Қалдықтарға өмір сыйла

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалдықтарға өмір сыйла

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшаның ортаңғы топ тәрбиеленушілеріне арналған ұйымдастырылған іс-әрекет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кіріктірілген ҰІӘ жоспары

Тақырыбы: «Қалдықтарға екінші өмір сыйлаймыз»
Бөлімдер: Қоршаған орта, математика, көркем әдебиет
Жасы: 3 жас
Міндеттері: Балаларды қалдықтарды қайта пайдалану арқылы қоршаған ортаны қорғауға баулу, қалдық заттармен қарапайым математикалық дағдыларды дамыту, және көркем әдебиет арқылы қызығушылықтарын арттыру.

Ұйымдастыру кезеңі

1. Шаттық шеңбері:

Балалар шеңберге тұрып, қолдарын бір-біріне тигізеді.

Тәрбиеші:

"Қане, балалар, күнге қарап күлімдейік,
Қоршаған ортаны біз қорғауға уәде берейік."

Балалар: "Біз уәде береміз!"

2. Назар аударту:

Тәрбиеші қоқыс жәшігі мен қайта өңделетін материалдар (қағаз, пластик, бөтелке) салынған себетті көрсетеді.

Сұрақ: "Бұл заттар қоқыс болып қалуы керек пе, әлде олардан пайдалы бірдеңе жасай аламыз ба?"

Негізгі бөлім

1. Қалдықтар мен қайта өңдеу

Балаларға қоқыс пен қайта өңдеу туралы қысқаша түсіндіру: Қоқысты қайта пайдалану – табиғатты қорғаудың маңызды қадамы. Бұл процесс қалдықтарды лақтырып тастамай, оларды басқа пайдалы заттарға айналдыру арқылы жүзеге асады. Бұл әрекет ресурстарды үнемдеуге және қоршаған ортаның ластануын азайтуға көмектеседі.

Қоқысты қайта пайдаланудың маңыздылығы:

Табиғатқа қамқорлық: Қоқысты дұрыс пайдаланбаса, ол табиғатты ластайды. Пластик, әйнек, қағаз сияқты материалдар табиғатта ұзақ уақыт бойы шірімейді.

Энергияны үнемдеу: Жаңа заттарды өндіруге қарағанда, қалдықтарды қайта өңдеу энергияны аз жұмсайды.

Экономикаға пайда: Қалдықтарды өңдеу жаңа өнімдерді жасауды жеңілдетеді және қайта пайдалану арқылы шығынды азайтуға болады.

Табиғатты қорғау үшін қоқысты сұрыптау маңызды.

Тәрбиеші " Қоқыстар қайда кетеді?" тақырыбында суреттер көрсетеді (қоқыс полигоны, қайта өңдеу зауыты).

Практикалық бөлім:

1-топ:

Балалар бірге пластик бөтелке мен қағаздан құсқа арналған жем салғыш жасайды (тәрбиеші көмектеседі).

2-топ: Қалдықтарды сұрыптаймыз

Балаларға қоқысты сұрыптауды ойын түрінде үйрету:

Қорапшаларға "қағаз", "пластик", "әйнек" деп жазылған жапсырмаларды жапсыру.

Балалар түрлі қалдықтарды дұрыс қораптарға салады.

Балалар әртүрлі материалдардан бөтелке, қорап, қағаз парағын тауып, қораптарға салады

Экологиялық ертегі

Тәрбиеші "Қоқыстар патшалығы" ертегісін сахналау: Бірде үлкен қоқыс үйіндісінде:
Бірнеше жыл бойы ешкімге қажет болмай қалған қоқыстар өмір сүріпті. Қағаздар бүктеліп қалған, пластик бөтелкелер бір бұрышта үйіліп жатқан, ал шыны банкалар шаң басып тұрған. Бір күні олар бір-бірімен әңгімелесуді бастапты.

Қағаз айтады:

"Мен кітап болғым келетінмін! Бірақ енді міне, ешкімге керегім жоқ."

Пластик бөтелке мұңайып жауап береді:

"Ал мен су таситын бөтелке болдым. Адамдар мені ішіп бітіріп, лақтырып жіберді. Енді не боламын?"

Шыны банка да шағымданады:

"Мен әдемі банка едім. Ал енді мүлдем сынуға шақ тұрмын."

Бірақ сол сәтте жел тұрды, күн шығып, оларды бір бала байқап қалды. Ол жерде ойнап жүрген бала қоқыстарды көріп, ойланып қалады:

"Неге бұларды қайта қолданбасқа?"

Бала бөтелкені алып, оны гүл өсіретін құмыраға айналдырды. Қағаздарды жинап, қайтадан дәптер жасау үшін қағаз зауытына апарды. Ал шыны банканы әдемі жарық шамға айналдырды.

Сөйтіп, қоқыстар пайдалы заттарға айналып, жаңа өмірлерін бастады. Олар енді мұңаймайтын болды, себебі адамдар оларды қайта пайдалануды үйренді.

Қорытынды:
Қоқысты тастамай, оны қайта қолдансақ, табиғатты қорғай аламыз. Қа
лдықтарға "екінші өмір" сыйлауға әрқайсымыз үлес қоса аламыз!

Бұл әңгімені оқығаннан кейін балалардан сұрауға болады:

Қоқыстарды тағы қандай заттарға айналдыруға болады?

Табиғатты қорғау үшін өзіміз не істей аламыз?


Қорытынды бөлім

Рефлексия:

Сұрақтар:

"Бүгін не үйрендік?"

"Қоқысты не үшін сұрыптау керек?"

"Қоқысты сұрыптаймыз,
Табиғатты қорғаймыз!"

Күтілетін нәтиже:

Балалар экология, математикалық және шығармашылық дағдыларын дамытады.

Қалдықтарды сұрыптаудың маңыздылығын түсінеді.

Жасалған бұйымдар арқылы табиғатты қорғауға үлес қосуға үйренеді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.01.2025
233
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі