Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер

    Мектеп: Пәні: қазақ тілі Пән мұғалімі:

    Күні:

    Қатысқаны: Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағаз кітап пен электронды кітап

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

    7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты өз пікірі мен қөзқарасын білдіру, етістіктің шақтары туралы білім алу;

    Көптеген оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, етістіктің келер шақ түрін тілдесім барысында қолданады.

    Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау, етістіктің шақ категориясын тілдесім барысында қолдану.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар











    Ұйымдастыру бөлімі.

    Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді7

    Қызығушылықты ояту.

    «Ой шақыру».

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

    Тыңдалым алды тапсырма.

    • Ғаламтордан кітап оқып көрдіңдер ма?

    • Қағаз кітап пен электронды кітапты оқудың айырмашылығы бар ма?

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.





    Оқушылар тақырыпқа байланысты қызықты сұрақтарға жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    -жақсы жауап;

    -керемет жауап!



    7-сынып

    Қазақ тілі оқулығы














    Сабақтың ортасы













































































    Тыңдалымтапсырмасы. Мәтіндерді тыңдаңыз.

    «Өкіл» әдісімен түсіндіріледі.

    1-мәтін. Кітаптың шығу тарихы

    Кітапнама (немесе Библиография) (көне грекше: bіblіon – кітап және көне грекше: drapho – жазу) – баспаөнімдері жөнінде ақпараттық мағлұмат беріп, оларды жүйелі насихаттайтын ғылыми-практикалыққызметтің бір саласы. Ол кітаби мұраларды, библиография тарихын, теориясын, библиографияқызметті ұйымдастыру жолдарын зерттейтін ғылыми пән ретінде де қолданылады. Баспа өнімдерініріктеп, оларды жүйелі түрде саралау, ғылыми сипаттама беру және қысқаша мазмұнын ашу арқылыбиблиография ғылыми мен мәдениет дамуының деңгейін айқындауға көмектеседі, ғылыми-зерттеужұмыстарына бағыт сілтейді, белгілі бір ғылыми қағидаларды, саяси, философия және эстетикакөзқарастарды, техника жетістіктерді таратуға мүмкіндік туғызады

    105- жылы, яғни біздің заманымыздың ІІ ғасырында қарапайым Қытай шебері Цой Лунь қағазды ойлап тапты. Ескі шүберектен жасалған Самарқанның сарғыш қағазы әлемге әйгілі болды. ХІІІ ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа қарай тартады.Баспа кітап өнерінің тууы-кітаптың дамуына кең жол ашты. Алғашқы ағаш баспа қалыбы ХІ ғасырда пайда болды.1045 жылы Чин өнерпазы Би-Шен құймалы әріптерді жасап шығарды.

    2-мәтін. Электронды кітап (сандық кітап; ағылш. digital book, ауыз екі тілінде «оқығыш», «ридер», «ебук»; ағылш. e-book reader) — электронды нұсқада ұсынылған (мысалы электронды кітап) ұсынылған мәтіндік ақпаратты тамашалау мүмкіндігін беретін мамандандырылған ықшам планшетті құрылғылардың топтық-жинақы атауы. Бұдан басқа, әлдеқайда кең мағынасындағы «электронды нұсқадағы кітап оқығыш құрылғысы» деген анықтамасы бар, бірақ бұл анықтама бірқатар құрылғы түріне — ұялы телефоннан бастап дербес компьютерге дейін сай келеді.Берілген компьютерлік құрылғы тобының қалта компьютерілерінен, планшетті компьютер немеесе субноутбук сынды құрылғылардан негізгі ерекшелігі олардың кейбір функцияларының шегерілуімен және жұмыс уақытының әлдеқайда ұзақ болуымен ерекшеленеді. Соңғысы E-ink технологиясының пайдаланылуымен байланысты. Бұл технологии бойынша жасалаған дисплей, өзі жарық бөлмей, жарықты шағылдыра отырып, сұр түстің кейбір реңктерін ғана көрсетеді және энергияны тек суреттің жаңартылуына (беттің парақталуына) жұмсайды.Электрондыкітаптар планшеттікомпьютерлер қатарынажатқызылады. Олардыңпайдаболуыпланшеттіккомпьютерлердіңдамуыменкәсібиленуіментығызбайланысты. Кейбірзаманауиқұрылғылар сенсорлықдисплей жабдықталып, текқанаоқуғанаемес, сонымен қатар мәтінд ідұрыстау сияқты кең ауқымды мүмкіндіктерге ие.


    Тапсырма. Оқушылар мәтіндерді оқып, мазмұнын түсініп, бір-біріне мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақ дайындайды.

    Проблемалық сұрақ

    Мәтіннен дерек



    Дескриптор:

    • Мәтіндердің мазмұнын түсінеді;

    • Мәтін мазмұны негізінде проблемалық сұрақтар құрастырады.

    ҚБ

    Тыңдалымнан кейін. 2-тапсырма. Қағаз кітаптың электронды кітаптан 6 артықшылығы туралы ойыңызды білдіріңіз. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданыңыз.
    1. Сезім Иә, кітапты алғаш ашып, оның салмағын, көлемін, иісін, шытырлаған даусын есту сезімі электронды кітаптарды болмайды. Қағаз кітапты оқу кезінде сіз тарихпен бетпе-бет келіп отырғаныңызды сезінесіз. Күлуіңіз мүмкін, бірақ сезім де маңызды рөл ойнайды.  

    2. Оқып үйрену Электронды кітаптар қолайлы қызметтерге толы. Бірақ олар әлі де қағаз кітапқа жете алмайды. Сіз бір кітаптың бірнеше бетін қатар ашып, түзеп, қайта қарауға мүмкіндігіңіз бар. Әрқайсысына белгі салуға және белгілі бір мәтінді маркермен бояп қоюға мүмкіндігіңіз бар. Ал осының барлығын электронды кітаппен жасап көріңіз...

    3. Сыйлау Біздің дәстүрде сыйлық ретінде кітап беру қалыптасып кеткен. Мұның бәрі, әрине қағаз кітапқа байланысты бола алады. Оның әрқайсысы түрлі-түрлі қағаздан жасалады. Ал сіз электронды құрылғыны кітап ретінде сыйлай аласыз ба? Тым қымбат емес пе?

    4. Коллекция жинау Қағаз кітабы тарихтың жәдігері екенін жоғарыда айттық. Сонымен қоса, кітап – өнерге айналуы мүмкін. Кітап сіздің естелігіңіз бола алады. Әрине, кітапты сіз жинай аласыз! Сандық құрылғылар осындай мүмкіндіктерден ада, әрі файл ретінде электронды кітапты коллекция қылып жинау ақылға қонымсыз.

    5. Сатып алу Электронды құрылғы арқылы сіз көптеген кітаптарды сатып аласыз, нақтырақ айтсақ, жүктеп аласыз. Бұдан кейін кітап сіздің электронды қорыңызда тұрады. Ал егер қағаз кітапты алғыңыз келсе – сіз міндетті түрде оны кітап дүкеніне барып, ақшасын беріп сатып аласыз. Бұл дегеніңіз сіз сатып алынған кітапты міндетті түрде оқып бітіресіз және оны құндылық ретінде бағалайсыз деген сөз.

    6. Келбет. Кітап ұстаған адам қандай да бір гаджет ұстап тұрған адамнан әлдеқайда ақылды, білімді болып көрінеді. Қолыңыздағы кітап сіздің зияткерлік қырыңыз бен статусыңызды анықтап береді. Ал электронды кітап ұстаған адам сырт көзге ойын ойнап отырғандай көрінеді. Ал сіз қалай ойлайсыз?

    «Т» кестесі

    Қағаз кітап

    Электронды кітап



    Дескриптор:

    • Мәтінді оқып, алынған ақпаратқа байланысты өз пікірін білдіреді;

    • етістіктің райларын тілдесім барысында қолданады, жазбаша тапсырмалар барысында қолданады.

    ҚБ

    Мәтіндерді тыңдап, тапсырмаларды орындайды.











    1-мәтінмен танысады.





    2-мәтінмен танысады.

























    Оқушылар мәтіндерді оқып, мазмұнын түсініп, бір-біріне мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақ дайындайды.

    Қағаз кітаптың электронды кітаптан 6 артықшылығы туралы ойын білдіреді. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданады.












































    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    -жақсы жауап;

    -керемет жауап!



















    Қалыптастырушы бағалау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Моника
    25 Қаңтар 2024
    521
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қағаз кітап пен электронды кітап 7 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қағаз кітап пен электронды кітап 7 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қағаз кітап пен электронды кітап 7 сынып ҚМЖ Қазақ тілі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер

    Мектеп: Пәні: қазақ тілі Пән мұғалімі:

    Күні:

    Қатысқаны: Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қағаз кітап пен электронды кітап

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.5.1. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

    7.4.4.1 Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: тақырыпқа байланысты өз пікірі мен қөзқарасын білдіру, етістіктің шақтары туралы білім алу;

    Көптеген оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, етістіктің келер шақ түрін тілдесім барысында қолданады.

    Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау, етістіктің шақ категориясын тілдесім барысында қолдану.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар











    Ұйымдастыру бөлімі.

    Оқушыларды түгендеу, назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық тапсырма.

    «Жүректен жүрекке»

    әріптесінің бойындағы жақсы қасиетті айтып жігерлендіреді7

    Қызығушылықты ояту.

    «Ой шақыру».

    • Суреттерде не бейнеленген?

    • Бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

    Тыңдалым алды тапсырма.

    • Ғаламтордан кітап оқып көрдіңдер ма?

    • Қағаз кітап пен электронды кітапты оқудың айырмашылығы бар ма?

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.





    Оқушылар тақырыпқа байланысты қызықты сұрақтарға жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    -жақсы жауап;

    -керемет жауап!



    7-сынып

    Қазақ тілі оқулығы














    Сабақтың ортасы













































































    Тыңдалымтапсырмасы. Мәтіндерді тыңдаңыз.

    «Өкіл» әдісімен түсіндіріледі.

    1-мәтін. Кітаптың шығу тарихы

    Кітапнама (немесе Библиография) (көне грекше: bіblіon – кітап және көне грекше: drapho – жазу) – баспаөнімдері жөнінде ақпараттық мағлұмат беріп, оларды жүйелі насихаттайтын ғылыми-практикалыққызметтің бір саласы. Ол кітаби мұраларды, библиография тарихын, теориясын, библиографияқызметті ұйымдастыру жолдарын зерттейтін ғылыми пән ретінде де қолданылады. Баспа өнімдерініріктеп, оларды жүйелі түрде саралау, ғылыми сипаттама беру және қысқаша мазмұнын ашу арқылыбиблиография ғылыми мен мәдениет дамуының деңгейін айқындауға көмектеседі, ғылыми-зерттеужұмыстарына бағыт сілтейді, белгілі бір ғылыми қағидаларды, саяси, философия және эстетикакөзқарастарды, техника жетістіктерді таратуға мүмкіндік туғызады

    105- жылы, яғни біздің заманымыздың ІІ ғасырында қарапайым Қытай шебері Цой Лунь қағазды ойлап тапты. Ескі шүберектен жасалған Самарқанның сарғыш қағазы әлемге әйгілі болды. ХІІІ ғасырда қағаз жасау өнері Шығыстан Батысқа қарай тартады.Баспа кітап өнерінің тууы-кітаптың дамуына кең жол ашты. Алғашқы ағаш баспа қалыбы ХІ ғасырда пайда болды.1045 жылы Чин өнерпазы Би-Шен құймалы әріптерді жасап шығарды.

    2-мәтін. Электронды кітап (сандық кітап; ағылш. digital book, ауыз екі тілінде «оқығыш», «ридер», «ебук»; ағылш. e-book reader) — электронды нұсқада ұсынылған (мысалы электронды кітап) ұсынылған мәтіндік ақпаратты тамашалау мүмкіндігін беретін мамандандырылған ықшам планшетті құрылғылардың топтық-жинақы атауы. Бұдан басқа, әлдеқайда кең мағынасындағы «электронды нұсқадағы кітап оқығыш құрылғысы» деген анықтамасы бар, бірақ бұл анықтама бірқатар құрылғы түріне — ұялы телефоннан бастап дербес компьютерге дейін сай келеді.Берілген компьютерлік құрылғы тобының қалта компьютерілерінен, планшетті компьютер немеесе субноутбук сынды құрылғылардан негізгі ерекшелігі олардың кейбір функцияларының шегерілуімен және жұмыс уақытының әлдеқайда ұзақ болуымен ерекшеленеді. Соңғысы E-ink технологиясының пайдаланылуымен байланысты. Бұл технологии бойынша жасалаған дисплей, өзі жарық бөлмей, жарықты шағылдыра отырып, сұр түстің кейбір реңктерін ғана көрсетеді және энергияны тек суреттің жаңартылуына (беттің парақталуына) жұмсайды.Электрондыкітаптар планшеттікомпьютерлер қатарынажатқызылады. Олардыңпайдаболуыпланшеттіккомпьютерлердіңдамуыменкәсібиленуіментығызбайланысты. Кейбірзаманауиқұрылғылар сенсорлықдисплей жабдықталып, текқанаоқуғанаемес, сонымен қатар мәтінд ідұрыстау сияқты кең ауқымды мүмкіндіктерге ие.


    Тапсырма. Оқушылар мәтіндерді оқып, мазмұнын түсініп, бір-біріне мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақ дайындайды.

    Проблемалық сұрақ

    Мәтіннен дерек



    Дескриптор:

    • Мәтіндердің мазмұнын түсінеді;

    • Мәтін мазмұны негізінде проблемалық сұрақтар құрастырады.

    ҚБ

    Тыңдалымнан кейін. 2-тапсырма. Қағаз кітаптың электронды кітаптан 6 артықшылығы туралы ойыңызды білдіріңіз. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданыңыз.
    1. Сезім Иә, кітапты алғаш ашып, оның салмағын, көлемін, иісін, шытырлаған даусын есту сезімі электронды кітаптарды болмайды. Қағаз кітапты оқу кезінде сіз тарихпен бетпе-бет келіп отырғаныңызды сезінесіз. Күлуіңіз мүмкін, бірақ сезім де маңызды рөл ойнайды.  

    2. Оқып үйрену Электронды кітаптар қолайлы қызметтерге толы. Бірақ олар әлі де қағаз кітапқа жете алмайды. Сіз бір кітаптың бірнеше бетін қатар ашып, түзеп, қайта қарауға мүмкіндігіңіз бар. Әрқайсысына белгі салуға және белгілі бір мәтінді маркермен бояп қоюға мүмкіндігіңіз бар. Ал осының барлығын электронды кітаппен жасап көріңіз...

    3. Сыйлау Біздің дәстүрде сыйлық ретінде кітап беру қалыптасып кеткен. Мұның бәрі, әрине қағаз кітапқа байланысты бола алады. Оның әрқайсысы түрлі-түрлі қағаздан жасалады. Ал сіз электронды құрылғыны кітап ретінде сыйлай аласыз ба? Тым қымбат емес пе?

    4. Коллекция жинау Қағаз кітабы тарихтың жәдігері екенін жоғарыда айттық. Сонымен қоса, кітап – өнерге айналуы мүмкін. Кітап сіздің естелігіңіз бола алады. Әрине, кітапты сіз жинай аласыз! Сандық құрылғылар осындай мүмкіндіктерден ада, әрі файл ретінде электронды кітапты коллекция қылып жинау ақылға қонымсыз.

    5. Сатып алу Электронды құрылғы арқылы сіз көптеген кітаптарды сатып аласыз, нақтырақ айтсақ, жүктеп аласыз. Бұдан кейін кітап сіздің электронды қорыңызда тұрады. Ал егер қағаз кітапты алғыңыз келсе – сіз міндетті түрде оны кітап дүкеніне барып, ақшасын беріп сатып аласыз. Бұл дегеніңіз сіз сатып алынған кітапты міндетті түрде оқып бітіресіз және оны құндылық ретінде бағалайсыз деген сөз.

    6. Келбет. Кітап ұстаған адам қандай да бір гаджет ұстап тұрған адамнан әлдеқайда ақылды, білімді болып көрінеді. Қолыңыздағы кітап сіздің зияткерлік қырыңыз бен статусыңызды анықтап береді. Ал электронды кітап ұстаған адам сырт көзге ойын ойнап отырғандай көрінеді. Ал сіз қалай ойлайсыз?

    «Т» кестесі

    Қағаз кітап

    Электронды кітап



    Дескриптор:

    • Мәтінді оқып, алынған ақпаратқа байланысты өз пікірін білдіреді;

    • етістіктің райларын тілдесім барысында қолданады, жазбаша тапсырмалар барысында қолданады.

    ҚБ

    Мәтіндерді тыңдап, тапсырмаларды орындайды.











    1-мәтінмен танысады.





    2-мәтінмен танысады.

























    Оқушылар мәтіндерді оқып, мазмұнын түсініп, бір-біріне мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақ дайындайды.

    Қағаз кітаптың электронды кітаптан 6 артықшылығы туралы ойын білдіреді. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолданады.












































    Қалыптастырушы бағалау

    - төмен жауап;

    -жақсы жауап;

    -керемет жауап!



















    Қалыптастырушы бағалау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 7 сынып
    25.01.2024
    521
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Моника
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации