Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісі
Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі математика және информатика, физика, бастауыш сыныптағы математикадан сабақ беретін мұғалімдерге арналған қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды дайындау үлгісі
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісіМатематика5-сынып
БөлімТақырып
5.3А Мәтінді есептерБірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты есептер
Оқу мақсаты
5.5.1.3 жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданып мәтінді есептер шығару (мысалы, бірлесіп жұмыс жасауға қатысты есептер және тағы басқа)
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Бағалау критерийлері
Мәтін есептер шартын түсінеді;
- Жай бөлшектрге арифметикалық амалдар қолданады; - Мәтінді есептер шығарады
Тапсырма
1. Хауыз бірінші және екінші құбырдан аққан сумен 6 сағатта толады. Хауызға су бірінші құбырдан ғана ақса, хауыз 10 сағатта толады. Хауызға су екінші құбырдан ғана ақса, хауыз неше сағатта толады?
2. Ағасы, інісі және қарындасы бірлесіп қардан аққаланы 12 минутта жасады. Қардан жасалған осы аққаланы, егер ағасы ғана жасаса 24 минутта, егер інісі ғана жасаса 40 минутта жасайды. Егер осы аққыланы қарындасы ғана жасаса, қанша уақытта жасайды?
Бағалау критерийi
Дескрипторлар
1.- қысқаша шартын жазады;-бірінші құбырдың еңбек өнімділігін жазады- екі құбырдыңеңбек өнімділігін жазады;- санды өрнек құрастырады;- жай бөлшектердің азайту ережесін қолданады;- екінші құбырдың уақытын табады.
Білу, түсіну, қолдану
2. - есеп шарты бойынша кесте құрады;- әр қайсының еңбек өнімділігін жазады;- өрнекті құрастырады; - амалдарды ретімен орындап, өрнекті шешеді;- жауабын жазады. Талдау, жинақтау, бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз