Материалдар / Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалыптастырушы бағалау нәтижесі бойынша бақылау парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
2 тоқсан бойынша қалыптастырушы бағалау нәтижесін жазуға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
864
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚБ нәтижесі бойынша бақылау парағы (сауат ашу)Мұғалім: Сүйіндінова Ж.Р. Кезең: 2 тоқсан Мақсатқа қол жеткізілді:Сынып: 1 «а» Бөлім атауы: Мақсатқа қол жеткізілмеді:Сабақ саны: Бөлімше:

Білім алушының аты-жөні:1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну1.3.6.1 Мұғалімнің көмегімен әр түрлі жанр бойынша(хат, құттықтау хат, хабарлама, нұсқаулық) шағынмәтін/жай сөйлемдер құрап жазу.1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау 1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау

1.1.4.1 мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау 1.3.9.2 Мұғалім көмегімен сөздерді дұрыстасымалдау, тасымалдауға болмайтын сөздердіажырату.1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды)

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

Қосымша пікірлер.
1Ақылтай Ғазиз











2Әуелбек Амирхан











3Буркитбаев Бегзат











4Бақытқызы Ботакөз











5Ботаника Естай











6Касенов Арлан











7Кеңесбаева Жанбота











8Қуатов Аңсар











9Куралбекова Аружан











10Мұқиятқызы Нұрым











11Мұрат Диляра











12Нұржанұлы Ернұр











13Нұрдыбек Назым











14Оразғалиева Аружан











15Серикканов Нуралы











16Серікқазы Ислам











17Төрехан Алуа











ҚБ нәтижесі бойынша бақылау парағы (сауат ашу) Мақсатқа қол жеткізілді: Мұғалім: Сүйіндінова Ж.Р. Кезең: 2 тоқсан Мақсатқа қол жеткізілмеді: Сынып: 1 «а» Бөлім атауы: Сабақ саны: Бөлімше:
Білім алушының аты-жөні:1.1.9.2 дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін түсіну 1.1. 9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау1.3.3.1 мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қою1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылынбілдіретін сөздерді ажырата алу және орындықолдана білу.1.3. 8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.1.1.6.1 сөйлеу барысында сипаттау/салыстыру сөздерін, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), дауыс ырғағын, мәнерін, қарқынын, сөз арасындағы кідірісті қолдану)1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою1.3.10.2 Тәуелдік және жіктік жалғауларыныңқарапайым формаларын қолдана алу (терминсіз).Қосымша пікірлер.
1Ақылтай Ғазиз











2Әуелбек Амирхан











3Буркитбаев Бегзат











4Бақытқызы Ботакөз











5Ботаника Естай











6Касенов Арлан











7Кеңесбаева Жанбота











8Қуатов Аңсар











9Куралбекова Аружан











10Мұқиятқызы Нұрым











11Мұрат Диляра











12Нұржанұлы Ернұр











13Нұрдыбек Назым











14Оразғалиева Аружан











15Серикканов Нуралы











16Серікқазы Ислам











17Төрехан Алуа













ҚБ нәтижесі бойынша бақылау парағы (математика)Мұғалім: Сүйіндінова Ж.Р. Кезең: 2 тоқсан Мақсатқа қол жеткізілді:Сынып: 1 «а» Бөлім атауы: Мақсатқа қол жеткізілмеді:Сабақ саны: Бөлімше:

Білім алушының аты-жөні:1.1.1.1 Натурал сандар және нөл санының құрылу жолынтүсіну; 10/11-20 көлемінде тура және кері санау; натуралсандар қатарындағы орнын анықтау.1.1.1.2** 11-ден 20-ға дейінгі сандарды оқу, жазужәне салыстыру1.1.1.3** 20 көлемінде сандардың разрядтыққұрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарғажіктеу.1.1.1.4 Санның жаңа бірлігі - ондық туралы түсінігіболу, 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу,салыстыру.1.1.2.5** Ондықтан аттамай 20 көлеміндегісандарды/ ондықтарды ауызша қосу және азайтудыорындау.1.4.3.1** 20-ға дейінгі сандар тізбегін/ ондықтармен100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастыру; 100көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар,символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарынанықтау.Қосымша пікірлер.
1Ақылтай Ғазиз











2Әуелбек Амирхан











3Буркитбаев Бегзат











4Бақытқызы Ботакөз











5Ботаника Естай











6Касенов Арлан











7Кеңесбаева Жанбота











8Қуатов Аңсар











9Куралбекова Аружан











10Мұқиятқызы Нұрым











11Мұрат Диляра











12Нұржанұлы Ернұр











13Нұрдыбек Назым











14Оразғалиева Аружан











15Серикканов Нуралы











16Серікқазы Ислам











17Төрехан Алуа













ҚБ нәтижесі бойынша бақылау парағы(математика)Мұғалім: Сүйіндінова Ж.Р. Кезең: 2 тоқсан Мақсатқа қол жеткізілді:Сынып: 1 «а» Бөлім атауы: Мақсатқа қол жеткізілмеді:Сабақ саны: Бөлімше:
Білім алушының аты-жөні:1.4.3.2 Іс-әрекет және табиғат күйінің тізбектілігінанықтау, сандар, фигуралар, ойыншықтар, түрлі-түсті моншақтар т.б. тізбектерін құру және тізбектегізаңдылықтың бұзылуын табу.1.4.2.2** Бірдей цифрлар мен фигуралардантұратын басқатырғыш есептер, ребустар шешу.1.3.1.3 Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш,шаршы, тіктөртбұрыш) қабырғаларын өлшеу жәнесалыстыру.1.5.2.2** «+», «-», «=» таңбасын қолдану.1.5.2.4 Қосу мен азайту амалдарыныңкомпоненттері атауларын өрнектерді оқу менжазуда қолдану.1.1.1.5.20-ға дейінгі сандарды 2-ден топтап туражәне кері санау; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10заттың жартысын табу.1.1.3.3** Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм)/масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л)өлшембірліктерін салыстыру және амалдар орындау.1.1.3.4 Ұзындық өлшем бірліктерін (см, дм)олардың арақатысына
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!