Оқушының аты-жөні:__________________________ Сынып____________ Күні__________
|
Бөлім/тақырып |
Сүйіспеншілік пен достық . Достық- өмірлік нұсқа |
|
Оқу мақсаты |
7.Т/А5 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.ӘТН 7.3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Түсіну, қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Суреттегі ақпаратты сипаттайды. Фразеологизмді дұрыс қолданады. |
|
Тапсырма: Берілген суретті сипаттап, ауызша баяндайды. «Балапан және оның достары» «Карусель» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді. қандай мақалмен байланыстырасыңдар?
Нұсқаулық: -берілген суреттегі детальдерге назар аударыңыз -суреттегі сюжетті топта ауызша талқылаңыз -тақырыпқа сай мәтін жазыңыз (кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім) |
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
- Суреттегі ақпаратты сипаттайды.
|
|
|
|
|
- Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қалыптастырушы бағалау
қалыптастырушы бағалау
Оқушының аты-жөні:__________________________ Сынып____________ Күні__________
|
Бөлім/тақырып |
Сүйіспеншілік пен достық . Достық- өмірлік нұсқа |
|
Оқу мақсаты |
7.Т/А5 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.ӘТН 7.3. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Түсіну, қолдану |
|
Бағалау критерийі |
Суреттегі ақпаратты сипаттайды. Фразеологизмді дұрыс қолданады. |
|
Тапсырма: Берілген суретті сипаттап, ауызша баяндайды. «Балапан және оның достары» «Карусель» әдісі бойынша топтар өз жұмыстарын келесі топтарға береді, өз кезегінде топтар бір-бірін дескрипторлар негізінде бағалайды. Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді. қандай мақалмен байланыстырасыңдар?
Нұсқаулық: -берілген суреттегі детальдерге назар аударыңыз -суреттегі сюжетті топта ауызша талқылаңыз -тақырыпқа сай мәтін жазыңыз (кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім) |
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
- Суреттегі ақпаратты сипаттайды.
|
|
|
|
|
- Тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
|
шағым қалдыра аласыз














