Қайталау сабағы (Ғарышқа саяхат бөлімі)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайталау сабағы (Ғарышқа саяхат бөлімі)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғарыш, ғарыш кеме, ғарышкерлер, ғаламшарлар туралы оқушыларға мәлімет беріледі. Өткен тақырыптар пысықталады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сәби-жан Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі. 2024-2025 жж.

Ашық сабақ жоспары

Тақырыбы: Қайталау

Мектеп: ЖШС “Сәби-жан”, START мектебі

Күні: 28.04

Мұғалімнің аты-жөні: Оразгулова А. А.

Сынып: 4 В

Қатысқандар

Қатыспағандар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу

4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: байланыс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінеді. Септік далғауы жалғанған сөздерді мәтіннен таба алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: бейтаныс сөздердің мағынасын түсіну арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Септік жалғауын жазба жұмыстарында дұрыс қолданады.

Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойын тұсінеді және өз көзқарасын білдіреді. Септік жалғауын жазба жұмыстарында еркін қолданады.

Бірыңғай тәрбиелеу бағдарламасы

Сәуір айы – еңбекқорлық пен кәсіби біліктілік айы.

Бағалау критерийлер

  • Таныс сөздерді айтады;

  • Мәтіннің негізгі ойын топта талқылайды;

  • Уақыт тізбесі” әдісі арқылы өз өмірімен байланыстырады;

  • Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді табады;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

Септік жалғауын жазба жұмыстарында қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғарыш, ғаламшар, ғылым, ғарышкеме, аймақ.

Құндылықтарға баулу

Жаңа ақпараттарды қабылдауға ашық болу, қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу.

Ойлау деңгейлері

Түсіну, қолдану, талдау

Алдыңғы оқу

Қазақ тілін біледі және құрметтейді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы 5 мин






Сабақтың ортасы

Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Лексикалық жаттығу “Байқоңыр”

Оқушылар ғарыш айлағы “Байқоңыр” туралы тақпақпен сабақты бастайды.


Үй жұмысын тексеру. Оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді. Тапсырма: Менің арманым тақырыбында мәтін жазу. Оқушылардың тапсырмаларын тексеріп шығамын



















































































Сабақтың соңы

Жаңа тақырып өту: Қайталау “Ғарышқа саяхат” бөлімі. Өткен тақырыптарды қайталау үшін оқушыларды топқа бөлемін.

Топқа бөлу: “Киіз үй” әдісі

1 2

Осы әдіспен оқушыларды екі топқа бөліп аламыз.

1 - топ Алғырлар тобы

2 – топ Жүйріктер тобы

Екі топқа сұрақтар қойылады.

  1. Байқоңыр ғарыш айлағы қай облыста орналасқан?

  2. Байқоңыр ғарыш айлағы қашан салынды?

  3. Байқоңырдан алғашқы зымыран қашан ұшырылды?

  4. Ғарыш кемесі 1 минутта неше км-ге көтеріледі?

  5. Ғарыш кемеде ғарышкерлерге туындайтын қиындықтар?

  6. Ғарышкерлер тамағы неде сақталады?

  7. Алғашында ғарышкерлер тамағы қандай болған?

  8. Сықпаларда қандай тағамдар болады?

  9. Қазақтың тұңғыш ғарышкері кім?

  10. Қашан, қай жерде дүниеге келген?

  11. Қазақтан шыққан 2 – ші ғарышкер кім?

  12. Қашан, қай жерде дүниеге келген?

  13. Қазақтан шыққан 3 – ші ғарышкер кім?

  14. Қашан, қай жерде дүниеге келген?

  15. Ғарыш хирургі” атанған ғарышкер кім?

  16. Күн жүйесінде қанша ғаламшар бар?

  17. Күнге ең жақын қай ғаламшар?

  18. Алып планеталар қайсы планеталар?

  19. Қызыл жұлдызда (Марс) бір жылда неше күн бар?

  20. Айдын Айымбетов әлем бойынша нешінші ғарышкер?

Осы сұрақтарға қай топ көп жауап берсе, сол жеңеді!

Оқушылар 2 – тапсырманы орындайды. Ғаламшарларға сипаттама береді.

Оқушылар мәтінді оқиды. Ертегі мен аңыздың айырмашылығын түсіндіреді. Оқушылар жауабына қарай бағаланады. Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табады.

І Менің кітабым

ІІ


ІІІ

Қатарды жалғастыр.


https://youtu.be/SF7sCmL-Wo4?si=ckeZkJe9RlCTiIKW

















































https://youtu.be/2HHSGK7au64?si=LZyWEwpdWaTaqFo8


















https://youtu.be/MCluCeXcyn4?si=PXZJwL0HsNLa0hNg


Үй тапсырмасын беру.


Осы мәтін бойынша 3 сұраулы сөйлем құрастыру.

Мәтіннен септік жалғауы бар сөздерді табу.


Рефлексия

Кері байланыс

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.

Үйге тапсырма: 47-бет, 5-тапсырма.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
136
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі