Материалдар / Қалдық заттарға екінші өмір сыйла . Тәрбие сағаты

Қалдық заттарға екінші өмір сыйла . Тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалдық заттарға екінші өмір сыйла . Тәрбие сағаты
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қалдық заттарға екінші өмір сыйла»

Сабақтың мақсаты:

- оқушыларды қоршаған ортаны аялап, оны таза ұстауға баулу; ---

- қалдықтарды қайта өңдеуге, пластикалық ыдыстарды қайта өңдеуге үлес қосуға баулу;

- табиғатты қорғау құндылығын ояту

Құндылықтарға баулу:

Қоршаған ортаға құрмет, сыйластық, ынтымақ

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.



7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


Оқушылар бір-бірімен ұсынылған сұрақтар аясында пікір алмасады.


1. қоршаған ортаны құрметтеу дегенді қалай түсінесің?


2. адамның табиғатқа, табиғаттың адамға қандай пайдасы бар?


3. қалдықтарды қайта өңдеуге байланысты қандай пікірдесің?

Оқушылар ұсынылған сұрақтарға жауап бере отырып, сынып ішінде бір-бірімен пкір алмасады. Қалдықтарды қайта өңдеуге байланысты түйінді пікір қалыптастырады.




Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.



ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Ж еке тапсырма


Мұғалім:

Оқушылар, қазіргі таңда қайта өңдеуге нақты қандай қалдық түрін ұсынасыңдар. Әр оқушы өз нұсқасын ұсынсын






Әр оқушы нақты қай қалдықты қайта өңдеуге болатындығы туралы өз ұсынысын білдіреді

«Жарайсыңдар!»

дәптер

Ж ұптық тапсырма

Оқушылар, басым көпшілік тұрғындар қалдықтарды қайта өңдеуге немқұрайлы. Қалай қоғамда адамдарды қалдықтарды дұрыс сұрыптауға үйретуге болады. Жұптаса отырып, осы сұраққа жауап іздеп көріңдер.

Оқушылар жұпта тұрғындарды қалдықтарды қайта өңдеуге әдеттендіру, қалыпты жағдайға айналдыру бойынша өз тәсілдерін тізбектейді

«Жарайсыңдар!»


дәптер

Т оптық тапсырма

Оқушылар топтаса отырып жұптық тапсырмада ұсынылған идеялардың пірін таңдау. Оны жоба ретінде қалай жүзеге асыруға болатындығын ойластыру

Оқушылар нақты қай қалдықты қалай өңдеуге болатындығын жоба ретінде ұсынады.

«Жарайсыңдар!»

дәптер

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

8 мин.


«2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы бағалау

Топтар бір-бірін бағалайды. Жобаның ұтымды 2 жағын айтып, тілек білдіреді.

«жарайсыңдар!»

«керемет!»

микрафон











Жариялаған:
Фариза
17 Ақпан 2024
639
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі