Материалдар / Қайырымдылық жүректен. 8-9 класс

Қайырымдылық жүректен. 8-9 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Акция
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
542
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қайырымдылық жүректен» атты тренинг сабақ.Мақсаты: Келешек ұрпақты мейірімділікке, қайырымдылыққа, үлкенге құрмет кішіге ізет көрсетуге тәрбиелеу.Сабақ түрі: Тренинг.Көрнекіліктер: Үнтаспа, нақыл сөздер, қима қағаздар, жағдаяттар, сауалнама, шар.Қатысушылар: ата-аналар – 20, 9 б класс оқушылары – 21, Ұйымдастырушы: психолог – Тұрсынова М.Б.

Барысы:
  • Кіріспе.
«Үлкенге сый құрмет, кішіге жол көрсет» - деген сөздің мағынасын қалай түсінесің? Осы тақырыпқа байланысты қандай мақал-мәтелдер білеміз? «Сыйлай білсең, сыйланарсың», «Кішіпейілділіктен кішіреймейсің», «Адамның күні адаммен», «Кішіпейілділік кісінің көркі»
  • «Шаттық шеңбері» жаттығу. Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтады. Өз аттарының бірінші әріптерінен бастап, мысалы: Қарақат – қайырымды.
  • «Сиқырлы шар» әр оқушы қазіргі кездегі қобалжып отырған көңіл-күйін шарға жазып береді. Мен шарға сиқырлы сөз айтып, терезеден шығарып жіберемін. Шар самғап көкке ұшып кетті, сол сияқты қазіргі қобалжуларың да шармен бірге жоқ болды.
  • «Ақ арман» оқушылар армандарын жапыраққа жазып, апарып тақтадағы талға бекітеді. Балалар алдымен ойларын ортаға салады.
  • Қазіргі ҚР-ның болашақ ұрпақтың жан-жақты жарасымды жетілуіне жеке тұлға болып қалыптасуына, отбасындағы адамгершілікке, тәрбиелеудің маңызы зор. Әр баланың тәрбиесі отбасынан бастау алып, біртіндеп қасындағы қоршаған ортасына, ауыл аймағына, одан кейін елдік деңгейге әлемдік ортаны қамтып, жалпы адамзаттық құндылықтар деңгейіне көтеріледі.
  • Әр адамның бойынан кемшіліктер, тұрмыстық жағынан жетіспеушіліктер, қоршаған ортасына көңілі толмауы да мүмкін. Ал енді әр топ алдарыңда жатқан қапқа өз кластарының жақсы жақтарын, ал аузы жабық тұрған қапқа класқа көнілдерің толмай жұрген жақтарын жазып толтырыңдар. Қаптарды толтырып болсақ келесі аңызға назар аударайық.
«Жалғыз басты ана» атты аңыз. Ерте заманда Рим қаласында Жанна атта бір әйел өмір сүреді. Оның жолдасы аурудан қаза табады. 4 баласы болады. Барлығы анасына қолғабыс етеді, көмектеседі. Өмірлері адам сүйсінерліктей емес, тұрмыстары өте төмен болады. Бір күні Жанна өмірден түңіліп, жұмыстан шаршап, Құдайға өкпесін айтып зар жылайды. Өмірден көрген ауыртпашылығын ойлап жатып қалғып кетеді. Түсінде аспанда бұлттар арасында қалқып жүргені елестейді. Бір кезде көп үйіліп тұрған қаптарды көреді. Қасына әлдеқайдан бір қария пайда болады. Ата бұл қандай қаптар? - деп сұрайды. Қария болса: «Бұл адамдардың ауыртпалығы» - деп жауап береді. – «Көргің келсе, қаптардың аузын ашып, өзіңе ұнағанын ал, бәлкім өмірің жеңілдер» дейді. Қария көзден ғайып болады. Өмір тауқыметінен әбден шаршаған Жанна өзіне ең жеңіл қап таңдап алуға кіріседі. Ана қапты көтереді – ауыр, мына қаптың аузын ашып көреді – ішіндегі қиыншылықтан жан түршігерліктей, әр қаптан көптеген қиыншылықтар, ауыртпашылықтарды көреді. Біршеме уақыттан кейін бір бостау жатқан қапқа көзі түседі, шапшаң қимылдап әлгі қапқа келіп, қолына алса – басқа қаптардан қарағанда әлдеқайда жеңіл болып шығады. Қуанып ішін ашып қараса - өзінің ауыртпашылығы екен. Сонда қария қасына келіп, «әр пенденің өзінің ауыртпалығы бар, соны жеңе білуің керек. Өзгенің өміріне, қоршаған ортасына қызықпа, оның өмірі, тіршілігі, жан дүниесінің құлазуы сенікінен де ауыр болуы мүмкін. Адамнан адам артық емес, өз ауыртпалығыңды еңсеңді көтеріп күресе біл» - деп көзінен ғайып болады. Сол күннен бастап, Жанна өз ауыртпалығымен күресе бастайды. Аз ғана уақытта өзінің тұрмысын біршама жақсартып алады. Бұл аңызды қорытындылай келіп, адамның өмірі өз қолында екенін түсінуге болады. Сол себепті аузы жабық тұрған қапты ашпайық, ондағы кемшіліктерімізді жоюға тырысайық. Ал, аузы ашық жақсылық қабымызды байламайық, қаптың аузын бумайық, жақсылығы мен қуанышы асып төгіліп жатсын.
  • Данышпан философ Фалес айтқандай,
Дүниедегі ең үлкен нәрсе – кеңістік,Бәрінен жүйрік – ой,Бәрінен дана – уақыт,Бәрінен жеңіл – басқаға ақыл айту,Бәрінен қиыны - өзінді -өзің тану.8. Табысқа жетудің 15 жолы Америкалық психолог Ф.Зимбардоның кеңестері1 қадам - Өзіңіздің мықты қасиетіңіз бен әлсіз тұстарыңызды бағамдап, алдыңызға нақты мақсаттар қойыңыз.2 қадам - Өзіңіз сенетін қасиеттерді бағалай білесіз бе? Ендеше өзіңізді қандай деңгейде көргіңіз келетіндігін шешіп алыңыз.3 қадам – Жиі еске алатын нашар жақтарыңызды біртіндеп ұмытып, оны пайдалы әсерлеріңізбен алмастырыңыз.4 қадам - өзіңізге сеніңіз. Әлденеге кінәлі сезіну мен ұялу – шығармашылықпен жұмыс істеуге кедергі келтіреді.5 қадам – Бір сәт мінез құлқыңызды ой талқысына салып көріңіз.6 қадам - Әрдайым қосалқы көзқарас дайын тұратыны есіңізде болсын, сол себепті жан жағыңызда болып жатқан жағдайларға сабырлы көңіл аударыңыз.7 қадам - Өзіңіз туралы жаман ойдан үнемі аулақ жүріңіз.8 қадам – Бойыңыздағы жақсы қасиеттеріңіздің әлдекімдердің сынауына жол бермеңіз.

  • Ата – аналарға 6 кеңес:
«Баланың көңілін табыңыз»
  • Бала тәрбиелеу бесіктен басталады. Ендеше, оған әрдайым көңіл бөліп, сергек қараңыз. Қателігін зекіп, ұрсып немесе ұру арқылы түзетуге тырыспаңыз.
  • Өз балаңызды дос санаңыз: Білімін толықтыруға көмектесіп, жақсы ісін бағалай біліңіз. Шамадан тыс қатал, керісінше тым кекшіл болмаңыз. Нақты шешім ғана баланы қателесуден сақтандырады.
  • Отбасындағы ұрыс-керіс баланың жүйкесін жұқартады. Баламен бірге отырған жерде құпиялап әңгіме айтпаңыз.
  • Балаңызға уәде берсеңіз – орындаңыз. Кемшілікті байқамауға тырыспаңыз. Баланың көзінше өзгелерді сынамаңыз.
  • Тәрбие ісінде өзіңіздің жауапты екеніңізді ұмытпаңыз. Баланың өтінішін үнемі орындай бермеңіз
  • Балаларды өзгелерге де көмектесіп тұруға баулыңыз. Оған шыдамды болуды үйретіңіз.
  • Қ
АЙЫБалалар қима қағазға әр әріпке өз ойларын талдап,Рбір сөзден жазып береді.ЫМДЫЛЫҚ
  • Даму Қарақат қайырымдылық жайлы өз ойын ортаға салады.
  • Ата-аналарға жағдайаттар тарату. 5 минут.
Үйге берілген сауалнама қорытындысын айтып өтемін. Ата-аналар жағжайаттар жайлы өз ойларын ортаға салады.
  • Оқушыларға «кері парақ» тарату.
  • Сабақтан алған әсерің?
  • Несімен ұнады?
  • Қай жерлері ұнаған жоқ?
  • Қандай ой қозғар едің?
  • Келесі тренингте не білгің келеді? Ұсынысың?
  • Бала болашағы жайлы ата-аналармен ой бөлісу.
  • Қорытынды: Ал сабағымызды қорытындылай келгенде, сіздер биыл болашаққа мектеп табалдырығынан аттамақсыздар. Оқуды жалғастыратындарыңыз да бар. Сіздерге сәт сапар тілей отырып, мына чемоданға 9 жыл бойы алған жақсы қасиеттеріңізді, алған білімдеріңізді жазсаңыздар. Келесі чемоданға көңіліңіз толмаған жерлеріңізге тоқталсаңыздар.
  • Қатысқандарыңызға көп рахмет.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ