Материалдар / Қала мен ауыл
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қала мен ауыл

Материал туралы қысқаша түсінік
Қала мен ауылды салыстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2023
224
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар

Бөлімі: Бізді қоршаған әлем

Күні:

Сынып: 1


Мектеп: Достық ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б


Сабақ тақырыбы

Қала мен ауыл


Оқу мақсаттары

1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық жерін сипаттау

1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау

Сабақ мақстаттары:


  1. Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

  2. Өз елді мекенінің географиялық жері туралы әңгімелейді, өзі тұратын елді мекеннің ғимараттарын суреттейді.

  3. Географиялық картада өз елді мекенінің табады, өзі тұратын елді мекеннің көрнекі жерлерін сипаттайды

Тілдік мақсаттар

Лексика мен терминология

Ауыл, қала, ғимараттар, географиялық карта

Диологқа арналаған сұрақтар

  • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

  • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

  • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


Құндылықтарды дарыту

Ынтымaқтacтық топтық, жұптық жұмыс аясында көрінеді

Қазақстандық патриоттық және азаматтық жауапкершілікке елді мекеннің әңгімелеуде, суреттеуде


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану - суреттерді болжау кезінде қолданамын.

Көркем еңбек – географиялық картаны қолданған кезде пайдаланамын.

Бастапқы білім

Көкжиек деген не екенін біледі, көкжиек тұстарын белгілейді.

Жергілікті белгілерді анықтайды.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығулар.

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ширату кезеңі.

Топтық жұмыс. « Галлереяны шарлау» әдісі

Берілген жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылар жіпке кір қыстырғышпен ілінген қала мен ауыл фотосуреттерден таңдағанын алады. Әр фотосуретте не бейнеленгенін анықтайды. Әр топ фотосуреттер арқылы «Ауыл» және «Қала» болып екі топқа бөледі.


Кір қыстырғыш, фотосуреттер

Сабақ ортасы

2 минут


























5 минут







  • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

  • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

  • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


Топтық жұмыс. Жаңа сабақ

«Қайсысы артық?» Белсенді әдіс. Дереккөз арқылы саралау


Бағалау критерийі: қала мен ауылды ажыратады


«Ауыл» тобына

Picture 1 Picture 1 Picture 1


«Қала» тобына


Picture 2 Picture 3 Picture 1

Тапсырма:

  • Суретте не бейнеленгенін ажырат;

  • Артық затты тап;

  • Неліктен артық екенін әңгімеле.

Дескриптор

  • Суретте не бейнеленгенін ажыратады;

  • Артық затты табады;

  • Неліктен артық екенін әңгімелейді.


«Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады» әдісі бойынша бағаланады.


Жұптық жұмыс. Кестемен жұмыс

Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілейді.


Белгілері

«Қ»- «А»

1

Көп қабатты үй

Қ

2

Бағдаршам

Қ

3

Қой, сиыр, ешкі

А

4

Зауыттар мен фабрикалар

Қ

5

Бау-бақша

А

6

Егін

А

ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды


Тақтада көрсетілген нұсқалар бойынша тексеру.







Суреттер


4 минут












2 минут







3 минут






















3 минут




6 минут


Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. . (25- бет)

Қорытынды арқылы саралау

1- топ. Қала туралы әңгімеле.

2- топ. Ауыл туралы әңгімеле.

Сұрақтар:

  • Кімдерді қалалық деп атайды?

  • Ауыл тұрғындары немен айналысады?

  • Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

  • Ауылың қай жерде орналасқан?

ҚБ – «Түрлі түсті білезіктер» әдісі арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды.


Сергіту сәті.

Ал, енді балалар серігіп алайық.

«Бұлт» дегенде оқушылар еркін жүреді.

«Шатыр» дегенде екі адам жұптасып жоғарыда қол астына тығылады.

«Күн» дегенде оқушылар төрт-төрттен топтасып тұра қалады.

Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.


Қатесін тап. Picture 3

  • Қалада кездеспейтін заттарды тап.

  • Оларды қызыл қарындашпен қорша.

ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі.

Алма-өте жақсы

Гүл-жақсы

Жапырақ-орташа


Топтық жұмыс. «Көрікті қала» . Қорытынды арқылы саралау

  • Өзің тұратын ауылға жақын қаланы тауып боя.

  • ҚБ «Қолпаштау» әдісі


ҚБ арналған тапсырма

Тапсырма Жұптық жұмыс


Бағалау критерийі:

Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!