Коучинг сабақты өткізу кезеңдері | уақыты | Коуч әрекеті | Қатысушылар әрекеті | Бағалау | Ресурстар
|
Ұйымдастыру | 2 мин | Коучинг туралы қысқаша мәлімет беру | Өз ойларын айту |
|
|
|
5 мин | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Бағала-мені бағала» әнінен үзінді тыңдатады.(Әнді тыңдау арқылы бүгінгі коучинг тақырыбына шығу) | Әнді тыңдап, өз ойларын тұжырымдайды | мадақтау | АКТ, аудиожазба |
| 3 мин | Топқа бөлу.Түтіктердің ұзын, қысқалығына байланысты топқа бөлу.
| Мұғалімдер өздері таңдаған түтіктер арқылы топқа бөлініп отырады. |
| түтіктер |
Миға шабуыл | 10 мин | Құрастыр және жауап бер құралы.Сөздерді бөлшектеп қиып, сол бөлшектерден нақыл сөздер құрастыру арқылы өз топтарына ат таңдату. 1.Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Жүсіп Баласағұн2.Қазір бой жарыстаратын заман емес, Ой жарыстаратын заман. Н.Ә.Назарбаев | Бөлшектенген сөздерден дұрыс нақыл сөз құрастырып, өз топтарына ат қою. | Қол шапалақтау | Бөлшектеп қиылған сөздер |
Ой шақыру | 10 мин | . «Ойлан – жұптас – бөліс» әдіcін қолдана отырып «БАСТЫ ТЕРМИНДЕР» стартегиясын пайдалану. Мәтін: Бір адамның үш ұлы болыпты. Үш ұлына 100 теңгеден беріп, осы бөлмені толтыр депті. Үш ұлы бөлмені немен толтырған? | Топ болып сұрақтарға бірлесіп жауап береді |
|
|
Пікірталас | 20 мин | Жаздағы үш айлық демалыс қыс айларына ауыстырылады екен» деген жағдаят (дебат) | Мұғалімдер өз түсініктері бойынша түсіндіреді | Бас бармақ арқылы бағалау |
|
Таныстырылым | 10 мин | Презентация: 7 модуль бойынша түсініктеме1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер. 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5. Таланттыжәнедарындыбалалардыоқыту. 6. Оқушылардыңжасерекшеліктерінесәйкесоқытужәнеоқу. 7. Оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық. | Мұғалімдер таныстырылыммен танысады. |
| Слайд түсіндірме |
Топтық жұмыс | 20 мин | -Бағалау қазіргі таңда мектепте өз мәнінде дұрыс жүріп жатыр ма?-Сіз бағалаудың қандай түрлерін ұсынар едіңіз?- | Мұғалімдер постер арқылы қорғайды. | Мадақтау сөздер |
|
Ой сергек | 2 мин | Сергіту сәтіШеңберге тұрып оң және сол мидың қалай жұмыс істейтіндігін тексеру. | Шеңберге тұрып, 1-3 дегенде тез қимыл жасайды. | Бас бармақ арқылы бағалау |
|
Кері байланыс | 5 мин | 1.Бүгінгі коучинг не туралы болды?2.Сіз коучингтен өзіңізге қажетті қандай идея алдыңыз?3.Осы берілген тақырыпты ашу үшін тағы қандай стратегияны ұсынар едіңіз?Құрметті әріптестер, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар) | Қатысушы мұғалімдердің коучингтен не білім алғандарын көрсетеді. | Стикер | Чемодан,еттартқыш,қоқыс жәшігі |
Қорытынды сабақ рефлексиясы | 3 мин | Қалыптастырушы бағалау туралы видеоролик көрсету | Көрген видеороликтері туралы ой қозғау |
|
|