Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қағаз ақша математика 3- сынып ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Есепті шығару жолдары |
|
Мұғалімніңаты-жөні |
Досмакова Шынар Нуржановна |
|
Күні: |
13.04.2022 |
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны:12 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қағаз ақша |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.3.6.-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік ақшаларды ажырату және түсінік беру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңге ақшаларды ұсақтап құрамын ажыратады. Көптеген оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды жинақтап, есептің шартын құрып, мәнін табады. Кейбір оқушылар: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды қолданып, төлем жасайды.. |
|
Бағалау критерийлері |
Ақшаны ұсақтайды, берілген соманың құрамын біледі. Өрнектермен суреттер бойынша есептер құрастырады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдылардды дамыту: Қағаз ақшаларды ажырата алады. Қағаз ақшаларды қолданып, есептеулер жүргізеді. Пәндік лексика және термология: Ақша, теңге, мәлімет, атау, құндылық, |
|
Құндылықтарды дарыту |
Ақшаны дұрыс жұмсауға, үнемділікке тәрбиелеу |
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану , әдебиеттік оқу |
|
АКТ қолдану дағдылары |
Таныстырылым |
|
Бастапқы білім |
50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік купораларды ажырату және түрліше төлем жасау |
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында жаттығулар жасайды. Психологиялық дайындық. Ақ көңіл,адал ниетпен, Мөп-мөлдір,таза жүрекпен. Қайырлы күн, досым!-деп, Күніміз сәтті болсын деп, Сабағымызды бастаймыз! Топқа бірігу. Купюралар арқылы топқа біріктіру. «2000» , «5000» тобы. Қағаз ақшалар жатады таңдап алу арқылы топқа бөлінеміз. |
Ширату жаттығуларын жасайды.
Топқа бірігеді.
|
|
Керме жіп, қысқыштар, тапсырма мен әріптер жазылған парақшалар Ламинатталған қағаздағы сандар. Интерактивті тақта.
|
Жаңа білім 32мин Сабақтың соңы Кері байланыс 8 мин |
Өзектендіру
Тақтада бірнеше елдің валютасын алып, бірнеше купюраларды араластырып қою. Оқушылар соның ішінен өздеріне таныс күнделікті өмірде пайдаланып жүрген теңге купюраларын бөліп алу. Бөліп алған купюраларды өсу ретімен орналастыру. 200 тг, 500тг, 1000 тг, 2000 тг, 5000 тг.
(Т.) 2-тапсырма Ақша туралы әңгіме жүргізу.
2000 теңгелік, 5000 теңгелік купюралардың қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
Критерий: 2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаларды ұсақтайды. Дескриптор:
№3. Топтық жұмыс.«Топтастыру» әдісі. Критерий: Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды. І топқа дескрипторлар: 1.9000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды. 2.700 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды. ІІ топқа дескрипторлар: 1.6000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды. 2.1000 теңгені әр түрлі тәсілмен жинайды. №4. Жұптық жұмыс. «Бәйге» ойыны.Есептің сұрағына жауап беру үшін саған мәліметтердің қайсысы қажет болғанын анықтап, оны шығар. Есіл өзенінде теплоходпен серуендеуге 9 турист келді. Олар ересек адамдарға арналған 1000 теңгелік 3 билет және балаларға арналған 500 теңгелік 6 билет сатып алды. Олар билетке барлығы неше теңге төледі? 4 есеп. Есептерді шығармас бұрын талдау жасату: а) -Барлығы неше турист келді? (9 турист) -Ересек адамдар билеті неше теңге тұрады? (1000 теңге) -Ересек адамдар билетінен нешеу сатып алды? (3) -Ересек адамдар билетіне неше теңге төледі? (1000•3=3000 ) -Балалар билеті неше теңге тұрады? (500 теңге) -Балалар билетінен нешеу сатып алды? (6) -Балалар билетіне неше теңге төледі? (500•6=3000) -Билеттерге барлығы неше теңге төледі? (3000+3000=6000) ә) -Түске дейін неше турист келді?(120) -Түстен кейін неше турист келді? (3 есе артық ) -Түстен кейін келген туристердің санын анықтау үшін қандай амал қолданамыз? (көбейту) -Түстен кейін түске дейін келген туристерге қарағанда неше турист артық келгенін қалай анықтаймыз? (Түстен кейін келген туристердің санынан түске дейін келген туристердің санын азайтамыз) Есептердің шартын, сұрағын, шешуін, жауабын жаздырып есептерді тақтада орындату Есептің шартын,шешуін жазу А)Барлығы-9 Ересек-1000*3 Бала 500*6 Шешуі:(1000*3)+(500*6)=6000 Жауабы:билетке 6000теңге жұмсалды. ә)Таңертең – 50 Түсте - 120 Кеште - ? 3 есе артық нешеуі артық Шешуі:120*3=360 360-120=240 Жауабы:кешке 360 т 240 артық келді Критерий: Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады. Дескрипторлар: 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.Маңызды мәліметтерді таба біледі. 3.Есептің жауабын дұрыс табады. №5. Топтық,жұптық жұмыс. «Дүкенде» ойыны. Топтар өздері жинаған қағаз ақшаларына дүкеннен қажетті заттарын сатып алады. №6 тапсырма «Ойлан, тап» әдісі. Сырым мен Әлияның әрқайсысына 5000 тенгеден ақша бар. Осы сомаға төменде көрсетілген заттардың қайсысын сатып ала алады. Критерий: Өрнектер мен суреттерді қолданып, есептер құрастырады. Сырым: 5000=3000ф.+2000д 5000=1000 б.+4000ой. 5000=3000ойын+2000д. Әлия: 2000ш.+3000т. 3000б.+2000ш. 4000ю+500об.+500об. Дескрипторлар: 1.Өрнектегі сандарға сәйкес заттардың бағаларын суреттен табады. 2.Өрнектер мен суреттер арқылы есептер құрастырады. Үйге тапсырма: №7. Теңдеулерді шешу. Бағалау: ҚБ. « Қор жинау» әдісі бойынша топ басшылары топта жинаған қағаз ақшаларын есептеп, оған кімдер үлес қосқанын айтады. Өзара бағалау. «Қайық» әдісі. Қызыл түс – түсінген жоқпын; Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар; •Жасыл түс – барлығы түсінікті Кері байланыс:«Ламинаттағы белгі» әдісі бойынша ламинатталған ақ қағазға бүгінгі сабақ түсінікті болған болса, «+», түсінбеген жері болса, «-« белгісін жазып, көрсетеді |
Тақырыпты ашады.Тапсырмаларды орындайды.
Тапсырмаларды орындайды. Ақшалардың құрамын қосу, азайту,бөлу,көбейту амалдары арқылы талдайды Көрсетілген соманы әр түрлі тәсілмен жинайды.
Есеп мазмұнын түсініп, маңызды мәліметтерді тауып, есепті шығарады
Мәтін бойынша есеп құрастырып, оны шығарады Сурет бойынша есеп құрастырады |
ҚБ«Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. ҚБ. «Қор жинау» әдісі бойынша 500 теңгелік қағаз ақшалармен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.
ҚБ. « Қор жинау» әдісі
бойынша 200 тең Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |