Материалдар / Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналады білімін кеңейтуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2020
1838
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу


Оқу мақсаттары:

Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру

Жинақталған жиілік анықтамасын білу

8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу

Бағалау критерииі: Білім алушы:

  • Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады

  • Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады

  • Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут


І –нұсқа


1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.

Жасы

7-9

9-11

11-13

13-15

15-17

17-19

Бала саны

250

290

220

210

260

80

[2]

2 . Кестеде магазиндегі 85 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:

Күту ұзақтығы ( ) секунд

Жиілік

Жинақталған жиілік

0


9

60

14


120


38

180


59

240

26


[2]


3. Кестеде сыныптағы 24 оқушының бақылау жұмысындағы берілген 5 тапсырманың қаншасын орындағаны туралы саны көрсетілген.

Бақылау жҧмысындаағы тапсырмалар саны

5

4

3

2

1

0

Оқушы саны

3

8

5

4

2

2


Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.

Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:

а) дисперсияны;

b) стандартты ауытқуды;

с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]



«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу


Оқу мақсаттары:

Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру

Жинақталған жиілік анықтамасын білу

8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу

Бағалау критерииі: Білім алушы:

  • Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады

  • Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады

  • Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут




ІІ –нұсқа


1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.

Жасы

7-9

9-11

11-13

13-15

15-17

17-19

Бала саны

230

260

200

250

290

90

[2]

2 . Кестеде магазиндегі 90 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:

Күту ұзақтығы ( ) секунд

Жиілік

Жинақтлған жиілік

0


8

60

16


120


48

180


67

240

23


[2]

3. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.

Келмеген оқушылар саны

0

1

2

3

4

5

Күндердің саны

4

5

4

3

2

2


Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:

а) дисперсияны;

b) стандартты ауытқуды;

с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]






Бағалау критерийлері

Тапсыр

ма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Интервалдық кестенің

деректері бойынша гистограмма салады

1

осьтерді белгілеп көрсетеді

1

кестені пайдаланып, гистограмма салады

1

Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады



2

алғашқы үш интервалда ізделінді

мәндерді табады

1

төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады

1




Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді





3

арифметикалық ортаны табу өрнегін

жазады

1

арифметикалық ортаны табады

1

дисперсияны табу формуласын

қолданады

1

қажетті есептеулерді жүргізеді

1

дисперсиясын табады

1

стандартты ауытқуды есептейді

1

берілген жағдайды бағалайды

1

Жалпы балл:

11




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!