«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
|
Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру Жинақталған жиілік анықтамасын білу 8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу |
|
Бағалау критерииі: Білім алушы: |
-
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
І –нұсқа
1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
7-9
9-11
11-13
13-15
15-17
17-19
Бала саны
250
290
220
210
260
80
[2]
2 . Кестеде магазиндегі 85 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
Жиілік
Жинақталған жиілік
0
9
60
14
120
38
180
59
240
26
[2]
3. Кестеде сыныптағы 24 оқушының бақылау жұмысындағы берілген 5 тапсырманың қаншасын орындағаны туралы саны көрсетілген.
-
Бақылау жҧмысындаағы тапсырмалар саны
5
4
3
2
1
0
Оқушы саны
3
8
5
4
2
2
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
|
Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру Жинақталған жиілік анықтамасын білу 8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу |
|
Бағалау критерииі: Білім алушы: |
-
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
ІІ –нұсқа
1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
7-9
9-11
11-13
13-15
15-17
17-19
Бала саны
230
260
200
250
290
90
[2]
2 . Кестеде магазиндегі 90 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
Жиілік
Жинақтлған жиілік
0
8
60
16
120
48
180
67
240
23
[2]
3. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
-
Келмеген оқушылар саны
0
1
2
3
4
5
Күндердің саны
4
5
4
3
2
2
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
|
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
1 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
||
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады |
2 |
алғашқы үш интервалда ізделінді мәндерді табады |
1 |
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады |
1 |
||
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді |
3 |
арифметикалық ортаны табу өрнегін жазады |
1 |
|
арифметикалық ортаны табады |
1 |
||
|
дисперсияны табу формуласын қолданады |
1 |
||
|
қажетті есептеулерді жүргізеді |
1 |
||
|
дисперсиясын табады |
1 |
||
|
стандартты ауытқуды есептейді |
1 |
||
|
берілген жағдайды бағалайды |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
11 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
|
Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру Жинақталған жиілік анықтамасын білу 8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу |
|
Бағалау критерииі: Білім алушы: |
-
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
І –нұсқа
1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
7-9
9-11
11-13
13-15
15-17
17-19
Бала саны
250
290
220
210
260
80
[2]
2 . Кестеде магазиндегі 85 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
Жиілік
Жинақталған жиілік
0
9
60
14
120
38
180
59
240
26
[2]
3. Кестеде сыныптағы 24 оқушының бақылау жұмысындағы берілген 5 тапсырманың қаншасын орындағаны туралы саны көрсетілген.
-
Бақылау жҧмысындаағы тапсырмалар саны
5
4
3
2
1
0
Оқушы саны
3
8
5
4
2
2
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
«СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік гистограммасы Орта мән. Дисперсия. Стандартты ауытқу
Оқу мақсаттары:
|
Жиіліктердің интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы беру Жинақталған жиілік анықтамасын білу 8.3.3.5 дисперсия, стандартты ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын білу |
|
Бағалау критерииі: Білім алушы: |
-
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады
-
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады
-
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
ІІ –нұсқа
1. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.
-
Жасы
7-9
9-11
11-13
13-15
15-17
17-19
Бала саны
230
260
200
250
290
90
[2]
2 . Кестеде магазиндегі 90 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі күту ұзақтықтары кестесін толтырыңыз:
-
Күту ұзақтығы ( ) секунд
Жиілік
Жинақтлған жиілік
0
8
60
16
120
48
180
67
240
23
[2]
3. Кестеде 20 күнде сабаққа келмеген оқушылардың саны көрсетілген.
-
Келмеген оқушылар саны
0
1
2
3
4
5
Күндердің саны
4
5
4
3
2
2
Егер стандартты ауытқу 1,5-тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады. Кестедегі берілгендерді пайдаланып, табыңыз:
а) дисперсияны;
b) стандартты ауытқуды;
с) кестедегі берілген жағдай қалыпты бола ма? [7]
|
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
1 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
||
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын қолданады |
2 |
алғашқы үш интервалда ізделінді мәндерді табады |
1 |
|
төртінші және бесінші интервалдан ізделінді мәндерді табады |
1 |
||
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды есептейді |
3 |
арифметикалық ортаны табу өрнегін жазады |
1 |
|
арифметикалық ортаны табады |
1 |
||
|
дисперсияны табу формуласын қолданады |
1 |
||
|
қажетті есептеулерді жүргізеді |
1 |
||
|
дисперсиясын табады |
1 |
||
|
стандартты ауытқуды есептейді |
1 |
||
|
берілген жағдайды бағалайды |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
11 |
||
шағым қалдыра аласыз













