Пәні: Цифрлық
сауаттылық
Сыныбы: 4-сынып
Сабақтың
тақырыбы: Қалдықтарды сұрыптаймыз
(Scratch арқылы қарапайым экологиялық ойын
құру)
Мұғалім: Телепова Гульзат
Кабденгалиевна
? Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға қалдықтарды сұрыптаудың маңызын түсіндіру.
-
Scratch бағдарламасында қарапайым ойын құруды үйрету.
-
Балалардың экологиялық мәдениетін, шығармашылығын және компьютерлік дағдысын дамыту.
✅ Күтілетін нәтижелер:
-
Қалдықтардың түрлерін ажырата алады (қағаз, пластик, органикалық).
-
Scratch-та дайын спрайттарды қолдана отырып қалдықтарды сұрыптайтын ойын жасайды.
-
Программаны түсініп, батырмаға әрекет қосады.
? Пәнаралық байланыс:
-
Жаратылыстану: Экология, қалдықтар туралы түсінік.
-
Бейнелеу өнері: Кейіпкерлерді орналастыру, дизайн.
-
Математика: Санақ, логикалық ойлау.
? Құндылықтар:
-
Табиғатты аялау
-
Еңбексүйгіштік
-
Жауапкершілік
-
Ынтымақтастық
? Қажетті құралдар:
-
Компьютерлер
-
Интернет (Scratch сайтына кіру үшін)
-
Интерактивті тақта
-
Дайын спрайттар (Пластик, қағаз, органикалық)
? Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру (3 мин):
-
Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін көтеру.
-
Топқа бөлу (қалдық түрлерімен: «Пластик», «Қағаз», «Органика»).
2. Қызығушылықты ояту (5 мин):
Сұрақтар
арқылы:
– Қоқысты бөлек жинаймыз ба?
– Қандай қалдықтар бар?
– Табиғатты қалай қорғай аламыз?
Көрнекілік:
Қалдықтарды сұрыптау туралы қысқа бейне немесе
сурет көрсету.
3. Жаңа сабақ (10 мин):
Scratch-ті таныстыру:
-
Scratch дегеніміз не?
-
Қалай жұмыс істейді?
-
Кейіпкерді қалай қосамыз?
-
Батырманы басқанда не істеуге болады?
Мысал:
Оқушылар «Пластик» батырмасын басқанда – пластик саны 1-ге
артады.
4. Тәжірибелік жұмыс (15 мин):
Тапсырма:
Оқушылар Scratch сайтында (немесе офлайн нұсқада) қарапайым ойын құрады:
-
3 батырма: «Пластик», «Қағаз», «Органикалық»
-
Әр батырма басылғанда, «+1» деген есеп көрсеткіші көтеріледі
-
Есеп саны экранда жазылады
Коды (өте қарапайым):
Пластик батырмасына:
makefile
КопироватьРедактировать
Басында:
ПластикСаны = 0
Батырма басылғанда:
ПластикСаны = ПластикСаны + 1
ПластикСанын экранда көрсет
(Қағаз және Органика үшін де солай)
5. Қорытынды. Рефлексия (5 мин):
Сұрақтар:
-
Бүгін не жасадыңдар?
-
Scratch-та ойын жасау ұнады ма?
-
Табиғатты қалай қорғай аламыз?
Рефлексия
әдісі:
«Смайликтер» әдісі – көңіл-күйді көрсету
?
– Бәрі түсінікті, қызықты
болды
?
– Қиындау болды, бірақ
тырыстым
☹️ – Әлі де көмек
керек
? Бағалау:
Формативті бағалау (мадақтау арқылы):
-
Жоба жасағанына
-
Батырманы дұрыс жалғағанына
-
Тапсырманы аяқтағанына
-
Ынта мен белсенділігіне
Қорытынды: Мұғалім ауызша кері байланыс береді – «Жарайсыңдар!», «Тамаша жұмыс!», «Өте әдемі ойын!» т.б.
? Үй тапсырмасы:
-
Scratch-та үйде ойынды толықтырып келу
-
Өздері ойдан жаңа батырма немесе кейіпкер қосу
-
Ата-анасына жобасын көрсету
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалдықтарды сұрыптаймыз (Scratch арқылы қарапайым экологиялық ойын құру)
Қалдықтарды сұрыптаймыз (Scratch арқылы қарапайым экологиялық ойын құру)
Пәні: Цифрлық
сауаттылық
Сыныбы: 4-сынып
Сабақтың
тақырыбы: Қалдықтарды сұрыптаймыз
(Scratch арқылы қарапайым экологиялық ойын
құру)
Мұғалім: Телепова Гульзат
Кабденгалиевна
? Сабақтың мақсаты:
-
Оқушыларға қалдықтарды сұрыптаудың маңызын түсіндіру.
-
Scratch бағдарламасында қарапайым ойын құруды үйрету.
-
Балалардың экологиялық мәдениетін, шығармашылығын және компьютерлік дағдысын дамыту.
✅ Күтілетін нәтижелер:
-
Қалдықтардың түрлерін ажырата алады (қағаз, пластик, органикалық).
-
Scratch-та дайын спрайттарды қолдана отырып қалдықтарды сұрыптайтын ойын жасайды.
-
Программаны түсініп, батырмаға әрекет қосады.
? Пәнаралық байланыс:
-
Жаратылыстану: Экология, қалдықтар туралы түсінік.
-
Бейнелеу өнері: Кейіпкерлерді орналастыру, дизайн.
-
Математика: Санақ, логикалық ойлау.
? Құндылықтар:
-
Табиғатты аялау
-
Еңбексүйгіштік
-
Жауапкершілік
-
Ынтымақтастық
? Қажетті құралдар:
-
Компьютерлер
-
Интернет (Scratch сайтына кіру үшін)
-
Интерактивті тақта
-
Дайын спрайттар (Пластик, қағаз, органикалық)
? Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру (3 мин):
-
Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін көтеру.
-
Топқа бөлу (қалдық түрлерімен: «Пластик», «Қағаз», «Органика»).
2. Қызығушылықты ояту (5 мин):
Сұрақтар
арқылы:
– Қоқысты бөлек жинаймыз ба?
– Қандай қалдықтар бар?
– Табиғатты қалай қорғай аламыз?
Көрнекілік:
Қалдықтарды сұрыптау туралы қысқа бейне немесе
сурет көрсету.
3. Жаңа сабақ (10 мин):
Scratch-ті таныстыру:
-
Scratch дегеніміз не?
-
Қалай жұмыс істейді?
-
Кейіпкерді қалай қосамыз?
-
Батырманы басқанда не істеуге болады?
Мысал:
Оқушылар «Пластик» батырмасын басқанда – пластик саны 1-ге
артады.
4. Тәжірибелік жұмыс (15 мин):
Тапсырма:
Оқушылар Scratch сайтында (немесе офлайн нұсқада) қарапайым ойын құрады:
-
3 батырма: «Пластик», «Қағаз», «Органикалық»
-
Әр батырма басылғанда, «+1» деген есеп көрсеткіші көтеріледі
-
Есеп саны экранда жазылады
Коды (өте қарапайым):
Пластик батырмасына:
makefile
КопироватьРедактировать
Басында:
ПластикСаны = 0
Батырма басылғанда:
ПластикСаны = ПластикСаны + 1
ПластикСанын экранда көрсет
(Қағаз және Органика үшін де солай)
5. Қорытынды. Рефлексия (5 мин):
Сұрақтар:
-
Бүгін не жасадыңдар?
-
Scratch-та ойын жасау ұнады ма?
-
Табиғатты қалай қорғай аламыз?
Рефлексия
әдісі:
«Смайликтер» әдісі – көңіл-күйді көрсету
?
– Бәрі түсінікті, қызықты
болды
?
– Қиындау болды, бірақ
тырыстым
☹️ – Әлі де көмек
керек
? Бағалау:
Формативті бағалау (мадақтау арқылы):
-
Жоба жасағанына
-
Батырманы дұрыс жалғағанына
-
Тапсырманы аяқтағанына
-
Ынта мен белсенділігіне
Қорытынды: Мұғалім ауызша кері байланыс береді – «Жарайсыңдар!», «Тамаша жұмыс!», «Өте әдемі ойын!» т.б.
? Үй тапсырмасы:
-
Scratch-та үйде ойынды толықтырып келу
-
Өздері ойдан жаңа батырма немесе кейіпкер қосу
-
Ата-анасына жобасын көрсету
шағым қалдыра аласыз













