптық жұмыс.

    «Дүкенде» ойыны. Топтар өздері жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып алады.

    №6 тапсырма «Ойлан, тап» әдісі.

    Сырым мен Әлияның әрқайсысына 5000 тенгеден ақша бар. Осы сомаға төменде көрсетілген заттардың қайсысын сатып ала алады.

    Критерий:

    Өрнектер мен суреттерді қолданып, есептер құрастырады.

    Сырым: 5000=3000ф.+2000д

    5000=1000 б.+4000ой.

    5000=3000ойын+2000д.

    Әлия:

    2000ш.+3000т.

    3000б.+2000ш.

    4000ю+500об.+500об.

    Дескрипторлар:

    1.Өрнектегі сандарға сәйкес заттардың бағаларын суреттен табады.

    2.Өрнектер мен суреттер арқылы есептер құрастырады.





    Үйге тапсырма:

    №7. Теңдеулерді шешу.


    Бағалау:

    ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер үлес қосқанын айтады.

    Өзара бағалау. «Қайық» әдісі.

    Қызыл түс – түсінген жоқпын;

    Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;

    •Жасыл түс – барлығы түсінікті

    Кері байланыс:«Ламинаттағы белгі» әдісі бойынша ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін жазып, көрсетеді

    Тақырыпты ашады.Тапсырмаларды орындайды.































    Тапсырмаларды орындайды.















    Ақшалардың құрамын қосу, азайту,бөлу,көбейту амалдары арқылы талдайды











    Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.














    Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады



























































    Мәтін бойынша есеп құрастырып, оны шығарады

    Сурет бойынша есеп құрастырады




















    ҚБ«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау.






















    ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау.



    Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.











    ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша 200 тең

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мәдениеттану Презентация 4 сынып
    01.02.2023
    525
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досмакова Шынар Нуржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации