Материалдар / Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі математика және информатика, физика, бастауыш сыныптағы математикадан сабақ беретін мұғалімдерге арналған қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дайындау үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
5184
34 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісіМатематика 5-сынып

БөлімТақырып



5.3А Мәтінді есептерБірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер

Оқу мақсаты5.5.1.3 жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)

Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау



Бағалау критерийлері
  • Мәтін есептер шартын түсінеді;
  • - Жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданады; - Мәтінді есептер шығарады

    Тапсырма
    1. Хауыз бірінші және екінші құбырдан аққан сумен 6 сағатта толады. Хауызға су бірінші құбырдан ғана ақса, хауыз 10 сағатта толады. Хауызға су екінші құбырдан ғана ақса, хауыз неше сағатта толады?

    2. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта, егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққыланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды?



    Бағалау критерийiДескрипторлар






    1.- қысқаша шартын жазады;- бірінші құбырдың еңбек өнімділігін жазады- екі құбырдың еңбек өнімділігін жазады; - санды өрнек құрастырады;- жай бөлшектердің азайту ережесін қолданады;- екінші құбырдың уақытын табады.

    Білу, түсіну, қолдану















    2. - есеп шарты бойынша кесте құрады;- әр қайсының еңбек өнімділігін жазады;- өрнекті құрастырады; - амалдарды ретімен орындап, өрнекті шешеді;- жауабын жазады. Талдау, жинақтау, бағалау


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!