“Сәби-жан” Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі. 2024-2025 жж.
Ашық сабақ жоспары
|
Тақырыбы: Қайталау |
Мектеп: ЖШС “Сәби-жан”, START мектебі |
||
|
Күні: 28.04 |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразгулова А. А. |
||
|
Сынып: 4 В |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: байланыс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Септік далғауы жалғанған сөздерді мәтіннен таба алады. |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: бейтаныс сөздердің мағынасын түсіну арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Септік жалғауын жазба жұмыстарында дұрыс қолданады. |
|||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойын тұсінеді және өз көзқарасын білдіреді. Септік жалғауын жазба жұмыстарында еркін қолданады. |
|||
|
Бірыңғай тәрбиелеу бағдарламасы |
Сәуір айы – еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы. |
||
|
Бағалау критерийлер |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Септік жалғауын жазба жұмыстарында қолданады. |
||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғарыш, ғаламшар, ғылым, ғарышкеме, аймақ. |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Жаңа ақпараттарды қабылдауға ашық болу, қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу. |
||
|
Ойлау деңгейлері |
Түсіну, қолдану, талдау |
||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ тілін біледі және құрметтейді. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Басы 5 мин Сабақтың ортасы |
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Лексикалық жаттығу “Байқоңыр” Оқушылар ғарыш айлағы “Байқоңыр” туралы тақпақпен сабақты бастайды. Үй жұмысын тексеру. Оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. Тапсырма: Менің арманым тақырыбында мәтін жазу. Оқушылардың тапсырмаларын тексеріп шығамын |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа тақырып өту: Қайталау “Ғарышқа саяхат” бөлімі. Өткен тақырыптарды қайталау үшін оқушыларды топқа бөлемін. Топқа бөлу: “Киіз үй” әдісі 1 2
Осы әдіспен оқушыларды екі топқа бөліп аламыз. 1 - топ Алғырлар тобы 2 – топ Жүйріктер тобы Екі топқа сұрақтар қойылады.
Осы сұрақтарға қай топ көп жауап берсе, сол жеңеді!
Оқушылар 2 – тапсырманы орындайды. Ғаламшарларға сипаттама береді.
Оқушылар мәтінді оқиды. Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіндіреді. Оқушылар жауабына қарай бағаланады. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табады. І Менің кітабым ІІ ІІІ Қатарды жалғастыр. |
https://youtu.be/SF7sCmL-Wo4?si=ckeZkJe9RlCTiIKW https://youtu.be/2HHSGK7au64?si=LZyWEwpdWaTaqFo8 https://youtu.be/MCluCeXcyn4?si=PXZJwL0HsNLa0hNg |
|
|
|
Үй тапсырмасын беру.
Осы мәтін бойынша 3 сұраулы сөйлем құрастыру. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табу. |
|
|
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: 47-бет, 5-тапсырма. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қайталау сабағы (Ғарышқа саяхат бөлімі)
Қайталау сабағы (Ғарышқа саяхат бөлімі)
“Сәби-жан” Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі. 2024-2025 жж.
Ашық сабақ жоспары
|
Тақырыбы: Қайталау |
Мектеп: ЖШС “Сәби-жан”, START мектебі |
||
|
Күні: 28.04 |
Мұғалімнің аты-жөні: Оразгулова А. А. |
||
|
Сынып: 4 В |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: байланыс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Септік далғауы жалғанған сөздерді мәтіннен таба алады. |
||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: бейтаныс сөздердің мағынасын түсіну арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Септік жалғауын жазба жұмыстарында дұрыс қолданады. |
|||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойын тұсінеді және өз көзқарасын білдіреді. Септік жалғауын жазба жұмыстарында еркін қолданады. |
|||
|
Бірыңғай тәрбиелеу бағдарламасы |
Сәуір айы – еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы. |
||
|
Бағалау критерийлер |
|
||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Септік жалғауын жазба жұмыстарында қолданады. |
||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғарыш, ғаламшар, ғылым, ғарышкеме, аймақ. |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Жаңа ақпараттарды қабылдауға ашық болу, қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу. |
||
|
Ойлау деңгейлері |
Түсіну, қолдану, талдау |
||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақ тілін біледі және құрметтейді. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
Басы 5 мин Сабақтың ортасы |
Жағымды психологиялық ахуал орнату. Лексикалық жаттығу “Байқоңыр” Оқушылар ғарыш айлағы “Байқоңыр” туралы тақпақпен сабақты бастайды. Үй жұмысын тексеру. Оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. Тапсырма: Менің арманым тақырыбында мәтін жазу. Оқушылардың тапсырмаларын тексеріп шығамын |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Жаңа тақырып өту: Қайталау “Ғарышқа саяхат” бөлімі. Өткен тақырыптарды қайталау үшін оқушыларды топқа бөлемін. Топқа бөлу: “Киіз үй” әдісі 1 2
Осы әдіспен оқушыларды екі топқа бөліп аламыз. 1 - топ Алғырлар тобы 2 – топ Жүйріктер тобы Екі топқа сұрақтар қойылады.
Осы сұрақтарға қай топ көп жауап берсе, сол жеңеді!
Оқушылар 2 – тапсырманы орындайды. Ғаламшарларға сипаттама береді.
Оқушылар мәтінді оқиды. Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіндіреді. Оқушылар жауабына қарай бағаланады. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табады. І Менің кітабым ІІ ІІІ Қатарды жалғастыр. |
https://youtu.be/SF7sCmL-Wo4?si=ckeZkJe9RlCTiIKW https://youtu.be/2HHSGK7au64?si=LZyWEwpdWaTaqFo8 https://youtu.be/MCluCeXcyn4?si=PXZJwL0HsNLa0hNg |
|
|
|
Үй тапсырмасын беру.
Осы мәтін бойынша 3 сұраулы сөйлем құрастыру. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табу. |
|
|
|
Рефлексия |
Кері байланыс Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: 47-бет, 5-тапсырма. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















