«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән.
Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
Жиіліктердің интервалдық
кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы
беру
Жинақталған жиілік анықтамасын білу
8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу
анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу
|
Бағалау
критерииі: Білім алушы:
|
-
Интервалдық
кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған
жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия
мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау уақыты
25 минут
І
–нұсқа
1. Кестеде мектептегі
оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып
мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
|
7-9
|
9-11
|
11-13
|
13-15
|
15-17
|
17-19
|
Бала
саны
|
250
|
290
|
220
|
210
|
260
|
80
|
[2]
2 .
Кестеде магазиндегі 85 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары
зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
|
Жиілік
|
Жинақталған жиілік
|
0
|
|
9
|
60
|
14
|
|
120
|
|
38
|
180
|
|
59
|
240
|
26
|
|
[2]
3. Кестеде сыныптағы 24 оқушының бақылау жұмысындағы
берілген 5 тапсырманың қаншасын орындағаны туралы саны
көрсетілген.
-
Бақылау
жҧмысындаағы тапсырмалар саны
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
Оқушы
саны
|
3
|
8
|
5
|
4
|
2
|
2
|
Егер
стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып
саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а)
дисперсияны;
b)
стандартты ауытқуды;
с)
кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән.
Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
Жиіліктердің интервалдық
кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы
беру
Жинақталған жиілік анықтамасын білу
8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу
анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу
|
Бағалау
критерииі: Білім алушы:
|
-
Интервалдық
кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған
жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия
мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау уақыты
25 минут
ІІ –нұсқа
1.
Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген.
Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
|
7-9
|
9-11
|
11-13
|
13-15
|
15-17
|
17-19
|
Бала
саны
|
230
|
260
|
200
|
250
|
290
|
90
|
[2]
2 .
Кестеде магазиндегі 90 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары
зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
|
Жиілік
|
Жинақтлған
жиілік
|
0
|
|
8
|
60
|
16
|
|
120
|
|
48
|
180
|
|
67
|
240
|
23
|
|
[2]
3. Кестеде 20 күнде
сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
-
Келмеген
оқушылар саны
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Күндердің
саны
|
4
|
5
|
4
|
3
|
2
|
2
|
Егер
стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып
саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а)
дисперсияны;
b)
стандартты ауытқуды;
с)
кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
Бағалау
критерийлері
|
Тапсыр
ма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Интервалдық кестенің
деректері бойынша гистограмма салады
|
1
|
осьтерді
белгілеп көрсетеді
|
1
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады
|
1
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады
|
2
|
алғашқы үш
интервалда ізделінді
мәндерді
табады
|
1
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады
|
1
|
Дисперсия
мен стандартты ауытқуды есептейді
|
3
|
арифметикалық ортаны табу өрнегін
жазады
|
1
|
арифметикалық ортаны табады
|
1
|
дисперсияны табу формуласын
қолданады
|
1
|
қажетті
есептеулерді жүргізеді
|
1
|
дисперсиясын табады
|
1
|
стандартты
ауытқуды есептейді
|
1
|
берілген
жағдайды бағалайды
|
1
|
Жалпы
балл:
|
11
|