Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қала мен ауыл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар Бөлімі: Бізді қоршаған әлем Күні: Сынып: 1 |
Мектеп: Достық ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Қала мен ауыл |
|||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық жерін сипаттау 1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақстаттары: |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология Ауыл, қала, ғимараттар, географиялық карта Диологқа арналаған сұрақтар
|
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымaқтacтық топтық, жұптық жұмыс аясында көрінеді Қазақстандық патриоттық және азаматтық жауапкершілікке елді мекеннің әңгімелеуде, суреттеуде |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану - суреттерді болжау кезінде қолданамын. Көркем еңбек – географиялық картаны қолданған кезде пайдаланамын. |
|||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Көкжиек деген не екенін біледі, көкжиек тұстарын белгілейді. Жергілікті белгілерді анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар. |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут |
Ширату кезеңі. Топтық жұмыс. « Галлереяны шарлау» әдісі Берілген жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылар жіпке кір қыстырғышпен ілінген қала мен ауыл фотосуреттерден таңдағанын алады. Әр фотосуретте не бейнеленгенін анықтайды. Әр топ фотосуреттер арқылы «Ауыл» және «Қала» болып екі топқа бөледі. |
Кір қыстырғыш, фотосуреттер |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 2 минут 5 минут |
Топтық жұмыс. Жаңа сабақ «Қайсысы артық?» Белсенді әдіс. Дереккөз арқылы саралау
Бағалау критерийі: қала мен ауылды ажыратады
«Ауыл» тобына
«Қала» тобына
Тапсырма:
Дескриптор
«Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады» әдісі бойынша бағаланады. Жұптық жұмыс. Кестемен жұмыс Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілейді.
ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды
Тақтада көрсетілген нұсқалар бойынша тексеру. |
Суреттер |
||||||||||||||||||||||||
4 минут
2 минут
3 минут
3 минут
6 минут |
Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. . (25- бет) Қорытынды арқылы саралау 1- топ. Қала туралы әңгімеле. 2- топ. Ауыл туралы әңгімеле. Сұрақтар:
ҚБ – «Түрлі түсті білезіктер» әдісі арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды.
Сергіту сәті. Ал, енді балалар серігіп алайық. «Бұлт» дегенде оқушылар еркін жүреді. «Шатыр» дегенде екі адам жұптасып жоғарыда қол астына тығылады. «Күн» дегенде оқушылар төрт-төрттен топтасып тұра қалады. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.
Қатесін тап.
ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі. Алма-өте жақсы Гүл-жақсы Жапырақ-орташа
Топтық жұмыс. «Көрікті қала» . Қорытынды арқылы саралау
ҚБ арналған тапсырма Тапсырма Жұптық жұмыс Бағалау критерийі: • Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды. • Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |