Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар

    Бөлімі: Бізді қоршаған әлем

    Күні:

    Сынып: 1


    Мектеп: Достық ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б


    Сабақ тақырыбы

    Қала мен ауыл


    Оқу мақсаттары

    1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық жерін сипаттау

    1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау

    Сабақ мақстаттары:


    1. Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

    2. Өз елді мекенінің географиялық жері туралы әңгімелейді, өзі тұратын елді мекеннің ғимараттарын суреттейді.

    3. Географиялық картада өз елді мекенінің табады, өзі тұратын елді мекеннің көрнекі жерлерін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология

    Ауыл, қала, ғимараттар, географиялық карта

    Диологқа арналаған сұрақтар

    • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

    • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

    • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымaқтacтық топтық, жұптық жұмыс аясында көрінеді

    Қазақстандық патриоттық және азаматтық жауапкершілікке елді мекеннің әңгімелеуде, суреттеуде


    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану - суреттерді болжау кезінде қолданамын.

    Көркем еңбек – географиялық картаны қолданған кезде пайдаланамын.

    Бастапқы білім

    Көкжиек деген не екенін біледі, көкжиек тұстарын белгілейді.

    Жергілікті белгілерді анықтайды.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар.

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Ширату кезеңі.

    Топтық жұмыс. « Галлереяны шарлау» әдісі

    Берілген жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылар жіпке кір қыстырғышпен ілінген қала мен ауыл фотосуреттерден таңдағанын алады. Әр фотосуретте не бейнеленгенін анықтайды. Әр топ фотосуреттер арқылы «Ауыл» және «Қала» болып екі топқа бөледі.


    Кір қыстырғыш, фотосуреттер

    Сабақ ортасы

    2 минут


























    5 минут







    • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

    • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

    • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


    Топтық жұмыс. Жаңа сабақ

    «Қайсысы артық?» Белсенді әдіс. Дереккөз арқылы саралау


    Бағалау критерийі: қала мен ауылды ажыратады


    «Ауыл» тобына

    Picture 1 Picture 1 Picture 1


    «Қала» тобына


    Picture 2 Picture 3 Picture 1

    Тапсырма:

    • Суретте не бейнеленгенін ажырат;

    • Артық затты тап;

    • Неліктен артық екенін әңгімеле.

    Дескриптор

    • Суретте не бейнеленгенін ажыратады;

    • Артық затты табады;

    • Неліктен артық екенін әңгімелейді.


    «Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады» әдісі бойынша бағаланады.


    Жұптық жұмыс. Кестемен жұмыс

    Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілейді.


    №

    Белгілері

    «Қ»- «А»

    1

    Көп қабатты үй

    Қ

    2

    Бағдаршам

    Қ

    3

    Қой, сиыр, ешкі

    А

    4

    Зауыттар мен фабрикалар

    Қ

    5

    Бау-бақша

    А

    6

    Егін

    А

    ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды


    Тақтада көрсетілген нұсқалар бойынша тексеру.







    Суреттер


    4 минут












    2 минут







    3 минут






















    3 минут




    6 минут


    Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. . (25- бет)

    Қорытынды арқылы саралау

    1- топ. Қала туралы әңгімеле.

    2- топ. Ауыл туралы әңгімеле.

    Сұрақтар:

    • Кімдерді қалалық деп атайды?

    • Ауыл тұрғындары немен айналысады?

    • Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

    • Ауылың қай жерде орналасқан?

    ҚБ – «Түрлі түсті білезіктер» әдісі арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды.


    Сергіту сәті.

    Ал, енді балалар серігіп алайық.

    «Бұлт» дегенде оқушылар еркін жүреді.

    «Шатыр» дегенде екі адам жұптасып жоғарыда қол астына тығылады.

    «Күн» дегенде оқушылар төрт-төрттен топтасып тұра қалады.

    Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.


    Қатесін тап. Picture 3

    • Қалада кездеспейтін заттарды тап.

    • Оларды қызыл қарындашпен қорша.

    ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі.

    Алма-өте жақсы

    Гүл-жақсы

    Жапырақ-орташа


    Топтық жұмыс. «Көрікті қала» . Қорытынды арқылы саралау

    • Өзің тұратын ауылға жақын қаланы тауып боя.

    • ҚБ «Қолпаштау» әдісі


    ҚБ арналған тапсырма

    Тапсырма Жұптық жұмыс


    Бағалау критерийі:

    • Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

    •

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алипкалиева Айдана Бауыржановна
    20 Ақпан 2023
    352
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қала мен ауыл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қала мен ауыл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қала мен ауылды салыстыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар

    Бөлімі: Бізді қоршаған әлем

    Күні:

    Сынып: 1


    Мектеп: Достық ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Алипкалиева А.Б


    Сабақ тақырыбы

    Қала мен ауыл


    Оқу мақсаттары

    1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық жерін сипаттау

    1.1.3.2 Өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау

    Сабақ мақстаттары:


    1. Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

    2. Өз елді мекенінің географиялық жері туралы әңгімелейді, өзі тұратын елді мекеннің ғимараттарын суреттейді.

    3. Географиялық картада өз елді мекенінің табады, өзі тұратын елді мекеннің көрнекі жерлерін сипаттайды

    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен терминология

    Ауыл, қала, ғимараттар, географиялық карта

    Диологқа арналаған сұрақтар

    • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

    • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

    • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымaқтacтық топтық, жұптық жұмыс аясында көрінеді

    Қазақстандық патриоттық және азаматтық жауапкершілікке елді мекеннің әңгімелеуде, суреттеуде


    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану - суреттерді болжау кезінде қолданамын.

    Көркем еңбек – географиялық картаны қолданған кезде пайдаланамын.

    Бастапқы білім

    Көкжиек деген не екенін біледі, көкжиек тұстарын белгілейді.

    Жергілікті белгілерді анықтайды.

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар.

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Ширату кезеңі.

    Топтық жұмыс. « Галлереяны шарлау» әдісі

    Берілген жаңа тақырыпты анықтау үшін оқушылар жіпке кір қыстырғышпен ілінген қала мен ауыл фотосуреттерден таңдағанын алады. Әр фотосуретте не бейнеленгенін анықтайды. Әр топ фотосуреттер арқылы «Ауыл» және «Қала» болып екі топқа бөледі.


    Кір қыстырғыш, фотосуреттер

    Сабақ ортасы

    2 минут


























    5 минут







    • Қала мен ауылды қалай анықтадыңдар?

    • Қала мен ауылдың қандай ұқсастығы бар?

    • Қала мен ауылдың айырмашылығы неде?


    Топтық жұмыс. Жаңа сабақ

    «Қайсысы артық?» Белсенді әдіс. Дереккөз арқылы саралау


    Бағалау критерийі: қала мен ауылды ажыратады


    «Ауыл» тобына

    Picture 1 Picture 1 Picture 1


    «Қала» тобына


    Picture 2 Picture 3 Picture 1

    Тапсырма:

    • Суретте не бейнеленгенін ажырат;

    • Артық затты тап;

    • Неліктен артық екенін әңгімеле.

    Дескриптор

    • Суретте не бейнеленгенін ажыратады;

    • Артық затты табады;

    • Неліктен артық екенін әңгімелейді.


    «Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады» әдісі бойынша бағаланады.


    Жұптық жұмыс. Кестемен жұмыс

    Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілейді.


    №

    Белгілері

    «Қ»- «А»

    1

    Көп қабатты үй

    Қ

    2

    Бағдаршам

    Қ

    3

    Қой, сиыр, ешкі

    А

    4

    Зауыттар мен фабрикалар

    Қ

    5

    Бау-бақша

    А

    6

    Егін

    А

    ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды


    Тақтада көрсетілген нұсқалар бойынша тексеру.







    Суреттер


    4 минут












    2 минут







    3 минут






















    3 минут




    6 минут


    Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. . (25- бет)

    Қорытынды арқылы саралау

    1- топ. Қала туралы әңгімеле.

    2- топ. Ауыл туралы әңгімеле.

    Сұрақтар:

    • Кімдерді қалалық деп атайды?

    • Ауыл тұрғындары немен айналысады?

    • Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

    • Ауылың қай жерде орналасқан?

    ҚБ – «Түрлі түсті білезіктер» әдісі арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды.


    Сергіту сәті.

    Ал, енді балалар серігіп алайық.

    «Бұлт» дегенде оқушылар еркін жүреді.

    «Шатыр» дегенде екі адам жұптасып жоғарыда қол астына тығылады.

    «Күн» дегенде оқушылар төрт-төрттен топтасып тұра қалады.

    Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.


    Қатесін тап. Picture 3

    • Қалада кездеспейтін заттарды тап.

    • Оларды қызыл қарындашпен қорша.

    ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі.

    Алма-өте жақсы

    Гүл-жақсы

    Жапырақ-орташа


    Топтық жұмыс. «Көрікті қала» . Қорытынды арқылы саралау

    • Өзің тұратын ауылға жақын қаланы тауып боя.

    • ҚБ «Қолпаштау» әдісі


    ҚБ арналған тапсырма

    Тапсырма Жұптық жұмыс


    Бағалау критерийі:

    • Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

    •

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 2 сынып
    20.02.2023
    352
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алипкалиева Айдана Бауыржановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации