Материалдар / Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі математика және информатика, физика, бастауыш сыныптағы математикадан сабақ беретін мұғалімдерге арналған қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дайындау үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
5526
34 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі

Математика 5-сынып


Бөлім

Тақырып



5.3А Мәтінді есептер

Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер


Оқу мақсаты

5.5.1.3 жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау



Бағалау критерийлері

  • Мәтін есептер шартын түсінеді;

- Жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданады;

- Мәтінді есептер шығарады


Тапсырма

1. Хауыз бірінші және екінші құбырдан аққан сумен 6 сағатта толады. Хауызға су бірінші құбырдан ғана ақса, хауыз 10 сағатта толады. Хауызға су екінші құбырдан ғана ақса, хауыз неше сағатта толады?


2. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта, егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққыланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды?



Бағалау критерийi

Дескрипторлар




1.

- қысқаша шартын жазады;

- бірінші құбырдың еңбек өнімділігін жазады

- екі құбырдың еңбек өнімділігін жазады;

- санды өрнек құрастырады;

- жай бөлшектердің азайту ережесін қолданады;

- екінші құбырдың уақытын табады.



Білу, түсіну, қолдану









2.

- есеп шарты бойынша кесте құрады;

- әр қайсының еңбек өнімділігін жазады;

- өрнекті құрастырады;

- амалдарды ретімен орындап, өрнекті шешеді;

- жауабын жазады.

Талдау, жинақтау, бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!