Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Қайырымдылық жылы жүректен» Ата - аналармен
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Қайырымдылық жылы жүректен» Ата - аналармен
Материал туралы қысқаша түсінік
Ғ.Мұратбаев ауылы мен «№123 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ұжымы «Қайырымдылық – жылы жүректен» атты мектепке жол акциясын 29 тамыз күні өткізді.
«Қайырымдылық жылы жүректен» мәліметАкцияға ауыл тұрғындары белсенді қатысты. Атап айтар болсақ. Ауылдың бас имамы О.Рустемов, Қ. Алтынбеков, С.Сыбанбаев, Д.Сапабеков, Ж.Оразханов т.б.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 (жетінші)
Пәні: Информатика
Мерзімі: 21.09.2016 ж
Сабақтың тақырыбы:
Мәтіндік ақпаратты кодтау
Негізгі идея:
Мәтіндік ақпаратты кодтауға үйренеді. ASCII, Unicodе
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар
Мәтіндік ақпаратты кодтауды үйрену. Нақты бір код символының тағайындалу маңыздылығынтүсіну және ол кодтық кестеде бекітілетінін білу.
Оқушылардың көпшілігі
Жекелеген оқушылар
Құндылықтар:
Ережеге бағыну, қауіпсіздік ережесін сақтау, жауапкершілік, ұйымдасқан іс-әрекет
Лексика:
ASCII, Unicodе, кодтау кестесі
Табыс критерилері
Барлық оқушылар
Мәтіндік ақпаратты кодтауды үйренеді. Нақты бір код символының тағайындалу маңыздылығынтүсінеді және ол кодтық кестеде бекітілетінін біледі.
Оқушылардың көпшілігі
Мәтіндік ақпаратты байттардың көмегімен кодтау әр түрлі стандарттарға сүйенетінін біліп, бірақ барлығына бірінші негіз болған АSCII стандартымен жұмыс жасай алады. Unicode кодтау кестесінде бір символ кодтау үшін 2 байт пайдаланатынын түсінеді.
Жекелеген оқушылар
Әртүрлі кодтық кестелермен символдарды кодтай біледі, әртүрлі кодтаудағы орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі мәтіндерді салыстырады.
Сабақ кезеңдері
іс-әрекеттеркезеңдер
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, уақыты
Психологиялық дайындықОқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, жағымды ахуал тудыру.
Сәлемдеседі. Назарларын сабаққа аударады. Көңіл-күйлерін реттейді. Белсенді жұмысқа талпынады. Сергітусәті: «Маңдайдағыстикер»
Стикерлер
Кіріспе бөлімі
«Сен білесің бе?»ойыны арқылы үй тапсырмасын сұрайды.
Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.1. Ақпаратты кодтау дегеніміз не?2. Кодтауға қарам қарсы үдеріс не деп аталады?3. Код дегеніміз не?4. Компьютерде ақпарат қалай беріледі? (Өзін-өзі бағалау)
Бағалау парағы
«Біліміңді тексер!»Өткенді еске түсіріп, білімге жүгінеміз.
Оқушылар қол көтеріп, жауап береді. 1. Біз сіздермен өткен сабақта ақпараттың қандай түрімен кодтауды үйрендік?2.Ендеше, бүгін қандай ақпаратты кодтауды үйренеміз?(Өзін – өзі бағалау)
Бағалау парағы
Негізгі бөлім
Топтық жұмыс«Мозайка» әдісі
Оқулықтан мәтін екіге бөлініп , жаңа тақырыпты оқып, оқушыларға оқыған мәтіннен тақырыптың мазмұнын ашып беретін сұрақтар құрастырады. Осы сұрақтарды топпен ортаға салып талдайды, дұрыс шешімін табады. Қарсы топтан екі оқушы келіп өз түсінгенін ортаға салады және сұрақтарын талдап, дұрыс жауаптарын қарсы топқа түсіндіреді.(Бірін-бірі бағалау)
Оқулық, постер
Жұптық жұмыс«Практикалық тапсырма»Мұғалім жұптарға компьютерде орындайтын тапсырмалар береді.
1. Блокнот программасынашыңдар(Іскеқосу–Программалар Блокнот).2. Осы тәжірибелікжұмыстың 1тапсырмасындағымәтіндіеңгізіңдер.3. ЖақшаныңішіндегімәтіндіЖұмысүстеліндесақтаңдар( Файл – Сақату – Жұмысүстелібумасынтаңдаңдар – файылдыңатауынтеріңдер – сақтау – Блокнотты жабу).4. Осы файлдыңақпараттықкөлемін компьютер арқылыаңықтаңдар (файлдыерекшелепалыңдар – Контекстілкмәзіріншақырыңдар –Қасиеттер( Свойства))(Бірін-бірі бағалау)
Компьютер
Жеке жұмыс«Салыстыру» ойыны
«Венн диаграмма» стратегиясы бойынша АSCII мен Unicodeкестелерінің айырмашылығы мен ұқсастықтарын жазады(Өзін – өзі бағалау)
Жұмыс парағы
Қорытынды бөлімі
Кері байланыс жасау«Алақан әдісі» бойынша жүргізеді
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз