Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
Пәні:
Жаратылыстану
Алматыкітап
Бөлім:
Табиғат
физикасы
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
2сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№24 сабақ. Қайсысы
жылдам?
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
2.5.1.1 түрлі денелердің
əртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал
келтіру;
2.5.1.2 жылдамдықты
түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам,
баяу);
2.1.2.1 «ақпарат
көзі» ұғымын жəне оның зерттеу жүргізудегі маңызын
түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Түрлі денелердің әртүрлі
жылдамдықпен қозғалуын
біледі
«Жылдамдық» деген
ұғыммен танысасың.
Құндылықтар
Талап: Ізденімпаз,
жасампаз ұрпақ
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
-тапсырма
Аспанға батпырауық
ұшырып
көрдің
бе?
Батпырауықтың ұшуына
не
көмектеседі?
Батпырауықтың жібін
жібере
салып, не болғанын
бақыла.
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Өрнектердің мәнін кему ретімен
орналастыр. Сонда сен сабақтың тақырыбын
білесің.
Жауап:
10 + 70 =
Л
40 + 30 =
Д
70 – 20 =
М
40 + 50 =
Ы
20 + 20 =
Д
30 + 30 =
А
50 + 50 =
Ж
90 – 60 =
Ы
50 – 30 =
Қ
2-тапсырма
Мәреге қайсысы бірінші болып
келеді? Неліктен?
Ж:
Кірпі.
Белгілі бір дененің жылдамдығы
неғұрлым жоғары болса, ол соғұрлым тезірек
қозғалады.
«Нейрожаттығулар»
әдісі
ЕБҚ
3-тапсырма
Жылдамдықты сипаттау үшін қай
сөздерді қолданасың?
КҮШТІ КЕМ
ЖЕҢІЛ
ЖОҒАРЫ АЛЫС
БАЯУ
АУЫР АРТЫҚ
ЖЫЛДАМ
ЕҚБ
4-тапсырма
Дәлізде жүрген
сыныптастарыңның қозғалыс жылдамдығын өлшеуде қандай құралдарды
қолдануға болады? Ойлан
ФС
тапсырмасы
Жұптық
жұмыс
5-тапсырма
Суретпен
жұмыс
Нысандарды олардың
жылдамдығымен сәйкестендір. Оларды
салыстыр.
Оларды
дәлелде
... жылдамдығы ... қарағанда
артық (кем).
Үй
тапсырмасы
Түрлі дереккөздер арқылы
анемометрмен қандай жылдамдықты өлшейтінін біл. Осы құралдың
көмегімен қандай
рекордтар
тіркелген?
ҚЖ:
«Кім жылдам оқиды?» деген
зерттеу жүргіз. Сен өз зерттеуіңде қандай құралды қолданасың?
Нәтижесін кестеге толтыр. Не себепті балалардың оқыған сөздерінің
саны әртүрлі шықты?
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Жаңа тақырыпты түсініп
алады
Өз ойын
айтады
Жаттығу
жасайды
Жеке жұмыс
жүргізеді
Сәйкестен
діру
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Зерттеу жұмысын
жүргізеді-1б
ҚБ:
« Чупа чупс»
әдісі
Дескриптор:
Өрнектердің мәнін кему ретімен
орналастырады-1б
Дескриптор:
Мәреге қайсысы бірінші болып
келетінін табады -1б
Тамаша!
Дескриптор:
Жылдамдықты сипаттау үшін
қолданатын сөздерді біледі
-1б
Дескриптор:
Жылдамдықты өлеу құралдарын
біледі-1б
Дескриптор:
Нысандарды олардың
жылдамдығымен
сәйкестендіреді-1б
Дескриптор:
Түрлі дереккөздерді
пайдаланыпанемометрмен қандай
жылдамдықты өлшейтінін біліп
алады-1б
«Нысана»
әдісі
Суреттер
О
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз