Сабақтың
басы
09.00-09.03
14.00-
14.03
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
-Оқушылардың сабаққа қатысуын,
құрал-жабдықтарын тексеру.
|
1.Мұғалім мен
амандасады.
2.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
|
|
|
Сабақтың
ортасы
09.03-10.10
10.10-10.25
14:03-15:10
15:10-15:25
|
Origami - балалар
мен ересектерге қол жетімді әдемі қолөнер туындыла-рын жасаудың
қызықты технологиясы. Жұмысқа тек қағаз және сіздің шыдамдылық
қажет. Бүгін біз қарапайым және түпнұсқалық өнімді оригами арқылы
жасай-мыз. Бірнеше минуттан кейін жасалуы мүмкін вазаны дайын шыны
ыдысқа арналған суға салынған ыдыс ретінде пайдалануға болады.
Осылайша, тіпті тірі гүлдер де түпнұсқалық қолөнерде тұрады. Өнімге
басқа тағайын-дауларды таба аласыз. Мысалы, origami вазаны
түймелерді сақтауға ыңғайлы құрылғы болады, қапсырмалар немесе
қарындаш ұста-ғыш ретінде
пайдаланы-лады.
Жасалу
жолдары:
1. Квадрат пішіндегі
екі жақты қағаз парағын алыңыз. Бүктелген сызықты көлденеңінен
бүктеу арқылы белгілеңіз. Содан кейін түзетіңіз. Екінші
диаго-налмен де солай
істеңіз.
2. Енді парақты
қабат-тасып, көлденең қап-шықты белгілеңіз. Оны қайтадан
кеңейтіңіз. Алынған жолдарда қағазды алмасқа салы-ңыз.
Ваза-оригамиді ұқыптылықпен алу үшін, нәтижесінде алынған фигураны
үтіктеңіз.
3. Ромбтың оң және
сол жақ бұрыштары орталыққа бағытталады. Дайындау бөлігін
айналдырып, процедура-ны қалған бұрыштармен
қайталаңыз.
4.Енді сол жақ жоғарғы бұрышы
ортаға қарай бағытталуы керек, орта-сына қарай төмен және төмен.
Біз сондай-ақ бұрыштардың қалған бөлігін
орындаймыз.
5.Оригами-вазаның тұрақты
түбін алу үшін құрылымның төменгі бұрышын ақырын бұраңыз. Егер сіз
қандай да бір сәтте қателес-сеңіз,алаңдамаңыз, үлгіңізді кеңейтіп,
сіз жіберіп алған нұсқаудың қандай қадамы арқылы бүктемелерді
іздеңіз. Бүктемелерді дұрыс жасау маңызды, әйтпесе, өнім жұмыс
істемейді. Егер сіз оны мұқият ойласаңыз, оригами-ваза дайын болуы
керек.
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Оқушылар толық жауап
береді
Оқушылар педагогпен
қағаздарды бүктейді, рет ретімен қосып гүлге ваза
жасайды.
|
|
Тақырыпқа сай
суреттер, құралдар.
|