|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
5.1А. бөлім – Қалай компьютерде зиянсыз жұмыс істеу қажет? |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні : Осанов Саян Ерболатович |
|||||||
|
Сынып: 5А-Ә |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтақырыбы |
Қалай компьтерде зиянсыз жұмыс істеу қажет? |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасы на сілтеме) |
5.1.1.1. Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылу салдарын талдау |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Техника қауіпсіздік ережелерімен танысады Көпшілік оқушылар үшін: Кабинетте техника қауіпсіздік ережесін сақтап жұмыс жасауды үйренеді Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік техникасының ережелерін бұзудың себеп-салдарын анықтауды үйренеді |
|||||||
|
Бағалау критерийлері
|
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Термин сөздермен жұмыс: компьютер, техника, қауіпсіздік, ток, розетка |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау, жауапкершілік,
денсаулық, |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Кабинеттегі ток көздерін физикамен, көз жаттығуларды орындауды биологиямен байланысты |
|||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Мектептегі қауіпсіздік ережелері |
|||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин
Сабақтың ортасы 5-20 минут
20-27 минут |
Сынып шеңбер болып тұрып, сағат тілімен өздері жақсы көретін пәнін атап шығу арқылы 2 топқа бөлінеді.(бағыт бойынша) Сұрақтар қою:
Электронды оқулықпен жұмыс.
Т-1. Мәтінді оқып, қауіпсіздік техникасы ережелерінің бұзылған тұстарының айтып өтеді. «Оқы, түсін, баянда» әдісі арқылы Арыстан компьютерін ұқыпты ұстайды. Компьютер үстелінде монитор және тышқан бар. Әр күні кешке Арыстан 4 сағат бойы үзіліссіз компьютер ойындарын ойнайды. Дискриптор:
Т-2. Топтық жұмыс «Рөлдік ойын» арқылы
Дискриптор:
|
«Информатика 5-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу
Бағалау парағы |
||||||
|
3 минут Сергіту сәті |
Видеоролик «Көзжаттығулары» |
|||||||
|
30-40 минут |
Т. 3-тапсырма «Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік техникасы» туралы әңгіме жазыңдар Дискриптор:
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 40-45 минут |
«3,2,1» стратегиясы бойынша кері байланыс
Үй тапсырмасы. 1. Техника қауіпсіздік ережелерін жаттап келу 2. «Қауіпсіздік техникасы» бойынша бір ережеге сурет салып келу |
|||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Т. 3-тапсырма «Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік техникасы» туралы әңгіме жазыңдар |
Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау
|
Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалай компьтерде зиянсыз жұмыс істеу қажет?
Қалай компьтерде зиянсыз жұмыс істеу қажет?
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
5.1А. бөлім – Қалай компьютерде зиянсыз жұмыс істеу қажет? |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні : Осанов Саян Ерболатович |
|||||||
|
Сынып: 5А-Ә |
Қатысқандар: Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабақтақырыбы |
Қалай компьтерде зиянсыз жұмыс істеу қажет? |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасы на сілтеме) |
5.1.1.1. Қауіпсіздік техника ережелерінің бұзылу салдарын талдау |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін: Техника қауіпсіздік ережелерімен танысады Көпшілік оқушылар үшін: Кабинетте техника қауіпсіздік ережесін сақтап жұмыс жасауды үйренеді Кейбір оқушылар: Қауіпсіздік техникасының ережелерін бұзудың себеп-салдарын анықтауды үйренеді |
|||||||
|
Бағалау критерийлері
|
|
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Термин сөздермен жұмыс: компьютер, техника, қауіпсіздік, ток, розетка |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қарым-қатынас жасау, жауапкершілік,
денсаулық, |
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Кабинеттегі ток көздерін физикамен, көз жаттығуларды орындауды биологиямен байланысты |
|||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Мектептегі қауіпсіздік ережелері |
|||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 0-5 мин
Сабақтың ортасы 5-20 минут
20-27 минут |
Сынып шеңбер болып тұрып, сағат тілімен өздері жақсы көретін пәнін атап шығу арқылы 2 топқа бөлінеді.(бағыт бойынша) Сұрақтар қою:
Электронды оқулықпен жұмыс.
Т-1. Мәтінді оқып, қауіпсіздік техникасы ережелерінің бұзылған тұстарының айтып өтеді. «Оқы, түсін, баянда» әдісі арқылы Арыстан компьютерін ұқыпты ұстайды. Компьютер үстелінде монитор және тышқан бар. Әр күні кешке Арыстан 4 сағат бойы үзіліссіз компьютер ойындарын ойнайды. Дискриптор:
Т-2. Топтық жұмыс «Рөлдік ойын» арқылы
Дискриптор:
|
«Информатика 5-сынып» - электронды оқулықты қарап шығу
Бағалау парағы |
||||||
|
3 минут Сергіту сәті |
Видеоролик «Көзжаттығулары» |
|||||||
|
30-40 минут |
Т. 3-тапсырма «Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік техникасы» туралы әңгіме жазыңдар Дискриптор:
|
|||||||
|
Сабақтың соңы 40-45 минут |
«3,2,1» стратегиясы бойынша кері байланыс
Үй тапсырмасы. 1. Техника қауіпсіздік ережелерін жаттап келу 2. «Қауіпсіздік техникасы» бойынша бір ережеге сурет салып келу |
|||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||
|
Т. 3-тапсырма «Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік техникасы» туралы әңгіме жазыңдар |
Бағалау парағы арқылы өзін бағалау, өз-ара бағалау
|
Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесімен таныстыру |
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз















