Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Тексерген: Мұғалімнің аты-жөні: |
Камалова М.А. |
|||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ тілі, 3-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан, 1-апта, №6 сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5-бөлім: Өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қағаздан ойыншық жасадық |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
3.2 3.1 – белгілі бір тақырыпты әңгімеге қатысып, ойын толықтыру; 3.5. 1.2 – өз бетінше шағын мәтіннен көптік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша жазбаша тілде қолдану. |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, мәтін құрастыру. |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсің бе? 3-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: «Қағаздан ойыншық жасадық» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • Қағаздардан ойыншық жасауды Сенің меңгеретінің:
|
|
Суреттер, презентация, т.б. |
||
|
|
Орталық идея |
Өнер адамның эмоциялық әлемін байытады және оның рухани өсуін көрсетеді |
Трансдисциплинарлық тақырып: Біз өзімізді қалай білдіреміз Бейнеролик |
https://youtu.be/p6odoSf4hEo?si=2GTRtgfFejLUaPbu
|
||
|
|
Зерттеу дағдылары |
1.Өмірдегі оқиғалардың өнердегі көрінісі 2. Адамдардың шығармашылық ойлауын дамыту жолдары (функциясы) 3. Өнер – мәдениеттің айнасы іспетті (байланыс). |
|
|
||
|
|
Негізгі ұғымдар (концепция) |
Өзгеріс Функция Байланыс |
|
|
||
|
|
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы |
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы арқылы топқа бөлу Мақсаты:Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, сөз қорын дамыту. |
|
https://wordwall.net/resource/38763387 |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Ойшақыру тәсілі арқылы жаңа сабақты ашу.
|
|
|
||
|
1-3 минут
1-3 мин
3 мин
2 мин
1 мин
|
Тапсырмалар
Тәжірибе
Бекіту
|
Жаңа сөздер.
Қию-
Ілу
Өрнек-
1-тапсырма. Тыңдалым. Айтылым. Мәтінді тыңда. Суретке қарап, мазмұнын айтып бер.
Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
3. Арман түлкінің құлағын қиып, жасап жатыр. Әсел қылқаламмен суретті бояды.
2-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқы. Мәтіннен жіктік жалғауы бар сөйлемдерді тап. Бүгін демалыс. Саша екеуіміз қағазға түрлі өрнектердің суретін салдық. Мен қағазды қидым. Саша оны бояды. Өрнектерді желіммен жапсырды. Оны үйге іліп қоямыз. Біз қағаздан әртүрлі ойыншық жасадық. Саша түлкі жасады. Мен оны боядым. Дескрипторы: . мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды; . мәтіннен жіктік жалғауы бар сөйлемдерді табады.
Өзіңді тексер! Мен қағазды қидым. Саша оны бояды. Мен оны боядым
3-тапсырма. Жазылым. Сурет бойынша сөйлем құра. Кім не істеді?
Дескриптор: . Кім не істеді?сұрағы бойынша суретке қарап, сөйлем құрайды.
4- тапсырма. Диалогті толықтырыңдар.
Өзіңді тексер!
6-тапсырма. Оқылым. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қой. Үлгі: Мен қағазды қиды-м 1.Мен қағазды қиды... . 2. Сен ойыншық жасады... . 3. Ол түлкіні боя... 4. Әлібек желіммен жапсыр... . 5. Олар қолөнер үйірмесіне қатыса... Т -ң -м ды иісті қосымшалар:
Дескриптор: . Тиісті қосымшаларды қойып шығады.
Бүгінгі сабақта: – тақырыпты әңгімеге қатысып, өз ойларымды жеткізе алдым; – өз бетінше шағын мәтіннен көптік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша жазбаша тілде қолдандым.
Қосымша тапсырма
«Қағаздан қуыршақ жасаймын» тақырыбы бойынша, түрлі- түсті қағаздардан ойыншықтар жаса.
|
|
Презентация
Оқулық
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қағаздан ойыншық жасадық
Қағаздан ойыншық жасадық
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Тексерген: Мұғалімнің аты-жөні: |
Камалова М.А. |
|||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ тілі, 3-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан, 1-апта, №6 сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5-бөлім: Өнер |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қағаздан ойыншық жасадық |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
3.2 3.1 – белгілі бір тақырыпты әңгімеге қатысып, ойын толықтыру; 3.5. 1.2 – өз бетінше шағын мәтіннен көптік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша жазбаша тілде қолдану. |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, мәтін құрастыру. |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсің бе? 3-сыныптың қазақ тілі пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: «Қағаздан ойыншық жасадық» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • Қағаздардан ойыншық жасауды Сенің меңгеретінің:
|
|
Суреттер, презентация, т.б. |
||
|
|
Орталық идея |
Өнер адамның эмоциялық әлемін байытады және оның рухани өсуін көрсетеді |
Трансдисциплинарлық тақырып: Біз өзімізді қалай білдіреміз Бейнеролик |
https://youtu.be/p6odoSf4hEo?si=2GTRtgfFejLUaPbu
|
||
|
|
Зерттеу дағдылары |
1.Өмірдегі оқиғалардың өнердегі көрінісі 2. Адамдардың шығармашылық ойлауын дамыту жолдары (функциясы) 3. Өнер – мәдениеттің айнасы іспетті (байланыс). |
|
|
||
|
|
Негізгі ұғымдар (концепция) |
Өзгеріс Функция Байланыс |
|
|
||
|
|
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы |
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы арқылы топқа бөлу Мақсаты:Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, сөз қорын дамыту. |
|
https://wordwall.net/resource/38763387 |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Ойшақыру тәсілі арқылы жаңа сабақты ашу.
|
|
|
||
|
1-3 минут
1-3 мин
3 мин
2 мин
1 мин
|
Тапсырмалар
Тәжірибе
Бекіту
|
Жаңа сөздер.
Қию-
Ілу
Өрнек-
1-тапсырма. Тыңдалым. Айтылым. Мәтінді тыңда. Суретке қарап, мазмұнын айтып бер.
Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
3. Арман түлкінің құлағын қиып, жасап жатыр. Әсел қылқаламмен суретті бояды.
2-тапсырма. Оқылым. Мәтінді оқы. Мәтіннен жіктік жалғауы бар сөйлемдерді тап. Бүгін демалыс. Саша екеуіміз қағазға түрлі өрнектердің суретін салдық. Мен қағазды қидым. Саша оны бояды. Өрнектерді желіммен жапсырды. Оны үйге іліп қоямыз. Біз қағаздан әртүрлі ойыншық жасадық. Саша түлкі жасады. Мен оны боядым. Дескрипторы: . мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды; . мәтіннен жіктік жалғауы бар сөйлемдерді табады.
Өзіңді тексер! Мен қағазды қидым. Саша оны бояды. Мен оны боядым
3-тапсырма. Жазылым. Сурет бойынша сөйлем құра. Кім не істеді?
Дескриптор: . Кім не істеді?сұрағы бойынша суретке қарап, сөйлем құрайды.
4- тапсырма. Диалогті толықтырыңдар.
Өзіңді тексер!
6-тапсырма. Оқылым. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қой. Үлгі: Мен қағазды қиды-м 1.Мен қағазды қиды... . 2. Сен ойыншық жасады... . 3. Ол түлкіні боя... 4. Әлібек желіммен жапсыр... . 5. Олар қолөнер үйірмесіне қатыса... Т -ң -м ды иісті қосымшалар:
Дескриптор: . Тиісті қосымшаларды қойып шығады.
Бүгінгі сабақта: – тақырыпты әңгімеге қатысып, өз ойларымды жеткізе алдым; – өз бетінше шағын мәтіннен көптік, тәуелдік, жіктік жалғаулы сөздерді ауызша жазбаша тілде қолдандым.
Қосымша тапсырма
«Қағаздан қуыршақ жасаймын» тақырыбы бойынша, түрлі- түсті қағаздардан ойыншықтар жаса.
|
|
Презентация
Оқулық
Түрлі-түсті қағаздар, қайшы, желім. |
||
шағым қалдыра аласыз






















