Пәні: Цифрлық
сауаттылық
Сыныбы: 4-сынып
Сабақтың
тақырыбы: Қалдықтарды сұрыптаймыз
(Scratch арқылы қарапайым экологиялық ойын
құру)
Мұғалім: Телепова Гульзат
Кабденгалиевна
? Сабақтың
мақсаты:
-
Оқушыларға қалдықтарды сұрыптаудың
маңызын түсіндіру.
-
Scratch бағдарламасында қарапайым
ойын құруды
үйрету.
-
Балалардың экологиялық
мәдениетін,
шығармашылығын және
компьютерлік
дағдысын дамыту.
✅ Күтілетін
нәтижелер:
-
Қалдықтардың түрлерін ажырата
алады (қағаз, пластик, органикалық).
-
Scratch-та дайын спрайттарды
қолдана отырып қалдықтарды сұрыптайтын
ойын жасайды.
-
Программаны
түсініп, батырмаға әрекет
қосады.
? Пәнаралық
байланыс:
-
Жаратылыстану: Экология, қалдықтар туралы
түсінік.
-
Бейнелеу
өнері: Кейіпкерлерді орналастыру,
дизайн.
-
Математика: Санақ, логикалық
ойлау.
? Құндылықтар:
-
Табиғатты
аялау
-
Еңбексүйгіштік
-
Жауапкершілік
-
Ынтымақтастық
? Қажетті
құралдар:
-
Компьютерлер
-
Интернет (Scratch сайтына кіру
үшін)
-
Интерактивті
тақта
-
Дайын спрайттар (Пластик,
қағаз, органикалық)
? Сабақ
барысы:
1. Ұйымдастыру (3
мин):
-
Сәлемдесу, оқушылардың
көңіл-күйін көтеру.
-
Топқа бөлу (қалдық түрлерімен:
«Пластик», «Қағаз», «Органика»).
2. Қызығушылықты ояту (5
мин):
Сұрақтар
арқылы:
– Қоқысты бөлек жинаймыз ба?
– Қандай қалдықтар бар?
– Табиғатты қалай қорғай аламыз?
Көрнекілік:
Қалдықтарды сұрыптау туралы қысқа бейне немесе
сурет көрсету.
3. Жаңа сабақ (10
мин):
Scratch-ті
таныстыру:
Мысал:
Оқушылар «Пластик» батырмасын басқанда – пластик саны 1-ге
артады.
4. Тәжірибелік жұмыс (15
мин):
Тапсырма:
Оқушылар
Scratch сайтында (немесе офлайн
нұсқада) қарапайым ойын құрады:
-
3
батырма: «Пластик», «Қағаз»,
«Органикалық»
-
Әр батырма
басылғанда, «+1» деген есеп
көрсеткіші көтеріледі
-
Есеп саны экранда
жазылады
Коды (өте
қарапайым):
Пластик
батырмасына:
makefile
КопироватьРедактировать
Басында:
ПластикСаны =
0
Батырма
басылғанда:
ПластикСаны = ПластикСаны +
1
ПластикСанын экранда
көрсет
(Қағаз және Органика үшін де
солай)
5. Қорытынды. Рефлексия (5
мин):
Сұрақтар:
Рефлексия
әдісі:
«Смайликтер» әдісі – көңіл-күйді көрсету
?
– Бәрі түсінікті, қызықты
болды
?
– Қиындау болды, бірақ
тырыстым
☹️ – Әлі де көмек
керек
? Бағалау:
Формативті бағалау
(мадақтау арқылы):
Қорытынды: Мұғалім ауызша кері байланыс
береді – «Жарайсыңдар!», «Тамаша жұмыс!», «Өте әдемі ойын!»
т.б.
? Үй
тапсырмасы:
-
Scratch-та үйде ойынды
толықтырып келу
-
Өздері ойдан жаңа батырма
немесе кейіпкер қосу
-
Ата-анасына жобасын
көрсету