Материалдар / Қайсысы жылдам? 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қайсысы жылдам? 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен сабақ жоспары , таратпа материалы ішінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2024
538
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану Алматыкітап

Бөлім:

Табиғат физикасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

24 сабақ. Қайсысы жылдам?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.1.1 түрлі денелердің əртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру;

2.5.1.2 жылдамдықты түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам, баяу);

2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын жəне оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуын біледі

«Жылдамдық» деген ұғыммен танысасың.

Құндылықтар

Талап: Ізденімпаз, жасампаз ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут





Сабақ

тың ортасы

20 минут





















Сергіту сәті

2 минут


















Сабақты қорыту

6минут
















Қосымша тапсырма

2минут









Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасын тексеру.

-тапсырма

Аспанға батпырауық ұшырып

көрдің бе?

Батпырауықтың ұшуына не

көмектеседі?

Батпырауықтың жібін жібере

салып, не болғанын бақыла.


Жаңа тақырып

ФС тапсырмасы

1-тапсырма

Өрнектердің мәнін кему ретімен орналастыр. Сонда сен сабақтың тақырыбын білесің.

Жауап:

10 + 70 = Л

40 + 30 = Д

70 – 20 = М

40 + 50 = Ы

20 + 20 = Д

30 + 30 = А

50 + 50 = Ж

90 – 60 = Ы

50 – 30 = Қ


2-тапсырма

Мәреге қайсысы бірінші болып келеді? Неліктен?

Ж: Кірпі.

Белгілі бір дененің жылдамдығы неғұрлым жоғары болса, ол соғұрлым тезірек қозғалады.


«Нейрожаттығулар» әдісі



ЕБҚ

3-тапсырма

Жылдамдықты сипаттау үшін қай сөздерді қолданасың?

КҮШТІ КЕМ ЖЕҢІЛ

ЖОҒАРЫ АЛЫС БАЯУ

АУЫР АРТЫҚ ЖЫЛДАМ


ЕҚБ

4-тапсырма

Дәлізде жүрген сыныптастарыңның қозғалыс жылдамдығын өлшеуде қандай құралдарды қолдануға болады? Ойлан



ФС тапсырмасы

Жұптық жұмыс

5-тапсырма

Суретпен жұмыс

Нысандарды олардың жылдамдығымен сәйкестендір. Оларды салыстыр.

Оларды дәлелде

... жылдамдығы ... қарағанда артық (кем).




Үй тапсырмасы

Түрлі дереккөздер арқылы анемометрмен қандай жылдамдықты өлшейтінін біл. Осы құралдың көмегімен қандай

рекордтар тіркелген?




ҚЖ:

«Кім жылдам оқиды?» деген зерттеу жүргіз. Сен өз зерттеуіңде қандай құралды қолданасың? Нәтижесін кестеге толтыр. Не себепті балалардың оқыған сөздерінің саны әртүрлі шықты?







Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.








Өткенді пысықтайды










Жаңа тақырыпты түсініп алады










Өз ойын айтады



Жаттығу жасайды










Жеке жұмыс жүргізеді









Сәйкестен

діру жасайды







Үй тапсырмасын алады







Қосымша жұмыс жасайды









Кері байланыс береді



Мақтап, мадақтап отыру






Дескриптор:

Зерттеу жұмысын жүргізеді-1б



ҚБ:

« Чупа чупс» әдісі


Дескриптор:

Өрнектердің мәнін кему ретімен орналастырады-1б







Дескриптор:

Мәреге қайсысы бірінші болып келетінін табады -1б




Тамаша!





Дескриптор:

Жылдамдықты сипаттау үшін қолданатын сөздерді біледі -1б


Дескриптор:

Жылдамдықты өлеу құралдарын біледі-1б



Дескриптор:

Нысандарды олардың жылдамдығымен сәйкестендіреді-1б



Дескриптор:

Түрлі дереккөздерді пайдаланып анемометрмен қандай жылдамдықты өлшейтінін біліп алады-1б











«Нысана» әдісі





Суреттер












О

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!