Материалдар / Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг қатысушыларына «оқуды бағалау» (қалыптастырушы бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (жиынтық бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету. Коуч сессия қатысушылары формативті бағалайдың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқуға жетелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
575
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қарақұдық ЖОББМ-нің бастауыш сынып мұғалімі Рахметхан Тойлан

«Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі» коучинг

Жалпы мақсатыКоучинг қатысушыларына «оқуды бағалау» (қалыптастырушы бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (жиынтық бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Күтілетін нәтижеКоуч сессия қатысушылары формативті бағалайдың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсарту, оқушыларды оқуға жетелеу.
Негізгі түйінқалыптастырушы бағалау,жиынтық бағалау, критериалды бағалау , критерий, дискрептор
ДереккөздерПрезентация, бейнежазба , сергіту сәті
Сабақта қолданылатын материалдарСтикерлер, тапсырмаларды орындайтын қағаздар, ноутбук, проектор, фломастер-маркерлер, А4 форматындағы қағаздар.
Сабақ барысы:
Коучинг сабақты өткізу кезеңдеріуақытыКоуч әрекетіҚатысушылар әрекетіБағалау Ресурстар

Ұйымдастыру2 минКоучинг туралы қысқаша мәлімет беруӨз ойларын айту







5 мин
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Бағала-мені бағала» әнінен үзінді тыңдатады.(Әнді тыңдау арқылы бүгінгі коучинг тақырыбына шығу)Әнді тыңдап, өз ойларын тұжырымдайдымадақтауАКТ, аудиожазба


3 минТопқа бөлу.Түтіктердің ұзын, қысқалығына байланысты топқа бөлу.

Мұғалімдер өздері таңдаған түтіктер арқылы топқа бөлініп отырады.

түтіктер
Миға шабуыл10 минҚұрастыр және жауап бер құралы.Сөздерді бөлшектеп қиып, сол бөлшектерден нақыл сөздер құрастыру арқылы өз топтарына ат таңдату. 1.Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Жүсіп Баласағұн2.Қазір бой жарыстаратын заман емес, Ой жарыстаратын заман. Н.Ә.НазарбаевБөлшектенген сөздерден дұрыс нақыл сөз құрастырып, өз топтарына ат қою.Қол шапалақтауБөлшектеп қиылған сөздер
Ой шақыру10 мин. «Ойлан – жұптас – бөліс» әдіcін қолдана отырып  «БАСТЫ ТЕРМИНДЕР» стартегиясын пайдалану. Мәтін: Бір адамның үш ұлы болыпты. Үш ұлына 100 теңгеден беріп, осы бөлмені толтыр депті. Үш ұлы бөлмені немен толтырған?Топ болып сұрақтарға бірлесіп жауап береді



Пікірталас 20 минЖаздағы үш айлық демалыс қыс айларына ауыстырылады екен» деген жағдаят (дебат)Мұғалімдер өз түсініктері бойынша түсіндіредіБас бармақ арқылы бағалау

Таныстырылым10 минПрезентация: 7 модуль бойынша түсініктеме1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту. 6. Оқушылардыңжасерекшеліктерінесәйкесоқытужәнеоқу. 7. Оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық. Мұғалімдер таныстырылыммен танысады.



Слайд түсіндірме
Топтық жұмыс20 мин-Бағалау қазіргі таңда мектепте өз мәнінде дұрыс жүріп жатыр ма?-Сіз бағалаудың қандай түрлерін ұсынар едіңіз?- Мұғалімдер постер арқылы қорғайды.Мадақтау сөздер

Ой сергек2 минСергіту сәтіШеңберге тұрып оң және сол мидың қалай жұмыс істейтіндігін тексеру.Шеңберге тұрып, 1-3 дегенде тез қимыл жасайды.Бас бармақ арқылы бағалау

Кері байланыс5 мин1.Бүгінгі коучинг не туралы болды?2.Сіз коучингтен өзіңізге қажетті қандай идея алдыңыз?3.Осы берілген тақырыпты ашу үшін тағы қандай стратегияны ұсынар едіңіз?Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді.Стикер Чемодан,еттартқыш,қоқыс жәшігі
Қорытынды сабақ рефлексиясы3 минҚалыптастырушы бағалау туралы видеоролик көрсетуКөрген видеороликтері туралы ой қозғау





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!